Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-12-02, 18:37   #241
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6057


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag är ruggigt sugen på Modo till 2.94 på Marathonbet (ML). Färjestad ska absolut inte vara så stor favorit trots hemmaplansfördel. Visserligen är Tollefsen tillbaks nu, men även innan det hade dem svårt att göra mål (undantaget som bekräftar regeln LHC hemma då man trots det förlorade) och var inte alls bra trots ett par tajta vinster innan man förlorade 4 raka och vann med uddamålet emot Örebro nu senast. Man har dessutom torskat bägge mötena emot Modo den här säsongen. Känns som att rätt odds ligger i 2.50 trakten så 2.94 är kalasbra men Modos form får mig att tveka på att göra det till ett all-in drag även om man vann senast.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-02, 18:55   #242
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6057


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sista minuten all-in drag efter sen information:

Cheguevara:



"Jong PSV – De Graafschap
jong psv -0,5ah @2.17 (188bet ; sbobet)
stake: 5/10
http://www.betexplorer.com/soccer/ne...chap/0j1ALva2/

big help for Jong PSV from first team, PSV’s A team yesterday’s match was postponed so Jong PSV will get big help!
i could post this yesterday at odds 2.88 for home win but i waited it to be official, and here it is! 7 A team players will help B team!!!

Jong PSV starting line up: Pasveer(A team, 2nd keeper 31y old), Brenet(df 9/0 A team), Koch(0/0 A team), Isimat-Mirin(df 2/0 A team), Tamat(df 3/0 A team)a, Hendrix(10/1 A team)0, Boljevic, Leemans, Van Overbeek, Vloet(mf 4/0 A team) en Jozefzoon(att 11/1 A team).

De Graafschap in serious problems for this match, crucial missings in all areas of formation.. on goal today they will play with Jurus(20y old keeper) who receive two goals in last match … they miss whole defencive line, 3 central defenders, first LB choice and first RB choice are all out, top scorer and another important offensive player are all out.
here are names: Heusinkveld(First gk 11/0), van der Kracht(gk 0/0), Will(df 9/0), PAvert(df 10/0), Lammert(df 6/0), Propper(df 15/0), Massop(df 0/0), Koolhof(att 9/2) and best striker van Ewijk(att 14/8 top scorer) are all out.

so Pavert,Lammert,Propper (3 imp central defenders) are all out, only real central defender who is in squad for this match is 18y old teenager Straalman,…

expect here an easy home win with 2-3 goal difference.
i also go with jong psv -1ah @3.00 (bet365)"

Spelstopp om 10 min, spelar 2.15 @ marathonbet på rak hemmavinst.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Starvin (+5)
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-02, 23:15   #243
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6057


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Crosby under 1.5 poäng @ 1.81 på Marathon. Osäker till spel p.g.a. sjukdom men spelar han så lär han knappast logga samma minuter som vanligt. Dessutom är pp:et försvagat iom letangs skada där Crosby gör många av sina poäng så under är bra!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-02, 23:24   #244
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Kanonspel, Betsson har 1,45 på samma spel.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-03, 06:34   #245
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6057


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Synd att det inte blev ett all-in drag av det :P

Tycker att vi har ett intressant överspel att följa i den ryska fotbollen imorgon, i Krasnodar derbyt non-the-less. Derbyn tenderar ju att ha ett rykte om sig om att vara målsnåla (det ger jag dock inte så mycket för i nutid utan statistik som backar upp) men för att slå hål på den tesen; 4 av lagens 5 senaste möten har gått över 2 mål.

Kuban spelar sin bästa fotboll hemma i Krasnodar där man, precis tvärtemot hur man spelar borta, spelar en offensiv och attraktiv fotboll. Effektiv har den också visat sig varit då man är obesegrade hemma i år med 4-3-0 facit. Vad som är intressant med den statistiken är att man gjort hela 13 mål hemma jämfört med 4 borta. Man släpper dock in över 1 mål i snitt per match så det är med anfallsfotboll man skördar triumfer.

Har gjort 2 mål eller fler i 6 av sina 8 hemmamatcher i år, och dagens lina har endast förlorat 1 gång, det emot Amkar i Augusti. 5 vinster; 2 push.

Nu ställs man alltså emot lokalrivalen Krasnodar som har en riktigt bra säsong bakom sig. Man ligger för närvarande på en fin 3e plats bakom storlagen Zenit och CSKA men före en hel drös med Moskva lag. Eftersom lagen delar hemmaarena så går jag på hemmastatistiken även borta dagens "bortalag" där vi ser att Krasnodar har 5-1-2 med 15-7 i målskillnad. Utav lagets 15 spelade matcher i alla tävlingar på Kuban stadion i år har ingen gått under linan på 2. Ganska många har dock pushat, men blir det 2 mål, ja då får ju vi pengarna tillbaka men är lite spänning rikare

Det är en herrans massa prestige här och jag tycker linan på 2 är för högt prisad, Pinnacle ger oss 1.74 på över 2 mål och det får bli ett all-in drag.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-03, 14:31   #246
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6057


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har hittat ett spel som jag gillar ifrån Slovakiska ligan. Underpresterande Bratislava, som är regerande mästare men har haft jätteproblem att kombinera Europa League och ligan har nu kommit en bra bit efter när halva serien är spelad. Alltså inte alls läge att tappa poäng hemma emot ligans sämsta bortalag. Nu har man dessutom 2 matcher "in-hand" och har chansen att ta sig upp precis under toppen på Europa League platser.

Får som sagt besök av ligans sämsta bortalag i Z. Moravce som har spelat 8 bortamatcher och mäktat med 3 mål framåt, alla dessa 3 mål gjordes i en och samma match, så man har alltså gått 7 mållösa matcher på bortaplan i ligan i år. -14 lyder den mindre smickrande målskillnaden och hade man haft en bra defensiv kanske jag hade låtit bli man faktum är att samtliga matcher man förlorat borta i ligan har man förlorat med fler än 1 mål.

Bratislava har spelat 7 matcher hemma och 10 borta så schemat har inte varit speciellt välkomnande heller, dagens match är otrolig viktig för laget och på hemmaplan har man 5 vinster på 7 matcher och 14-7 i målskillnad. Tittar man på formen ser den mindre bra ut men då har man mött lag som Sparta Prag, Napoli, Young Boys och topplag i den inhemska ligan. När man möter lag ifrån den nedre delen av tabellen vinner man ofta med ett par mål (3 raka hcp vinster).

Inbördes har 4 av dem 5 senaste mötena i Bratislava slutat med hcp vinst för Bratislava. Den intressanta här är att alla bolag ligger på runt 2. Förutom 18bet som har hela 2.28! Nu brukar jag inte vilja plocka spel på såna här bolag som man inte känner till så väl men det måste prövas.

Funderade även på Win-to-nil, goda chanser till det med.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-04, 06:04   #247
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6057


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nästa all-in drag tänker jag faktiskt skippa en längre motivering, går direkt på fakta:

Kongsvinger är norska GET-ligaens sämsta lag utan tvekan. 6 poäng på 23 matcher är... odugligt helt enkelt. Stjernen är trots att namnet antyder annat inte heller speciellt bra men ändå 20 poäng bättre. Nu är man ej heller några målsprutor när det gäller mål framåt, men har ändå lyckats lösa 9 mål på 2 matcher emot Kongsvinger i år. Bägge gångerna har matchen gått över linan och bägge gångerna har Stjernen vunnit komfortabelt. Spelet jag vill spela finns endast på RedBet och till låga 1.66, MEN;

27.11.14 ELI Manglerud Kongsvinger 5 : 2
20.11.14 ELI Frisk Asker Kongsvinger 6 : 2
11.11.14 ELI Storhamar Kongsvinger 14 : 2
01.11.14 ELI Stavanger Kongsvinger 8 : 2
28.10.14 ELI Valerenga Kongsvinger 7 : 1
26.10.14 ELI Lillehammer Kongsvinger 8 : 1
19.10.14 ELI Sparta Sarpsborg Kongsvinger 10 : 2
12.10.14 ELI Lorenskog Kongsvinger 5 : 2
30.09.14 ELI Stjernen Kongsvinger 4 : 2
21.09.14 ELI Manglerud Kongsvinger 4 : 3
(3 : 3)
14.09.14 ELI Frisk Asker Kongsvinger 7 : 2

Sådär ser Kongsvingers bortamatcher ut i år. Samtliga har gått över linan och med undantag av nästjumbon och den andra slagpåsen i ligan Manglerud så har vinsterna kommit under ordinarie speltid.

Att matchen går över 5.5 mål ger ungefär 1.40 och rak hemmavinst ger ca: 1.17. Jag blandar ihop dessa i en kompott och får 1.66.

Spelas på RedBet.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-04, 06:51   #248
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6057


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag har funderat på denna länge, och har bestämt mig för att plocka med den på kortet.

Lyon har ett fantastiskt hemmafacit, och då har man nästan uteslutande mött lag ifrån den övre halvan; Marseille (1-0) Rennes (2-0), Monaco (2-1) Montpellier (5-1) Lille som ska åtminstone aspirera på en Europaplats i normala fall: 3-0 där. Mycket imponerande facit. Blev nedtagna på jorden senast i en ödmjukande 3-0 förlust borta emot St. Etienne, men det gör egentligen bara positivt för detta spelet. Får komma hem och känna revanschlusta i en match som kanske bara är en i mängden som skall vinnas annars. Har häng på europa platser men det är tight däruppe och ska man ha en chans bör man vinna emot lag som Reims.

Många stirrar nog sig blind på att Reims varit svårspelade på slutet, men först och främst; vad har man mött för motstånd? Bastia, Nice? Lille och Monaco i all ära men det är 2 mycket underpresterande lag inne i låga dalar just nu.. Förlorade i cupen på övertid emot ett div. 1 lag och har väl bara skalpen emot Bordeaux hemma som egentligen faktiskt imponerar sådär värst. Senast man mötte ett lag av Lyons klass? Torsk med 0-5 hemma emot Marseille.

Nu är vi dessutom inne i en period med 3 matcher på en vecka och med en rätt tunn trupp är det svårt nog. Med ett par skador på rotationsspelare i Reims blir det än svårare att ta poäng borta emot Lyon (Lyons skadeläge är dock inte heller optimalt med Gourcouff och Grenier borta) och dessutom att prioritera. För Reims del är det överlevnad i ligan som gäller och i helgen väntar en 6-poängsmatch i det avseendet, emot Guingamp som ligger alldeles ovanför nedflyttningsstrecket, på hemmaplan. Kan mycket väl bli så att detta blir lite av en alibi match och att man lägger krutet på helgen för att kanske slippa streckkampen. Enligt http://leaguespy.com/preview.php?id=40893&a=23015 ser man faktiskt ut att vila t.ex. bäste målskytt Moukoundjou (5 mål) och även Courtet som gjort 2 mål. Låter som en defensiv uppställning det, för att ta max 1 poäng. Det hoppas jag att vi slipper se och istället får ett tidigt Lyon mål och att det rinner iväg.

Intressant är också att Lyons tränare Fournier har coachat Reims upp i Ligue 1, han borde ha rätt bra koll på spelarna i laget man möter.

Bör också tilläggas att Reims tar merparten av sina poäng på hemmaplan, borta har man endast 6 poäng på 7 matcher, och man är inga direkta fenomen i defensiven borta heller med nästan 2 insläppta per match.

Lyon -1 (AH) har vunnit i 5 av Lyons 7 hemmavinster, den tar vi till 1.95!

All-in drag!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cazzius (+1)
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-04, 06:53   #249
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6057


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vill passa på att tipsa om en liten skrällvarning i Rumänska cupen där storlaget Steaua har både Europa League och ligan som högre prio än Cupen, Craoiva har inte förlorat på 12 tävlingsmatcher i rad och vi får över 2 gånger pengarna på +0,5, det är värde. Även raka 1an kan vara något, om man bara kunde hitta någon information om Steauas lag nånstans...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-04, 13:49   #250
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6057


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Satt och funderade på varför Esbjerg föll i odds emot omutliga Midtjylland i cupen idag tills jag hittade det här:



"If this was a match of Championship, with 21 points in favour of Midtjylland first on table and in great form, an away win should be the most probable result.

But the fact is that today will play not the etam used to win in championship for guests.

Away team will be completely reshuflled with regular keeper Haugaard, Larsen ( def. 7+2), Jensen ( def. 14 1g), Niensen ( def.11 2g), Pousen ( mdif. 12+2 1g), Andersson ( midf. 11 2g) the three topscorers Sisto (7g), Igboun ( 7g) and Rasmussen ( 6g), all remained at home.

Esbjerg seems to approach more serously to this match, only Fellah ( midf.8+4 1g) will be not on field among the usual regulars, here

Anyway, also in championship Esbjerg is not so bad,lately, with only two defeats in last ten rounds.

Againsta team with many changes hosts are favourite to win and oddson home win are dropping on every book since this morning"

Jag litar inte såpass mycket på Esbjerg att jag plockar den raka ettan som all-in drag men däremot -0.25 där vi får halva insatsen åter vid vinst kan vara något. Finns till 1.81 på pinnen och då känner då jag mig säkrare iaf.

Esbjerg -0.25 @ 1.81 på pinnen alltså. All-in!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-04, 14:52   #251
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 153
Sharp$: 2389
Standard

Var också inne på Esbjerg men efter droppet så valde jag istället underspel, både i HT & FT där jag tycker vi får bra betalt.

Har googlat runt och försökt översätta de rumänska sidorna men kammat hem noll. Det är inte så att det är svårt att få en bild genom översättning utan de är bara väldigt dåliga på att uppdatera. Vi håller ögonen öppna för jag tror helt klart att en dubbelchans kan vara något.
Pettzon2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-04, 18:50   #252
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6057


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Känns grymt att sitta på brynäs (0-24 i skott) och Modo (4-23 i skott) ;-) 0-0 än dock!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-04, 20:40   #253
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6057


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nu blir det nog en paus på ett par dagar tror jag bestämt. Jag orkar inte sitta å reka 5 timmar om dagen för att sedan lyckas plocka alla stora trendbrott under en hel vecka.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-11, 00:37   #254
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6057


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Alan målskytt i Salzburg - Astra. Inget att spela för egentligen men Salzburg är ute efter mål rekordet i EL och Alan efter eget målrekord (10 mål på 15 el matcher). J. Soriano sjuk i veckan, osäker på spel vilket gör Alan till förste straffskytt dessutom, gissningsvis iaf. Salzburg mycket hungriga på mål rekordet enligt tränaren. Dem flesta ligger runt 1.60-1.65 men bet365 har Alan som målskytt till 1.95, givet spel!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cazzius (+1)
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-17, 16:39   #255
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6057


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Holland - Frankrike dam em handboll, utan att veta för mkt om lagen så måste Holland spela snabbt hela matchen, 10 måls plus behöver man för att gå förbi sverige, det kmr naturligtvis bli jättesvårt som underdog men man måste ju gå för det. Betsafe sen i sänkningen på överspelet, 2.30 erbjuds på över 49,5, andra bolag ligger runt 1.70 på samma spel! Unibet 2.40, pinnacle 1.78 typ, nån som vet varför oddset diffar så?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2014-12-17 klockan 16:41.
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td