Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-19, 09:21   #16
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 822
Sharp$: 476
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Deepdish avslutade 10 sista 800. Han var med i ett lopp där de varvade på 17-18 ngt (orkar inte kolla upp). Rent generellt ska man inte stirra sig allt för blind på tider. Med det sagt säger jag inte att Candy Store på något sätt är chanslös.
Tack för kommentaren, Jag vet att man inte ska stirra sig blind på tider, men här rör det sig ju om ca 10 längders skillnad i senaste loppen för respektive kuse
MikaF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-19, 09:32   #17
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MikaF Visa inlägg
Tack för kommentaren, Jag vet att man inte ska stirra sig blind på tider, men här rör det sig ju om ca 10 längders skillnad i senaste loppen för respektive kuse
I just det här fallet så tycker jag inte tiden hästarna sprang i senaste loppet har någon betydelse alls. Man måste se till hur loppen blir körda också. Men jag sågar inte Candy Store bara för det.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MikaF (+2)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-19, 09:45   #18
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 76
Sharp$: 2642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V86-6: 10 Elsa Boko streckad på 5%. Tänkbar chansspik.
roaben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-19, 10:00   #19
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Dagens bästa spik:

1 Odin Töll - Just nu 19% och bara tredjehandare. Odin Töll fullkomligen ägde banan i värmningen sist och bara brisade till spets och var helt överlägsen! Här kan Falsig välja taktik! Köra i spets eller släppa och utnyttja stretchen! Det är mycket litet fält så att det ska häxa finns inte på kartan. Hästen är i knallform och kan både dra sönder dom i spets och slå av dom på speed! Dagens mest formstarka och spelvärda spik!
Tror det blir dagens skrik men nöjd om andrahandare/favorit på 30%! Värdet finns ändå där! Bonus om bättre!

Dagens fynd:

1) 2 Paisley (5%) är given om man inte spikar 4 Keeping Julia! Hästen är väldokumenterad i den här tråden och jag instämmer i allt som är sagt!

2) 11 Xenia G.T. (5%) pissade på hästar som Backfire, I Am Unique m.fl. i Breeders-semin! FRÅN DÖDENS! Helt ok i finalen som fyra! Behöver jag säga att 5% är för lite? Folk är fulla...

4) 5 Rightkindoftrouble är en fin travare som jag väntat länge på skulle få "proppen ur". Har inte riktigt blommat ut än men hästen har helt klart blivit härdad under året i lite tuffare konkurrens än pisslopp på orten! Nu börjar den komma så smått och då de lite tuffare hästarnas lampa börjar höstslockna lite så kan det vara dags för lite angenäma problem från bra spår och 2%!

11 Victory Streamline är en liten lantis som vill sticka upp och har form för att göra det! Tagit vinster i enklare gäng på orten men ville ut och kriga om det på V75 sist och hade förmodligen gjort det till glatt odds som fastlåst och okörd då Sjöström fastnade invändigt! Kolla i lopparkivet! Svor högt då jag hade streck för den! Absolut ingen superstjärna men i toppform släpper jag inte den här nästagångaren till 3%!

6) 4 Dedes Mythical värmde som en demon och var skitfin i provstarten sist! Sune L gav hästen en rejäl resa in mot mål och hästen var klart bra! 4% är intressant! TOPPFORM!

7) 5 Zinedine Bob till 5% är intressant! Kan i bästa stunder vara makalöst bra och hästen presterar bäst på hösten/vintern! Mot form och har läge! Vråltung tanks om form! Galet låg procent!

9 Wiss Rambo till 2% är också ett måste! Har smygläge och smygform! Är garanterat med och hugger!

8) 3 Verymuchkiss Karsk var en rejäl nästagångare sist! Såg ut att ha käkat taggtråd! 5%!

7 Up up and away kan vara årets klaraste 3%:are! Herregud vad felstreckat! Det här är ju en KANON!! Spriten är ta mig fan ett gift och gissel för många! Jag kan bara uppmana till mer supande! Julafton flera gånger per år är toppen!


doobs fyllestreck! Promille här och där:

Det är så galet så klockorna stannar och igår var jag faktiskt själv lite full! Man får så otroligt märkliga uppenbarelser i dimman! Efter ett par whisky streckade jag faktiskt..... Trumvirvel....
2 Woody Bisa - 0%!!!
Nu kan ni bläddra och undra i vilket jävla lopp startar den då? Ni har förmodligen inte ägnat 2 sekunders tanke åt den hästen och visst är det på sin plats att jag blir anklagad för att röka svamp! Som nykter dumförklarar jag mig själv men...
Jag VET att hästen under en tid har tränat som en jävla DEMON (med Gotlandsmått mätt)! Hästen är kapabel om än 10 år gammal och på retur och den har bevisligen inte velat ta ut sig i lopp på samma sätt som i träning men påpassad har den självklart varit. Har inte en jävla aning om det har handlat om något annat än skallen på hästen men i B-lopp nyligen tyckte den uppenbarligen att det var roligt att vara först igen, dessutom med galopp på vägen. Ingen tid som skrämmer stjärnorna på Valla men när dom ändå gör resan över med hästkraken så måste man ju ha förhoppning och vem vet vilken havre han fått nu när spåret är bra!? Jag streckar och hoppas på årets fyllefullträff! Som sagt... Hästen är streckad på promille och det är vad som krävs för att att få med den!
__________________
Twitter: @sharpsdoob
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oinkk (+5), Pigfarmer70 (+5), Magnus (+5), limpanz (+20), asgaya3141 (+10), DIF (+3)

Senast redigerad av doob den 2014-11-19 klockan 10:03.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-19, 10:11   #20
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1805
Standard

Spikförslag i 7 avdelningar, så detta kan bli under 500-hundringen...

2 4 5
4 7 11
1 3 7
3 (kommer inte att köras passivt...)
2 6
1 3 4 5 6 9 10 12
1 (möter inte direkt Digital Ink, Nahar eller Piraten)
4 (Spets och...)
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-19, 10:25   #21
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

Kliver in i en bra tråd. Många verkar inse att förtidspelarna är ute och cyklar denna jackpotomgång.
I första loppet har hästarna 6 segrar tillsammans på de 60 senaste starterna så det är inga notoriska vinnare direkt även om nu Julia lyckats sprattla in som etta 2 ggr på raken. Inget fel att hon är favorit men att hon skulle ha mer än 10ggr så stor chans som Paisley är bara fel. Det var ingen Zlatannäsa hon vann med sist. Bara en noslängd. Paisley känns som ett måste.
Darling Boko känns inte som någon man håller i handen heller. Tänkte låsa loppet på 4,5,7,11
Tredje är som doob sa. Vikt för Odin Töll. Tar spets. Kan välja om han vill köra där eller släppa och vinna från Open. Känns klar.
4e och 5e orkar jag inte titta på då jag kommer strecka en del i andra lopp. Vinner alltid några klara på V86. Det får bli dessa.Spikar på favven.
6e kan bli riktigt sevärt. Frågan är om Ärling orkar hålla i Deepdish om Erik laddar med Candy Store. Får vi en öppning runt 1.11 första varvet och en ledning med 50m för Deepdish tro. Hade nästan hellre sett den i ryggar idag men tycker det finns lite risk för rusning som för 2 starter sedan.Kan bli att de kör loppet i halsen på Bella Beluga.
7e tycker jag ser vikt ut för Arazi Boko. Blir en spik till från bricka ett på Åby.
Visst är Princen bra men mer stark än snabb. Inte rosat marknaden på medel i v75 konkurrens och att han skulle ha 60ggr större chans än den ständigt haussade Navigator Sib det tycker jag inte. Streckar några i sista också.
Min tidiga tanke är död. Här den uppdaterade
2,4,7,12
1,4,5,7,10,11
1
3,12
2,6,11
1,3,4,5,6,9,10,12
1
4

Senast redigerad av draken den 2014-11-19 klockan 15:28. Anledning: Reviderar
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-19, 11:12   #22
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8050
Standard

Flemming tror på sin häst. Han kommer att vara offensiv. Funderar över jänkarvagn.
(GT sporten)
V86:1 vinns oftast av en favoritbetrodd. Bättre spär än Paisley. Bättre kusk.
Takter körde senast. André Eklundh är inte Takter.
Bättre häst än Paisley, bättre skalle än Paisley.

Ser ingen anledning att dubbla systemet. Blir nog vinnarspel oxå.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-19, 12:27   #23
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Hade tråkigt i butiken nu på lunchen, riktigt stolt nu.

http://m.imgur.com/KO0Stp0
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-19, 12:30   #24
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Avd 7: Håller verkligen Arazi upp spets här? För mig känns både 4 och 5 hetare i öppningen. Spelmässigt är det väl främst 5 Zinedine Bob som är aktuell att strecka eftersom 4 Avalon Spider garanterat släpper. Zinedine Bob är en liten favorithäst för mig. Den är rent ut sagt magisk när den får springa barfota framför en jänkarvagn. Kolla loppet 140903 där den blåser till spets och sedan håller undan för en så bra häst som Västerboonthenews, trots att denne fick ett bra lopp i andra ut i rygg på en stark häst i hårt tempo hela vägen. Kör Zinedine Bob med samma utrustning den här gången och dessutom hittar till spets så kan jag garantera att vinstchansen är högre än 4%. Omgångens mest felstreckade tillsammans med Paisley.
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-19, 12:37   #25
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

Fattar ingenting. Blir du stolt över en lunchdubbel med 20kr insats. Låter jävligt konstigt men antar att det är för att det är galopp.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-19, 12:44   #26
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3839
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Hade tråkigt i butiken nu på lunchen, riktigt stolt nu.

http://m.imgur.com/KO0Stp0
bra gidde...vem är bästa spik ikväll?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-19, 12:44   #27
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LeBanner Visa inlägg
Avd 7: Håller verkligen Arazi upp spets här? För mig känns både 4 och 5 hetare i öppningen. Spelmässigt är det väl främst 5 Zinedine Bob som är aktuell att strecka eftersom 4 Avalon Spider garanterat släpper. Zinedine Bob är en liten favorithäst för mig. Den är rent ut sagt magisk när den får springa barfota framför en jänkarvagn. Kolla loppet 140903 där den blåser till spets och sedan håller undan för en så bra häst som Västerboonthenews, trots att denne fick ett bra lopp i andra ut i rygg på en stark häst i hårt tempo hela vägen. Kör Zinedine Bob med samma utrustning den här gången och dessutom hittar till spets så kan jag garantera att vinstchansen är högre än 4%. Omgångens mest felstreckade tillsammans med Paisley.
Det vet man ju aldrig men Arazi kan vara väldigt snabb ut och trivs ypperligt på Åby. Jag tror att han vinner pissenkelt men skulle gärna strecka Zinidine men tror att det kommer att bli skrik på den i dag från alla betaltjänster så den landar nog till sist på överspelad. Det kan bli så att Avalon flyger över Arazi och då är nog Zinidine svårslagen men kör på Arazi på v86 och Zinidine på DD.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-19, 12:45   #28
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Fattar ingenting. Blir du stolt över en lunchdubbel med 20kr insats. Låter jävligt konstigt men antar att det är för att det är galopp.
Haha lite ironi är det.. Men samtidigt blir jag lite stolt när jag lyckades pricka rätt när jag inte kan ett dugg om galopp.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-19, 12:46   #29
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
bra gidde...vem är bästa spik ikväll?
Prince di Poggio
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5)
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-19, 12:52   #30
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 670
Sharp$: 4280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Dagens bästa spik:

1 Odin Töll - Just nu 19% och bara tredjehandare. Odin Töll fullkomligen ägde banan i värmningen sist och bara brisade till spets och var helt överlägsen! Här kan Falsig välja taktik! Köra i spets eller släppa och utnyttja stretchen! Det är mycket litet fält så att det ska häxa finns inte på kartan. Hästen är i knallform och kan både dra sönder dom i spets och slå av dom på speed! Dagens mest formstarka och spelvärda spik!
Tror det blir dagens skrik men nöjd om andrahandare/favorit på 30%! Värdet finns ändå där! Bonus om bättre!

Dagens fynd:

1) 2 Paisley (5%) är given om man inte spikar 4 Keeping Julia! Hästen är väldokumenterad i den här tråden och jag instämmer i allt som är sagt!

2) 11 Xenia G.T. (5%) pissade på hästar som Backfire, I Am Unique m.fl. i Breeders-semin! FRÅN DÖDENS! Helt ok i finalen som fyra! Behöver jag säga att 5% är för lite? Folk är fulla...

4) 5 Rightkindoftrouble är en fin travare som jag väntat länge på skulle få "proppen ur". Har inte riktigt blommat ut än men hästen har helt klart blivit härdad under året i lite tuffare konkurrens än pisslopp på orten! Nu börjar den komma så smått och då de lite tuffare hästarnas lampa börjar höstslockna lite så kan det vara dags för lite angenäma problem från bra spår och 2%!

11 Victory Streamline är en liten lantis som vill sticka upp och har form för att göra det! Tagit vinster i enklare gäng på orten men ville ut och kriga om det på V75 sist och hade förmodligen gjort det till glatt odds som fastlåst och okörd då Sjöström fastnade invändigt! Kolla i lopparkivet! Svor högt då jag hade streck för den! Absolut ingen superstjärna men i toppform släpper jag inte den här nästagångaren till 3%!

6) 4 Dedes Mythical värmde som en demon och var skitfin i provstarten sist! Sune L gav hästen en rejäl resa in mot mål och hästen var klart bra! 4% är intressant! TOPPFORM!

7) 5 Zinedine Bob till 5% är intressant! Kan i bästa stunder vara makalöst bra och hästen presterar bäst på hösten/vintern! Mot form och har läge! Vråltung tanks om form! Galet låg procent!

9 Wiss Rambo till 2% är också ett måste! Har smygläge och smygform! Är garanterat med och hugger!

8) 3 Verymuchkiss Karsk var en rejäl nästagångare sist! Såg ut att ha käkat taggtråd! 5%!

7 Up up and away kan vara årets klaraste 3%:are! Herregud vad felstreckat! Det här är ju en KANON!! Spriten är ta mig fan ett gift och gissel för många! Jag kan bara uppmana till mer supande! Julafton flera gånger per år är toppen!


doobs fyllestreck! Promille här och där:

Det är så galet så klockorna stannar och igår var jag faktiskt själv lite full! Man får så otroligt märkliga uppenbarelser i dimman! Efter ett par whisky streckade jag faktiskt..... Trumvirvel....
2 Woody Bisa - 0%!!!
Nu kan ni bläddra och undra i vilket jävla lopp startar den då? Ni har förmodligen inte ägnat 2 sekunders tanke åt den hästen och visst är det på sin plats att jag blir anklagad för att röka svamp! Som nykter dumförklarar jag mig själv men...
Jag VET att hästen under en tid har tränat som en jävla DEMON (med Gotlandsmått mätt)! Hästen är kapabel om än 10 år gammal och på retur och den har bevisligen inte velat ta ut sig i lopp på samma sätt som i träning men påpassad har den självklart varit. Har inte en jävla aning om det har handlat om något annat än skallen på hästen men i B-lopp nyligen tyckte den uppenbarligen att det var roligt att vara först igen, dessutom med galopp på vägen. Ingen tid som skrämmer stjärnorna på Valla men när dom ändå gör resan över med hästkraken så måste man ju ha förhoppning och vem vet vilken havre han fått nu när spåret är bra!? Jag streckar och hoppas på årets fyllefullträff! Som sagt... Hästen är streckad på promille och det är vad som krävs för att att få med den!
Odin Töll 1 a Ghost vagn sist, kan ha varit det som gjorde den så vass! Falsig är ingen man direkt spikar när det gäller V 86 eller V 75, min åsikt!
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td