Citat:
Ursprungligen postat av ChrisWaddle
Det tror jag säkert men din analys var ju bara trams. Ingenstans i alla dina siffror tog du hänsyn till de tre viktigaste faktorerna:
1. Hur många mål Real brukar göra i sina hemmamatcher mot sämre lag.
real gör ca 2/3 av sina mål i andra halvlek
2. Hur många mål Atletico släpper in på bortaplan mot bättre lag.
tror väl att atletic från minut 1 och en bit in i matchen ska kunna med klara huvuden kunna hålla rent bakåt men men...
3. Hur många mål förväntas det bli i matchen.
vet inte vad linan låg, nu va ju frågan när första skulle komma.
|
vet inte om jag orkar svara egentligen, känns ju konstigt att diskutera ett spel som vi vet resultatet på. hur ska jag kunna vinna en sådan diskution??
men ska ge det ett försök.
de punkter du listar så känns det som du hänvisar till ett ö/u-spel. nu va det ju spel på att inget mål skulle bli gjort innan 27:59. och jag ger stats på mål o insläppta de båda första 15minutrarna(alltså 30min) som finns på tex covers.
med odds på 2,65 så tyckte jag det fanns värde för spel.
sen skriver jag ju att inte bomba då det ändå är real. så hoppas innerliggen att ingen riskerade rullen på vad jag rekade.
gillar inte att du kallar min analys för trams. dålig stil, no problem att lemasive direkt dissar spelet innan matchen börjar.
är reken så himla dålig så kan du väl ändå formulera dig på ett bättre sätt.
som sagt jag kan ju aldrig vinna en argumentation som denna när vi alla vet att reken inte gav nån utdelning så hoppas det kan sluta vid detta röriga svar.
vi får hoppas att nästa spel sitter istället, tack för mig