Ämne: V86 - 19 nov
Visa ett inlägg
Gammal 2014-11-19, 13:44   #27
draken

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8028
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LeBanner Visa inlägg
Avd 7: Håller verkligen Arazi upp spets här? För mig känns både 4 och 5 hetare i öppningen. Spelmässigt är det väl främst 5 Zinedine Bob som är aktuell att strecka eftersom 4 Avalon Spider garanterat släpper. Zinedine Bob är en liten favorithäst för mig. Den är rent ut sagt magisk när den får springa barfota framför en jänkarvagn. Kolla loppet 140903 där den blåser till spets och sedan håller undan för en så bra häst som Västerboonthenews, trots att denne fick ett bra lopp i andra ut i rygg på en stark häst i hårt tempo hela vägen. Kör Zinedine Bob med samma utrustning den här gången och dessutom hittar till spets så kan jag garantera att vinstchansen är högre än 4%. Omgångens mest felstreckade tillsammans med Paisley.
Det vet man ju aldrig men Arazi kan vara väldigt snabb ut och trivs ypperligt på Åby. Jag tror att han vinner pissenkelt men skulle gärna strecka Zinidine men tror att det kommer att bli skrik på den i dag från alla betaltjänster så den landar nog till sist på överspelad. Det kan bli så att Avalon flyger över Arazi och då är nog Zinidine svårslagen men kör på Arazi på v86 och Zinidine på DD.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat