Snabb-analys
4 Highspeed Call har jag "feeling" för. Många som kan vinna. 2 Art On Line Kan få ett passande rygglopp på min ide. 11 Aristocat Boko avslutade vasst senast. 6 Aloe Vera är mkt speedig. Skrällbud. Plugga på !
1 Diable d' Inverne kördes med skor senast. Andra bullar nu. Spikförslag. Plugga på !
7 Digital Ink svårslagen på nytt. Öppet bakom. 2 Nahar kan allt ibland , men ojämn. Räknas. 8 Canaka B.F är ett tufft sto som Reijo håller högt. 12 Ariel Boko har varit på gång en tid nu. Bedövaren i loppet är 1 Goldomaster!
3 Rub it Out blir mitt drag i detta lopp. Ny kusk i Takter! 12 Stepping for Money gillar jag, men otur med spåret. 1 Digigirl I.H gjorde dt bra senast. Tuffare emot nu, men kan ej sågas. 2 Kicki the Dancer finfin vid segern. Räknas på nytt. Plugga på!
1 Monster Monsun kan vara lösningen i detta kallblodslopp. Spara på strecken behöver inte vara fel. Chansspik-förslag.
Fredrik Pedersen har stallform. 1 Certification ska räknas trots sitt innerspår. Bör hitta ut över aktuell distans. 11 Rufus S.F kommer från seger. Tror inte den kommer att bli favorit. Dt tackar vi för. 3 Obi Degato gör gedigna lopp. Med därframme
8 Rocky Reach har länge varit en "snack-häst". Upp till bevis nu. 10 Duffman trivs med Björn Goop.Plugga på !
Jämnt lopp. Tipsettan till 1 Staro Advisor J. Effektiv frontrunner, som ogärna släpper någon förbi sig. Hela vägen?11 Pave the Way visar toppform. Får ej glömmas vid gardering. 12 Screen Height är stark och kan runda allt. Pedro Bi laddas mot spets. Barfota nu?6 Montdore lär sätta upp tempot. Krossar allt den tunga vägen? 10 On Track Piraya avslutade bra senast efter ett struligt lopp. Plugga på !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av spalato den 2015-01-05 klockan 00:18.
|