Ämne: V75-Åby
Visa ett inlägg
Gammal 2014-12-20, 02:06   #104
Icor

Icors avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 475
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AMHC Visa inlägg
Vad tror ni om 5 Remee La Marcs chanser? Tar rygg på ledaren (Mr Pellegrino)? Funderar på att chansspika denna. Inte jättetufft motstånd och den borde kunna vinna via open stretch.

Vem min andra spik ska bli är jag inte helt klar med ännu. Funderar på West Wing, men jag är tveksam till hur den ska funka ifrån start? Tycker 2 M.T. Follow Me och Sander Esterel är intressantast bakom. Kanske även Paramount och BearHawaii.

Gillar inte att spika i lärlingslopp, men Priamo Caf borde köra spets och slut här, eller? Bra spik? Även om bl.a. Occasione Font, Tor Mento och The Shadow är riktigt intressanta bakom. MoneyPenny Face till 0 % just nu?

Knows Nothing ska jag gardera.

Westline skulle kunna vara ett annat spikalternativ. Men jag är rädd för att det kan bli tuff körning i detta lopp? Vilket i så fall skulle öppna för New Revolution, Il Sånna och Raymond Palema. Mest känsla för Raymond Palema av dessa.
5 Remee la Marc (Erik Adielsson) är allt bra med och formen är stigande. Resultaten är missvisande för han har haft en del motflyt på sistone. Senast blev han dragen sist men gick fint i mål, så formen är faktiskt ganska bra. Det är ett par bra hästar med i loppet så klart men det är ändå inte det värsta silverdivisionsloppet som har körts. I mina ögon är han mer en platskandidat än vinst­aktuell, men vi ska prova i alla fall, säger Lars Sövik.

Dom verkar inte tro på vinst chans själva
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1)
Icor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat