Visa ett inlägg
Gammal 2014-12-16, 12:58   #2
Voltstart

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Åkern kör en vanlig travkväll.Sätter fokus på V3;an. Senast gick det ju bra då mitt drag/tips Ove A med Coriano Ås seglade hem V3:1 till 7 gånger pengarna och sänkte till 13.8 Roligt att några följde mitt råd. Tack lopparkivet! Tvillingen var usel 7 och 15 oddsare och den gav ynka 21 ggr när dom två stora favoriterna gjorde bort sig.

Den här gången har jag fastnat för 9 Ocean Face i V3;2. Daniel Wäjersten interjuvas i Börjes video på banans hemsida och är full av tillförsikt. Lugn start och sedan kör han till.

I V3:1 ska normalt 5 Leif vara huvudet högre än sina konkurrenter. Helena Johansson kör dessutom riktigt bra. Motbudet (enda?) 2 Global Owner är struken. Perfekt inne på pengarna. Allt ser bra ut!??! Men jag garderar med 9 Todays Shotgun. Kunde inte ta sig förbi 38 oddsaren Newman Tuna (med Ove A) och kan säkert bättre med den genomköraren-
Skulle Leif svikta så bör det vara hygglig chans. Kan säkert 14. Och kanonbra rens,

Så blir det alla i avd 3 där Zätabubben är jättefavorit och ska alltså sänkas. Mitt minne av hästen är att den inte ger järnet sista biten, Gjort mig besviken några gånger. Motståndet dessutom inte iskallt. Det är kanske för tidigt att analysera V3;an på detta sätt eftersom strykningar och spel kan förändra det hela. men detta är grundtanken och första tanken är väl alltid bäst.. Återkommer kanske om V4/V5.
Skönt att se dig på "bettet", när det nalkas Norrlandstrav! Om det går att köra utan skor går jag på 7 Pride Dreamcatcher i V3:3. Jagar den skolös i lämpliga breddlopp!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+10)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat