Ämne: Bonustrading
Visa ett inlägg
Gammal 2014-11-25, 00:30   #578
Semicolon
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Måste höja ett varningens finger för https://en.surebet.com/surebets då jag själv använde den att tradea mellan Comeon och Pinnacle.

Den har listat hockeyspel i KHL/SHL/DEL som tradningsbara och jag har kört på dessa rekommenderade spel utan att ha läst igenom reglerna på respektive bolag. Resultatet blev att jag förlorade cirka 6000 SEK då jag hade U 4.5 på Comeon och Ö 4.5 på Pinnacle på en match i KHL som slutade 2-2 och gick till OT.

Pinnacles spel gäller bara regulation time och Comeons gäller inkl. OT så jag förlorade alltså båda spelen. En dyrköpt läxa, men man skall alltså gå igenom reglerna på varje jävla marknad på varje jävla bolag innan man spelar på rekommenderade spel hos surebet-sidor.
Om jag vore du skulle jag nog ta ett snack med deras support. I deras egna vadslagningsregler gällande ishockey (ej NHL) står det nämligen så här:

"Alla förspel (spel som läggs innan matchen startar) avgörs av resultatet vid slutet på ordinarie tid, exklusive övertid såvida inget annat är angivet. För livespel, se reglerna för "Livespel"."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+10)

Senast redigerad av Semicolon den 2014-11-25 klockan 00:31.
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat