Visa ett inlägg
Gammal 2015-01-02, 18:06   #4
AndyMart

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V4-1 lär väl stå mellan 2 Valetta Strix och 4 Alchemilla Rich, eventuellt kan kanske 3 O Malley's Tös blanda sig i striden med rätt resa. Mest tänkbara är ändå att Adrian leder runt om med Valetta om nu inte Johnny snuvar han på ledningen eller Pilenberg har ställt i ordning.

Fördel favoriten i andra men Mr Big och Shoemaker ska med på min lapp också. Mr Big har haft lite oflyt i loppen och med bättre lopp kan den vinna. Shoemaker gillar Jocke och enligt mig gör den ett bra lopp senast då den hamna lite fel på det. Tror inte dessa är mycket sämre än MissF och med rätt resor är de långt framme. Rolf Lynghöj tänkbar skräll.

Boy Hornline roligast i tredje, gör bra lopp hela tiden och ganska billigt emot, hittar Henriksson rätt (vilket verkar omöjligt för honom) så tror jag den har bra chans. Speciellt om de rycker skorna igen. Eagle Shot från ledningen lär nog vara värst emot då den sett riktigt fin ut här på Jägers och Super Pigen kan få ett smörlopp i rygg ledaren.

Fjärde är öppet. Shesa Vixi bästa hästen men läget är helt åt helvete, kan bli jobbigt att runda rubbet. Xray Brick vann jag kulor på sist men läget tråkigt nu, inte allt för snabb ut heller så kan bli hängande. Zacke Briljant är hyfsad och Parvenu likaså. Öppet.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat