Visa ett inlägg
Gammal 2014-12-04, 21:00   #15
Skottstolp
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 15
Sharp$: 90
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nock Visa inlägg
Säger det åter igen, RING dom, all kontakt angående verifieringen, ring dom. Emaila fram och tillbaka med skrill kan innebära flera månader av väntetid. Om du ringer och pratar med dom så löser dom allt. Om dom vill att du skickar in nya foton, gör det, om du vill du skickar in nya dokument gör det, vänta sen ett dygn, sen ringer du dom och säger, " hej jag mailade er dom dokument ni ville jag skulle skicka in för verifiering av mitt konto men jag har inte hört ngt ifrån er, kan ni hjälpa mig tack", dom ber dig om ditt skrillkontonummer och sen kommer dom lösa de åt dig. Jag säger det en sista gång, RING DOM
Tack. Ringde tidigare idag till dom och då skulle dom ha bilder av något kontoutdrag från banken och inte ID som dom sa när jag ringde för en vecka sedan så jag är i alla fall klar med verifieringen nu men om man nu ska ta ut pengarna från skrill och sätta in dom på bankkontot på första gången, måste man göra något mer än att bara skriva in kontonummer och allt sånt eller måste man prata med banken över att få pengar insatta av skrill eller något sånt?
Skottstolp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat