Ämne: Spela V3
Visa ett inlägg
Gammal 2014-11-23, 19:28   #8
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

jag är inte så säker på att det är för dålig omsättning, Ju större är väl chansen då att man vinner mycket eller tar kanske hela potten? om det är jätteomsättning blir det ju säkert många som är med i hugger hela vägen. jag resonerar samma sak när det gäller jackpot, ju högre omsättning ju flera vinner (bl.a. på harry boy som Moster Hilda till exempel). jag och en svåger har käbblat om detta i många många år. Han spelar BARA när det är jackpot.

Men det gällde V3. Har man någon rolig häst i nåt av V3 loppen, en god nästagångare t ex finns all anledning att göra något av det. Sedan är det ju bara två lopp kvar. jag tycker det ä BÄTTRE att det är lågklassiga lopp, då är det mycket lättare att hitta en 20 oddsare.

P21 loppen är inte alls dumma. Man kan se på förtidsspelet ibland att någon är ute med nåt intressant, dvs hårt förtidsspelad. Som jag sa tidigare, hittar man en idé som man tror på så ska man köra den. Nu brukar första V3 ibland vara sista V5/V65/V64 och då får man ju sagolikt mycket info. Naturligtvis ska man bara spela v3 på banan, så man ser provstarter och kan byta häst i sista momangen.

Kul historia. På dannero en gång så var vi 2 spelare kvar.Vi väntade ut motspelaren och satte vår andel på samma häst. Alltså delade vi potten än hur det hela slutade, antingen på 3 rätt eller 2 rätt. Lugnt och fint.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat