Ämne: V75-Jägersro
Visa ett inlägg
Gammal 2014-11-29, 12:06   #226
Voltstart

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Helvete också, skor på La Prinsess. Var mitt stora drag i V4-omgången om barfota.
Jag hade haft V6 med den senast...

Streckspel ju och där e jag iskall för närvarande. Allt felar, såsom inlämning, Jokerslarv i rank av garderingsloppen på V4 kontra V5, felbeslut vid val kring systemupplägg i sista minuten etc. You name it. Totalt osannolikt, sa Bill. Vad Bull säger får du själv räkna ut...

Nåväl, V4:

Tog mig en titt i lopparkivet på avd I. Där känns 10 Handsome Knight given, trots utpräglad ickevinnare om man ser till i år. Bättre än så. Alternativet är ju att spika 2 Rosso Pomodoro. Här är det intressant då lopparkivet visar tecken på att hästen bryter ned och hämmas över upploppet om utvändigt om häst. Väl i ledningen fungerar det annorlunda och där är det nog klart. Spikförslag i grunden, men då Adrian aldrig någonsin släpper normalt efter patenterad tokkörning ala pappastil, så väljer jag två.

Avdelning II: Peter vinner nog liggandes och ifrån ledning. Vill dock gardera och gör så rejält.doob ska inte få vinna ensam om 4 Zaragoza lever upp till hans tro. 9 Capac Boko vann ett intetsägande lopp på Lunden i fin "luffsig" stil. Verkade oberörd. 10 Volontary Simplicity har spurtat bra varje gång. Hade platsspelstankar redan senast, men fegade ur...

Avdelning III: Shogun har ju toppkapacitet sett till förra starten, men faktum är att emellanåt blir det stumma ben över upploppet. Trist på Prinsessan, men ska med ändå. Till 1% vill jag ha med en häst som jag "tok"-spikade senast, nämligen 10 A.U. Bismarck. En rejäl avslutare och vid överpace har större under skett. In i lopparkivet och titta, så inser du att den sprattlar till ganska duktigt över ett upplopp...

Avdelning IV: Innan jag förstått bättre, så kommer dagens spik att bli nr 8 Razzmina. Hästen är rejäl. Nedstruken 1 spår och jag vill se ett offensivt upplägg. Johans häst har varit en besvikelse på sistone, visar ingen gnista. Risken att Peter blåser förbi allt till slut finns där alltid och det var lätt i klart begränsat gäng senast...
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat