Visa ett inlägg
Gammal 2014-12-31, 17:25   #1
softpojk

softpojks avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1934
Standard

Travåret 2014.

Som topic lyder, hur har travåret sett ut för er? Inte bara . Utan, spel, tankar idéer. Känner ni att ni har utvecklats som spelare? Kan berätta om min smått roliga historia, farsan har varit smått travintresserad igenom åren, brukar lira med min farfar på lördagar tillsammans för nån hundring var. aldrig fattat grejen med trav. Men i SOMMRAS. Ja i sommras, så såg jag Trav för första gången i mitt liv. Mindre än ett halvår sen. Och jag föll för SPORTEN direkt. Sen dess har jag varit helt fast. Jag har legat rätt lågt med spel förs senaste ca 1 ½ månaden. Då jag reggade mig på sharps. Jag har spelat mycket på odds men aldrig vunnit. på 6 månader på trav är jag över 100k plus. Och är så jävla nöjd! inte bara med att jag vunnit pengar, utan att jag funnit ett intresse som är så jävla kul. fan jag kollar knappt fotboll eller hockey längre!
Jag satte en V5 på sen sommaren som bringade runt 25.000. Ren flax bara, då jag skulle spela V4. Försov mig och kastade pil på en V5. Dom 25.000 är idag över 100.000 utan en enda krona till insatt på ATG kontot. (Värt att den V5an betalade jag ca 150kr för).

Har varit registerad på Sharps ca 2 månader snart, och dem två månaderna har jag lärt mig enormt mycket. Jag var så pass dålig innan, och det är så mycket jag byggt på i lärdomen, som är dem mest givna saker för er andra.
Men jag är sån, som när jag ger mig in i något. ska jag bli bäst på det, jag ger 100% och kan träna timmar timmar per dag! Vilket jag gjort med Trav (som spelare då).

Men kan aldrig komma ifrån hur jävla spännande och intressant sporten är.

Så frågan lyder, hur har erat år i travens värld varit?

Vill rikta ett extra tack till Voltstart, som faktist öppnat mina ögon för dom mest simpla och givna sakerna man ska hålla utkik på, för att ha mer koll än normalspelaren!

Och doob för alla känslosamma kommentarer, hallå. det är sånt det handlar om! Glädjs åt vinsten, skrik ut förlusten. KÄNSLOR!

Jag är färsk, jävligt färsk. Men jag är också vass och tung. Jag ger mig aldrig!

Gott nytt år älskade likasinnade.

https://www.youtube.com/watch?v=6pbwshsmgS0

Senast redigerad av softpojk den 2014-12-31 klockan 17:29.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat