Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-02, 15:46   #1
 
muumiins avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 713
Sharp$: 1612

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

V4 Jägersro 3 januari


Startar upp en tråd om V4. Mina tankar kommer under kvällen/natten!
__________________
Once you go bergo you never go back!
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-02, 15:47   #2
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Nu kör vi
__________________
Trav är kul.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-02, 16:37   #3
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muumiin Visa inlägg
Startar upp en tråd om V4. Mina tankar kommer under kvällen/natten!
BRA muumiin. Ser fram emot dina glasklara analyser i natt. Det är ju ditt hemmatravområde som gäller. Vi behöver lira ihop lite speldeg till V75.

I V4-1 möter 2 Valetta Strix och 4 Alchemilla Rich fyra till våren betäckningsmässiga märrar. Eller har du någon smygtränad skräll?
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-02, 17:06   #4
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V4-1 lär väl stå mellan 2 Valetta Strix och 4 Alchemilla Rich, eventuellt kan kanske 3 O Malley's Tös blanda sig i striden med rätt resa. Mest tänkbara är ändå att Adrian leder runt om med Valetta om nu inte Johnny snuvar han på ledningen eller Pilenberg har ställt i ordning.

Fördel favoriten i andra men Mr Big och Shoemaker ska med på min lapp också. Mr Big har haft lite oflyt i loppen och med bättre lopp kan den vinna. Shoemaker gillar Jocke och enligt mig gör den ett bra lopp senast då den hamna lite fel på det. Tror inte dessa är mycket sämre än MissF och med rätt resor är de långt framme. Rolf Lynghöj tänkbar skräll.

Boy Hornline roligast i tredje, gör bra lopp hela tiden och ganska billigt emot, hittar Henriksson rätt (vilket verkar omöjligt för honom) så tror jag den har bra chans. Speciellt om de rycker skorna igen. Eagle Shot från ledningen lär nog vara värst emot då den sett riktigt fin ut här på Jägers och Super Pigen kan få ett smörlopp i rygg ledaren.

Fjärde är öppet. Shesa Vixi bästa hästen men läget är helt åt helvete, kan bli jobbigt att runda rubbet. Xray Brick vann jag kulor på sist men läget tråkigt nu, inte allt för snabb ut heller så kan bli hängande. Zacke Briljant är hyfsad och Parvenu likaså. Öppet.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-02, 18:24   #5
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Ronden har 8 Deli Deli rankad sist. Jag tror inte den kommer sist i mål!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-02, 20:11   #6
 
muumiins avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 713
Sharp$: 1612

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

V4 1: tror detta lopp leds länge av Adrian. Finns 1000 själ till att inte spika honom, men just i detta lopp ser jag inte vem som skulle kunna sätta upp ett tempo. Skulle vara om ngn lura honom på ledning men värsta budet sidan om tror jag kan spetsar enkelt. Vid bra värmning och fina rapporter spikar ja utan och tveka!

V4:2
Detta tycler jag är de öppnaste på v4. 4-5 st som jag tror kan vinna. 4 favorit på 50% är inte befogat. 2,3 tror jag är vassare just nu och glöm inte julex Dante som har vunnit på v7 ifjol. Tror bakspår kan vara ett plus faktiskt.
__________________
Once you go bergo you never go back!
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-03, 10:16   #7
 
Melleruds avatar
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 20
Sharp$: 863
Standard

V4
2,4
3,4
2
5,6,9,10

16 rader
32:-
__________________
Hårda bud.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+2)
Mellerud är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-03, 11:31   #8
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Jag blev inte klok på vad 2 Eagle Shot:s insats senast sade egentligen? Fast med sparat eller ingenting direkt kvar att åka med är frågan?

Jag tror likväl att det är S&S-scenario att förvänta ifrån Takters sida. Blir dagens spik. Dels vill jag verkligen syna kapaciteten fullt ut hos hästen i endera riktning, mot triumf eller torsk.

Med dagens förutsättningar innehållande:

-Jägers
-Takter med tillhörande respekt i loppen
-Hästen ej är spelad till största favorit i omgången

...så lirar jag för triumf. Dock är jag lite kluven. Hur som helst är det bästa känslan jag har i en för mig i övrigt "krånglig omgång".
_____________
Det känns enklare att gardera upp Burmans i II:a "fullt ut", så då föll spiken här III:e.
10 Jullex Dante är för bra för att stå i 1% i det här gänget!
Jag vill ha med 6 Bazire Brodde, fin häst jag tänker vinner nån gång under året.

Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-03, 11:45   #9
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Ronden har 8 Deli Deli rankad sist. Jag tror inte den kommer sist i mål!
Håller med! Såg ut att ha en del sparat senast med Untersteiner i sulkyn. Tre någorlunda startsnabba invändigt som är betrodda, vågar man hoppas på hård öppning och att röd kusk bara smyger med bakom? Kanske räcker inte Deli Deli fram hela vägen ändå, men spelbar som utgång på tvillingen!

Valetta Strix är nog förstahästen i inledningen med tanke på hennes två senaste insatser. Näst senast spurtade hon mycket starkt från sist i kön till trea i lärlingslopp. Senast hängde hon med rätt så bra bakom Augustus F. och en oslagbar Calvin Borel. Det känns dock som ett frågetecken med ledning, min känsla är att hon är bäst i ryggar men Adrian lär väl inte kunna hålla sig. Alchemilla Rich bäst kapacitetsmässigt, men ny regi nu och första starten på ett halvår. Kanske ingen häst som kan göra jobbet utvändigt heller om det skulle bli dödens. Plockar också med Åjo Hornline som har gått bra tider och räcker om Fredrik Persson håller sig lugn och inte slösar alla krafter inledningsvis. Dock frågetecken för formen. Streckar 2, 4, 6 och 8.

The Divine Miss F. är i mina ögon överlägsen motståndet i avdelning två. Hon vann i somras på tiden 10,4 på distansen, vilket ingen av de här hästarna matchar. Efter det ett par sämre starter, men på slutet har hon sätt bättre ut trots raden. Senast höll hon bra efter ursinnig öppning och före det har hon varit instängd med krafter kvar i två raka. Med tanke på att hon fått en månads vila efter urblåsaren senast räknar jag med att hon är bästa skick här. Spik!

Eagle Shot är en fin häst med stora fartresurser som jag gillar sedan tidigare. Startade på V86 senast mot tuffare motstånd och gick helt okej som fyra bakom bland annat Calvados In. Hästen är relativt startsnabb och lär sitta i ledningen tidigt. Det känns som upplagt för att Johnny ska leda runt om.

Det sista loppet är oerhört jämnt och egentligen skulle man vilja plocka alla femton. Men med tanke på att det ser favoritbetonat ut i övriga lopp får man försöker jag ändå att plocka bort de jag tror minst på för att göra fler system. Plockar med 9 hästar vilka är 1, 2, 3, 4, 7, 8, 9, 10 och 11. Synd att danska gästen Shesa Vixi blev struken, den andra gästen Speedy Sus känns överstreckad.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+2)
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-03, 12:04   #10
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Gärna rejält med ringrost nu på Miss F! (Då går det ju att ladda på´n till fin % i nästa start, som en ren bonus!)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-03, 12:19   #11
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 813
Sharp$: 37783
Standard

Spik på 2:an i V4-3 och helgarderat i V4-4. Favoritbetonat så här långt så det krävs en rejäl skräll i sista.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-03, 12:26   #12
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Nu du AndyMart har Henriksson hittat position, äntligen. Får se hur Boy svarar på det...

RED: Liten men naggande god Eagle...

...den släpper jag nu!

Senast redigerad av Voltstart den 2015-01-03 klockan 12:28.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td