Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-29, 11:06   #226
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Helvete också, skor på La Prinsess. Var mitt stora drag i V4-omgången om barfota.
Jag hade haft V6 med den senast...

Streckspel ju och där e jag iskall för närvarande. Allt felar, såsom inlämning, Jokerslarv i rank av garderingsloppen på V4 kontra V5, felbeslut vid val kring systemupplägg i sista minuten etc. You name it. Totalt osannolikt, sa Bill. Vad Bull säger får du själv räkna ut...

Nåväl, V4:

Tog mig en titt i lopparkivet på avd I. Där känns 10 Handsome Knight given, trots utpräglad ickevinnare om man ser till i år. Bättre än så. Alternativet är ju att spika 2 Rosso Pomodoro. Här är det intressant då lopparkivet visar tecken på att hästen bryter ned och hämmas över upploppet om utvändigt om häst. Väl i ledningen fungerar det annorlunda och där är det nog klart. Spikförslag i grunden, men då Adrian aldrig någonsin släpper normalt efter patenterad tokkörning ala pappastil, så väljer jag två.

Avdelning II: Peter vinner nog liggandes och ifrån ledning. Vill dock gardera och gör så rejält.doob ska inte få vinna ensam om 4 Zaragoza lever upp till hans tro. 9 Capac Boko vann ett intetsägande lopp på Lunden i fin "luffsig" stil. Verkade oberörd. 10 Volontary Simplicity har spurtat bra varje gång. Hade platsspelstankar redan senast, men fegade ur...

Avdelning III: Shogun har ju toppkapacitet sett till förra starten, men faktum är att emellanåt blir det stumma ben över upploppet. Trist på Prinsessan, men ska med ändå. Till 1% vill jag ha med en häst som jag "tok"-spikade senast, nämligen 10 A.U. Bismarck. En rejäl avslutare och vid överpace har större under skett. In i lopparkivet och titta, så inser du att den sprattlar till ganska duktigt över ett upplopp...

Avdelning IV: Innan jag förstått bättre, så kommer dagens spik att bli nr 8 Razzmina. Hästen är rejäl. Nedstruken 1 spår och jag vill se ett offensivt upplägg. Johans häst har varit en besvikelse på sistone, visar ingen gnista. Risken att Peter blåser förbi allt till slut finns där alltid och det var lätt i klart begränsat gäng senast...
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-29, 11:09   #227
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

skor på overtaker. börjar bli många minus på den nu
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-29, 11:12   #228
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8281

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Det är det här man kollar sista timmen.
Går inte att lira innan det.
De som säger det saknar betydelse fattar ingenting.

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
skor på overtaker. börjar bli många minus på den nu
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-29, 11:15   #229
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 53
Sharp$: 1268
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Man måste bara tro på nothing but class idag. Den har utvecklats på slutet o Peter var nöjd med att den höll sig lugn i spets sist. Gör den det igen så måste den ha fin chans på jagersro. Den har ju haft lite problem att gå i spets tidigare pga att den blev för hetsig. distansen tror jag inte är några problem alls. HAr gjort riktigt bra lopp över distansen när den gått i ryggar. Kolla bara då going for gold vann o den hoppade i starten. fin upphämtning. Det lär fattas en del i solvato. då gar man inte bara ut o vinner från dödens hur som helst
Solvato må vara en himla bra häst, men Veijo har ju skrikit klar varje gång den kommit ut efter vila. Ändå har den behövt ett par lopp varje gång för att räcka till. Möter kanske ett ljummet motstånd på vissa håll, men form slår oftast (alltid) klass.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
putte64 (+10)
rawr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-29, 11:18   #230
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
låg 12a från dödens. de låter nåt det ja det måste va riktigt bra chans. det oroar lite hur han agerar bakom bilen. sist var han ju på väge genom vingen. fruktansvärt laddad.
Han gjorde 12.1 på Valla 140329, lopp 11. Har inte varit i närheten av den tiden varken förr eller senare och aldrig vunnit på distansen.
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-29, 11:19   #231
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 163
Sharp$: 259


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

1/ A-2,5 B-1,4,6,10,11
2/ 4 Quick Fix
3/ A-2 B-1,3,6
4/ 1 Merlin
5/ A-2 B-3,4,9,10,11
6/ 2 Royal Fighter
7/ A- 2,11 B-5,7,9,10

Systemstorlek: 1 008
Reducerad storlek: 278
Kostnad: 139,00 kr
Reduceringsgrad: 72,4 %

ABCD-Villkor
2,3,4 A-Hästar
0,1,2 B-Hästar

Blir denna lilla idag.... Känns inte värt att göra något värre.

Spikarna
Quick Fix På Barfota ffg.

Merlin Som var ett skrik senast och dessutom gjorde det bra bakom Gantab. Hoppas spår 1 löser sig bra. Där alla helgarderar, spikar jag!

Royal Fighter Så som han gick i dödens senast, Tror dessutom att han tar spets denna gång!
Scherlock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-29, 11:21   #232
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8281

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Han gjorde 12.1 på Valla 140329, lopp 11. Har inte varit i närheten av den tiden varken förr eller senare och aldrig vunnit på distansen.
Sant, men nu har han toppform.
Och Solvatos form vet vi inget om.
Dessutom är det här bara uppvärmning inför Frankrike.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-29, 11:23   #233
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Det är det här man kollar sista timmen.
Går inte att lira innan det.
De som säger det saknar betydelse fattar ingenting.
Vissa hästar är helt beroende av sin utrustning för att tävla på topp. Lika viktigt för dessa som skor av, kan vara liggvagn eller rätt huvudlag. När Peter "drar alla växlar" brukar det ju finnas fler än en anledning till att resultatet blir slående.

Sedan finns det gubbar av den äldre skolan såsom Falsig, Stig H, Forsgren, Jansson mfl som ska stå på sig och veta bäst, men tycker mig skönja att de nog insett annorlunda efterhand...

Ludde på Revenue och Åke på Gidde fattade detta om barfota långt innan de flesta andra.

När det gäller vagnarna fick ungdomen bevisa för de gamla att det minsann inte är sunt att tro sig veta bäst...

Johan, Kim, Dahlborg och Benzon har ju kört åttor runt motståndarna de senaste åren med hästar som innan dess inte gått nånting.

... kanske Melander bidragit en del han med när det gäller jänkarinfluenser...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
putte64 (+100)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-29, 11:29   #234
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Sant, men nu har han toppform.
Och Solvatos form vet vi inget om.
Dessutom är det här bara uppvärmning inför Frankrike.
Instämmer, tror inte på Solvatos form heller, men det är mest tro, så ngn spik här blir det inte för min del. Tänker köra fyra stycken här, för att jag kan typ
1,2,3 och så en helidiot nr 6 Nouvelle Pelle och så hoppas jag att Sjunnesson får samma fart på hästen som Flemming fick på Valla 140927, 11.8 efter OTP och Bon Frecia, men före Standout, Up Date Hoss med flera....fast det medges, jag tror ju inte jättemkt på det, men som 0 % så får man unna sig lite kul också!
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-29, 11:30   #235
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 405
Sharp$: 970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
skor på overtaker. börjar bli många minus på den nu
Skor på denna häst är inget stort minus. Senast vann han inte för att han gick barfota runt om, utan för att han är i toppform ! Med lucka och hårt tempo idag kan han vinna igen.
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-29, 11:36   #236
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 698
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joalore Visa inlägg
Ska inte solvato ut i B -loppen iFrankrike? jag spikar Untersteiner,SOS,
Peters häst har 0 segrar på 10 försök över distansen.....

Solvato måste vinna nu för att eventuellt få starta i loppet i Frankrike...
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-29, 11:36   #237
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Det är väl 5-6 utpräglade favoriter idag. Det blir att spika ett par och klura ut vilka som sviker.

Avd I. 1, 4 eller 3 tar ledningen och släpper till den förste av favoriterna utan strid. 2 tas lugnt från start för att undvika galopp. 5 trycks av från start för första gången. Veijo får ledningen gratis och vinner. 2 CMP tar inte ner honom från dödens.

Avd II. På Åby dissade jag det lilla stoet Sikver Annie. Likaså loppen efter. Idag ska hon inte kunna vinna på sprint från bakspår. Hittills har jag fått lång näsa. Kanske idag också.

Avd III. Solvato tränade som ett monster i veckan och går nu med optimal balans. NBC tar ledningen och blir ett delikat mellanmål för Solvato på upploppet.

Avd IV. Peter Untersteiner rankar 7 Carabinieri som stallets bästa chans. Förstastreck. 1 Merlin är stark och kan leda runtom. 2 Andrè Eklundh kör i sanslös medvind. Många garderar här. Även jag.

Avd V. Antingen gör man som Björn Goop, dvs spikar säsongens 2-årsgigant 2 Mister J.P. En grundregel är dock att aldrig spika en 2-åring. Det var inget gott tecken att han felade i förra loppet även om Björn tar på sig skulden. Men här blir det stressigt från start med en taggad Ludde. Jag gillar 10 Sucre. Steen Juul körde alldeles för sent i senaste loppet. Fattar inte, att Malmqvist sätter upp honom igen. 9 Exceed G.T. har sett fin ut som tvåa på slutet mot storfavoriten. Ett streck eller många.

Avd VI. Favoriten 2 Royal Fighter har sett jättefin ut. 6 Banks varvar kanon- med kalkonprestationer. 9 Västerboonthenews var sjuk senast - glöm och strecka.

Avd VII. Tvåhästarslås på 2 och 11. Och håll tummarna för att 2 håller undan.

Mitt bolagssystem:

1) 5
2) 2,3,6,7,8,9
3) 2
4) 1,2,3,4,5,6,7,8
5) 2,3,4,9,10,11
6) 1,2,4,6,9
7) 2,11

Kostar 1440:-. Håller tummarna för att någon/några på Sharps tar en stor del av potten.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-29, 11:40   #238
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8281

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Varför säger du det igen?
Seger eller inte saknar betydelse för Frankrike.

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Peters häst har 0 segrar på 10 försök över distansen.....

Solvato måste vinna nu för att eventuellt få starta i loppet i Frankrike...
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-29, 11:45   #239
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Testar en V4.

Registrerat spel

Datum: Lördag 2014-11-29
Bana: Jägersro Tr, omg. 52
Spelform: V4

Avd Ordinarie hästar
1 2, 3, 5, 7, 9, 10
2 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
3 5 Shogun D.K.
4 5 Smaragd*

Vadet gäller startnummer

60 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 120,00 kr
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-29, 11:57   #240
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Avdelning IV: Innan jag förstått bättre, så kommer dagens spik att bli nr 8 Razzmina. Hästen är rejäl. Nedstruken 1 spår och jag vill se ett offensivt upplägg. Johans häst har varit en besvikelse på sistone, visar ingen gnista. Risken att Peter blåser förbi allt till slut finns där alltid och det var lätt i klart begränsat gäng senast...
Smaragd då? Måste ju vara bra chans på spets och slut? Klart förbättrad senast med bfro, går likadant idag, och sitter förmodligen i ledningen tidigt.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td