Visa ett inlägg
Gammal 2014-12-03, 15:31   #246
tompa87

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6093

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har hittat ett spel som jag gillar ifrån Slovakiska ligan. Underpresterande Bratislava, som är regerande mästare men har haft jätteproblem att kombinera Europa League och ligan har nu kommit en bra bit efter när halva serien är spelad. Alltså inte alls läge att tappa poäng hemma emot ligans sämsta bortalag. Nu har man dessutom 2 matcher "in-hand" och har chansen att ta sig upp precis under toppen på Europa League platser.

Får som sagt besök av ligans sämsta bortalag i Z. Moravce som har spelat 8 bortamatcher och mäktat med 3 mål framåt, alla dessa 3 mål gjordes i en och samma match, så man har alltså gått 7 mållösa matcher på bortaplan i ligan i år. -14 lyder den mindre smickrande målskillnaden och hade man haft en bra defensiv kanske jag hade låtit bli man faktum är att samtliga matcher man förlorat borta i ligan har man förlorat med fler än 1 mål.

Bratislava har spelat 7 matcher hemma och 10 borta så schemat har inte varit speciellt välkomnande heller, dagens match är otrolig viktig för laget och på hemmaplan har man 5 vinster på 7 matcher och 14-7 i målskillnad. Tittar man på formen ser den mindre bra ut men då har man mött lag som Sparta Prag, Napoli, Young Boys och topplag i den inhemska ligan. När man möter lag ifrån den nedre delen av tabellen vinner man ofta med ett par mål (3 raka hcp vinster).

Inbördes har 4 av dem 5 senaste mötena i Bratislava slutat med hcp vinst för Bratislava. Den intressanta här är att alla bolag ligger på runt 2. Förutom 18bet som har hela 2.28! Nu brukar jag inte vilja plocka spel på såna här bolag som man inte känner till så väl men det måste prövas.

Funderade även på Win-to-nil, goda chanser till det med.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat