Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-12-16, 20:57   #76
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57031
Standard

Har storspelarna i Värmland redan börjat fira jul ? Sensationellt att dom inte är med på vinstlistan när utdelningen blev så hög
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+10)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-16, 21:10   #77
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Har storspelarna i Värmland redan börjat fira jul ? Sensationellt att dom inte är med på vinstlistan när utdelningen blev så hög

Olle för fan, du får offra dig lite nu innan du drar på semester, räknar med lite tips!
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-16, 21:26   #78
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57031
Standard

Ska vara ledig och bara ta det lugnt från julafton till söndag nästa vecka och då bör det i alla fall finnas tid att läsa på. Har helt enkelt inte hunnit med travet senaste månaderna mer än ytterst sporadiskt då jag ju måste tjäna mina pengar på annat än spel.

Det är ju t ex V75 finaler annandag jul och bara hoppas att det blir fina lopp och bra väder i Stockholm då.

I morgon kommer nog startlistorna till V75 på tisdag men känslan är att det inte kommer bli någon höjdare direkt även om det ser ut att bli väldigt välfyllda lopp. 27 hästar redan anmälda till långloppet exempelvis.

Men sen i januari och februari handlar travet mest om att hålla igång totomaterna. Vardagstrav då bara på en svensk bana och norgetrav varenda kväll. Då blir det definitivt vintervila för mig vad gäller travet.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-16, 21:29   #79
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57031
Standard

Ser dock att alla norska tävlingar är bortplockade från atg menyn från 1 januari. Taktiskt spel eller har atg verkligen planer på att inte teckna något nytt avtal med Norge. I så fall blir det kvällstrav från bara en svensk bana utan norsk saxbana hela januari och februari.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-16, 21:53   #80
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 70
Sharp$: 1758
Standard

Förstår inte hur vissa kan haka upp sig så otroligt mycket på när andra vinner. Är ni så bittra för att ni själva aldrig vinner eller? Igår sätter varulv en galet snygg flerbong (han la upp kupongen på Twitter) och sådana snygga spel applåderar jag i varje fall åt. Så sluta upp å gnälla nu och se till att sätta nåt eget lir istället.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1)
DiggerCrown är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-16, 21:53   #81
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Här en bra blogg

Nu är det vinter och nu blir problemen med barfotainfon allt större. Till min pappa säger jag alltid ” du kan inte lämna in V75 förrän en kvart innan spelstopp”. Jag menar det också. Det är ju för jävligt att jag som vill vara travsportsambassadör och promota trav och travspel avrekommenderar människor att spela V75 om de inte har möjlighet att lämna in tidigast 14.15 på lördagar. Men barfotainfon är viktig. Vissa hästar tar man bara med om de går barfota. Vissa hästar spikar man bara om de går barfota. Det ändras fram och tillbaka med skorna så lämnar man in två timmar innan spelstopp så finner man att man kastat en massa pengar i sjön. Pengar på hästar där de lagt på skor i sista stund.
Detta är inte bra! Än värre blir det när man bemödar sig om att lämna in kl 14.28 utifrån den info som finns då för att sedan upptäcka att det lagts på skor ändå i sista stund efter spelstopp så den ensamma A-hästen helt plötsligt fick se sina chanser minimeras. Då blåser man tom de som verkligen gör allt de kan för att vara så seriösa som möjligt.
Vi måste komma till en punkt där barfotainfon skall vara klar i god tid innan inlämningsstopp och sedan FÅR DEN EJ ÄNDRAS. Händer något speciellt efter denna tidpunkt med väder eller bana eller häst så får man bara ändra efter godkännande av måldomarnämnd eller veterinär. Det kan inte vara så svårt att genomföra. När barfotainfo infördes var det sagt att man bara fick slå på skor på en barfotaanmäld häst under speciella omständigheter. Med tiden har det blivit att tränarna gör som de vill. Vi hör ju till och med tränare säga ” vi anmäler barfota runt om men kommer köra med skor till 90 %”. Hasse,Johan&Petter. Detta bör ni ta tag i!




http://www.farjestadstravet.se/node/347
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-16, 21:58   #82
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DiggerCrown Visa inlägg
Förstår inte hur vissa kan haka upp sig så otroligt mycket på när andra vinner. Är ni så bittra för att ni själva aldrig vinner eller? Igår sätter varulv en galet snygg flerbong (han la upp kupongen på Twitter) och sådana snygga spel applåderar jag i varje fall åt. Så sluta upp å gnälla nu och se till att sätta nåt eget lir istället.
HAHAHA

Ja, det blir ett enormt bra forum. Vi kör på det!

Skriv inget innan på Sharps och posta en efterhandare på twitter. Stort!

Det tjänar vi alla på, här på Sharps.

Ser en ljus framtid för detta forum.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+10), ML2 (+5), Fulsprit (+1)

Senast redigerad av Helge den 2014-12-16 klockan 22:06.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-16, 22:06   #83
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Vad tyst det vart nu när det bara vart två vinnare för kvällen, grabbarna som sitter med flerbongar varje kväll då utd är mellan 15k och 75k spelar inte dessa kvällar eller?
__________________
Trav är kul.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+5)
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-16, 22:11   #84
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 70
Sharp$: 1758
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
HAHAHA

Ja, det blir ett enormt bra forum. Vi kör på det!

Skriv inget innan på Sharps och posta en efterhandare på twitter. Stort!

Det tjänar vi all på här på Sharps.

Hur naiva är folk?!

Ehh, vad menar du? Hur kan en inlämnad kupong bli en efterhandare? Håller verkligen inte med dig där. Visst finns det storsnackare här på forumet åxå som kan prata om sina vinster när loppen är körda och de är dessa som jag kallar efterhandare. Men en spelare som kan lägga upp ett kvitto är ju bara att gratulera. Eller???
DiggerCrown är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-16, 22:13   #85
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Har storspelarna i Värmland redan börjat fira jul ? Sensationellt att dom inte är med på vinstlistan när utdelningen blev så hög
Har varit och kikat på lägenheter hela eftermiddagen/kvällen idag så avstod från spel just ikväll
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-16, 22:16   #86
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DiggerCrown Visa inlägg
Ehh, vad menar du? Hur kan en inlämnad kupong bli en efterhandare? Håller verkligen inte med dig där. Visst finns det storsnackare här på forumet åxå som kan prata om sina vinster när loppen är körda och de är dessa som jag kallar efterhandare. Men en spelare som kan lägga upp ett kvitto är ju bara att gratulera. Eller???
Vet inte om du kan skilja på Sharps och Twitter till att börja med?

En efterhandare är just det, ingen är hjälpt av det? (oavsett var det postas)

Eller hjälper det dig i ett diskussionsforum att ta del av det i efterhand?

Jaja, då vet jag. Ha det så kul!

Inte forumet jag söker.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-16, 22:17   #87
ML2
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 142
Sharp$: 1069
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DiggerCrown Visa inlägg
Förstår inte hur vissa kan haka upp sig så otroligt mycket på när andra vinner. Är ni så bittra för att ni själva aldrig vinner eller? Igår sätter varulv en galet snygg flerbong (han la upp kupongen på Twitter) och sådana snygga spel applåderar jag i varje fall åt. Så sluta upp å gnälla nu och se till att sätta nåt eget lir istället.
Jag tror ingen här inte är oerhört imponerad över kunskapen och grattulerar å de största ,men ett forum likt detta känns lite tråkigt om bara dom duktiga visar upp sina fina spel i efterhand och undrar samtidigt varför man bemödar sig att ens orka logga in för att njuta av hyllningarna? Jag är en torsk bong men nån måste ju stå för torskarna så de gör jag glatt utan den minsta avundsjukan men lika fullt tycker jag de är oerhört kul. Ett forum likt detta som avhandlar tex reparation och råd av motor teknik har jag svårt att se skulle uppskattas genom att alla visar upp sina färdiga motorer men vägrar svara var delarna kommer ifrån och hur den är byggd...Hemska tanke om nån annan reparerar sin snurra lika bra? Men återigen hyllar jag alla vinnare både igår och idag och i framtiden tilldess håller jag i min torskbong och undrar hur jag kunde missa just den....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5), AMHC (+1)
ML2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-16, 22:25   #88
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 70
Sharp$: 1758
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ML2 Visa inlägg
Jag tror ingen här inte är oerhört imponerad över kunskapen och grattulerar å de största ,men ett forum likt detta känns lite tråkigt om bara dom duktiga visar upp sina fina spel i efterhand och undrar samtidigt varför man bemödar sig att ens orka logga in för att njuta av hyllningarna? Jag är en torsk bong men nån måste ju stå för torskarna så de gör jag glatt utan den minsta avundsjukan men lika fullt tycker jag de är oerhört kul. Ett forum likt detta som avhandlar tex reparation och råd av motor teknik har jag svårt att se skulle uppskattas genom att alla visar upp sina färdiga motorer men vägrar svara var delarna kommer ifrån och hur den är byggd...Hemska tanke om nån annan reparerar sin snurra lika bra? Men återigen hyllar jag alla vinnare både igår och idag och i framtiden tilldess håller jag i min torskbong och undrar hur jag kunde missa just den....
Jag förstår ditt tänk och håller med fullt ut i vad forumets huvudsakliga uppgift är "att dela med sig av idéer och roliga drag", men jag tycker inte att detta utesluter att någon som sätter något snyggt kan dela med sig av detta. Visst kanske man hade hoppats att denne lirare kunnat dela med sig av 2-procentaren i lopp två som han hittade på fyra streck men han kanske gör det nästa gång
DiggerCrown är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-16, 22:27   #89
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Denna mening om skoinfon säger allt. Nattinatti.

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-16, 22:32   #90
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DiggerCrown Visa inlägg
Jag förstår ditt tänk och håller med fullt ut i vad forumets huvudsakliga uppgift är "att dela med sig av idéer och roliga drag", men jag tycker inte att detta utesluter att någon som sätter något snyggt kan dela med sig av detta. Visst kanske man hade hoppats att denne lirare kunnat dela med sig av 2-procentaren i lopp två som han hittade på fyra streck men han kanske gör det nästa gång
Varulv tycker det är ett gäng tattare här, även moddar efter tidigare dispyter, så väl uträknat vad han skriver eller inte.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td