Citat:
Ursprungligen postat av ChrisWaddle
Jag läste reken strax efter jag tittat klart på Sevilla - Barcelona.
Visst kan det uppfattas som fräckt men jag tycker mina synpunkter var väldigt välmotiverade och de kan eventuellt hjälpa trådskaparen nästa gång han lägger ett liknande spel. Han hade ju uppenbarligen lagt ned lite möda på research och på att skriva reken, då är det ju onödigt att inte slutföra analysen ordentligt.
Och nej, jag har inte kollat upp om mina tre variabler hade gagnat spelet eller ej.
|
Du ser att spelet är en gästrek va? Det vill säga inte TS's spel i grund och botten.
Och om du inte själv kollat upp stats så är ju ditt påstående om att reken skulle vara trams mera trams. Då gissar du ju bara. Sen tycker jag principiellt inte att man klagar på folks rekar, det är valfritt att rygga. Har man synpunkter framför man de snyggare. Och har man info som motsäger vad reken säger så tar man det innan.
Det är sånt här som skrämmer folk från att reka. T ex har jag aldrig sett dig skriva en rek, men du har mycket synpunkter inom flera områden och verkar kunnig. Så vill du hjälpa är ju att reka en bra start.