Visa ett inlägg
Gammal 2014-12-16, 20:57   #76
olle
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 518
Sharp$: 62002
Standard

Har storspelarna i Värmland redan börjat fira jul ? Sensationellt att dom inte är med på vinstlistan när utdelningen blev så hög
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+10)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat