Visa ett inlägg
Gammal 2014-12-05, 09:18   #1
zenwenx

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 26
Standard

zenwenx Sharp Or Donk

Lite backstory, hobbygambler. Spelat stryktipset, europatipset, lången osv sen jag var runt 10år(eller nått närliggande). Så intresset för att gambla har i princip alltid funnits. Senaste året har jag lärt mig det grundläggande för att kunna ha de nödvändiga kunskaperna för att vara en vinnande spelare.

Men eftersom jag är arbetslös och får jobb då och då av en bemanningafirma så blir det att ta ut de vinster jag gör (när jag nu gör några). Om vi leker med siffror och säger att jag riskerat totalt 10k så har jag väll gjort en vinst på 1-1,5k enligt mina gissningar. Har precis börjat med diciplinerat nedskrivning av bets, vinst, förlust osv. Använder speldagboken, väldigt bra enligt mina ord. Men än har jag extremt mycket att lära. Första valet av sport är utan tvekan fotboll, sedan hockey. Men som många andra så lägger man rätt mycket känsla och hjärta på sin favoritsport, som gör att min winrate är 5-10% bättre på NHL än europeisk fotboll.

Gårdagen var hyfsat bra, natten äckligt dålig. Så nu är det dags att försöka på en bra fredag. Bankrullen är väldigt låg, så kommer att lägga lite chansningar och ett par löjliga odds. Tar gärna emot kritik i alla former, men föredrar som vem som helst lite logik och argument bakom kritiken.

OVERALL (Sedan start av dokumentering 30 november)
Picks: 52
Turnover: 4920:-
Accuracy-%: 36.5%
ROI: 125.6%
Net profit: 1257.1:-

Min träffsäkerhet är väldigt låg eftersom jag börjat gardera mig i matchresultat i fotboll. Annars skulle jag gissa att den ligger runt 47% (så inte över den magiska +52%aren).

Anledningen varför jag gör en speldagbok är för att kunna se tillbaks själv hur jag resonerar kring min egen betting, samt hur andra tar intresse och ger tips och kritik kring hur jag spelar. Så att jag kan lära mig mer för att ge mig större möjlighet att vara en vinnande spelare.

Senast redigerad av zenwenx den 2014-12-05 klockan 09:31.
zenwenx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat