Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-04, 19:04   #1
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 282
Sharp$: 2504
Standard

V75 Romme 10 Januari


Startlistorna ute, SOS Highspeed Call i första från det läget.

Såg att Super Otto fick smaskigt läge i sista också, dags att casha in på formen? Bra att Montdore är med och drar på sig lite streck, för kort distans för denne?
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-04, 19:20   #2
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

Väder prognosen just nu för lördag +6C 7 m/s Borlänge
Barfota körning eller inte? Spännande som vanligt vilket väder det blir.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-04, 19:22   #3
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

Kicki the Dancer i avd 4 Sos given spik i mina papper!
Utmärkt utgångsläge.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-04, 19:45   #4
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Äntligen en gulddivision med lite klass, Nahar, Digital Ink och OTP, ser jag fram emot.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-04, 20:27   #5
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 282
Sharp$: 2504
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Äntligen en gulddivision med lite klass, Nahar, Digital Ink och OTP, ser jag fram emot.
OTP betalar vi inte för när den är tränarkörd hoppas dock den drar på sig lite insatser, kan Indigious leverera med ett lopp i kroppen eller är det en Nahar / Digital Ink historia igen?

Food Money & Narold Vox är intressanta om bortglömda, dock nya i guld...
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-04, 20:55   #6
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Groknak Visa inlägg
OTP betalar vi inte för när den är tränarkörd hoppas dock den drar på sig lite insatser, kan Indigious leverera med ett lopp i kroppen eller är det en Nahar / Digital Ink historia igen?

Food Money & Narold Vox är intressanta om bortglömda, dock nya i guld...
Food Money lika chanslös som senast, då mot guldlöss nu mot klasshästar, allt över 8% skulle förvåna mig.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-04, 21:23   #7
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Mölndal
Inlägg: 507
Sharp$: 789
Standard

Vad tror ni om kallbloden då? Känns otroligt svårt på förhand men sen har jag ingen koll heller.. Mino kanske? Eller står det mellan tilläggen

Rocket zet kanske blir farlig ne med lopp i kroppen, får se vad Redén säger!

Senast redigerad av whalz den 2015-01-04 klockan 21:25.
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-04, 21:37   #8
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Snabb-analys

4 Highspeed Call har jag "feeling" för. Många som kan vinna. 2 Art On Line Kan få ett passande rygglopp på min ide. 11 Aristocat Boko avslutade vasst senast. 6 Aloe Vera är mkt speedig. Skrällbud. Plugga på !

1 Diable d' Inverne kördes med skor senast. Andra bullar nu. Spikförslag. Plugga på !

7 Digital Ink svårslagen på nytt. Öppet bakom. 2 Nahar kan allt ibland , men ojämn. Räknas. 8 Canaka B.F är ett tufft sto som Reijo håller högt. 12 Ariel Boko har varit på gång en tid nu. Bedövaren i loppet är 1 Goldomaster!

3 Rub it Out blir mitt drag i detta lopp. Ny kusk i Takter! 12 Stepping for Money gillar jag, men otur med spåret. 1 Digigirl I.H gjorde dt bra senast. Tuffare emot nu, men kan ej sågas. 2 Kicki the Dancer finfin vid segern. Räknas på nytt. Plugga på!

1 Monster Monsun kan vara lösningen i detta kallblodslopp. Spara på strecken behöver inte vara fel. Chansspik-förslag.

Fredrik Pedersen har stallform. 1 Certification ska räknas trots sitt innerspår. Bör hitta ut över aktuell distans. 11 Rufus S.F kommer från seger. Tror inte den kommer att bli favorit. Dt tackar vi för. 3 Obi Degato gör gedigna lopp. Med därframme
8 Rocky Reach har länge varit en "snack-häst". Upp till bevis nu. 10 Duffman trivs med Björn Goop.Plugga på !

Jämnt lopp. Tipsettan till 1 Staro Advisor J. Effektiv frontrunner, som ogärna släpper någon förbi sig. Hela vägen?11 Pave the Way visar toppform. Får ej glömmas vid gardering. 12 Screen Height är stark och kan runda allt. Pedro Bi laddas mot spets. Barfota nu?6 Montdore lär sätta upp tempot. Krossar allt den tunga vägen? 10 On Track Piraya avslutade bra senast efter ett struligt lopp. Plugga på !

Senast redigerad av spalato den 2015-01-04 klockan 23:18.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-04, 22:00   #9
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Systemförslag

4 Highspeed Call
1 Diable d ' Inverne
1.7
3.8.12
1 Monster Monsun
Alla tolv
Alla tolv

864rader / 8 pers 58kr / andel

"Stora bolaget"
2.4 (1.5)
1.2.3.5.9.12 (8.4)
7 Digital Ink (2.3)
3 Rub it Out (12.8)
Alla femton (10.2)
1.3.5.6.8.10.11.12 (9.4)
1.6 (7.4)

2880rader /10 pers 149:- per andel

Senast redigerad av spalato den 2015-01-08 klockan 21:42.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-04, 22:06   #10
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Jag läser Mattias Ludvigssons analys om V64 Örebro på Travnet idag söndag, lägger märke till att han är redaktör på Spelarservice och en av grundpelarna i Spelvärde.se. Dessutom går att finna i Pokermagazine att han iallafall tidigare stått för tipsen hos TT.

Är det ett skämt eller tycker de likadant allihop de där säljsajterna?
De tar och dribblar lite med tipsen mellan avdelningarna och skryter sedan upp sina tips när ett av alla tusenkronorssystem råkat slå?
Nån som vet om det är samma gäng på alla de där ställena, som sedan tar betalt för tipsen flera ggr om?

Jag har aldrig nånsin köpt ett tips och kommer heller aldrig att göra det. Dock roligt att belysa ovanstående.

Det ter sig inte särskilt märkligt att det blir skrik ifrån "hela travmaffian" runt vissa hästar i omgången, när det är samma delad röst som gör sig gällande...

Samtliga måste väl tycka lika tillräckligt ofta kan jag tänka. Skrämmande tanke om man hamnar på efterkälke gentemot för många kollegor i för stor utsträckning nån längre period, runt tips och gillande utav vissa individer(hästar, gärna Solvallabaserade.)...

Häromveckan läste jag en av Berglunds krönikor på Travnet, där han hyllade sina kollegors och Travnets "vinstregn" på sistone. Han poängterade också det ärliga i att tipsen på Travnet var gratis för alla att läsa. Konstigt att nån person ifrån de "illa omnämnda säljsajterna" tillåts husera på Travnet med sådan inställning som grund till resonemang?

Tacka vet jag $harps-kompetens!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+25), Trinity (+1), parsalian (+1), kocken (+10), doob (+25)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-04, 22:57   #11
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 264
Sharp$: 3119
Standard

4 Debra Boko i avdelning fyra måste ju ha kanonchans. Blev nedstruken till innerspår senast och kunde inte hålla upp ledningen och hamnade i maskineri, sen avslutande rappt när lucka kom. Torbjörn (som körde sist) nämnde i intervju senare under tävlingsdagen att den vunnit med annat startspår än innerspår. Tror den har toppchans på lördag.
luggen77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-04, 22:59   #12
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 264
Sharp$: 3119
Standard

Om bara Raske Rutger kan gå felfritt någon gång så kan den nog skrälla till. Kanske lite för tufft på lördag, men C-häst får den nog vara i alla fall.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
elwiz (+5), znipstern (+10)
luggen77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-04, 23:05   #13
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 1 492
Sharp$: 15630
Standard

Raske rutger blir nog en chansspik...... kolla senast då mel odin vann. satt ju bara å leta fritt sista varvet och avslutade riktigt vasst! (på kallblodsvis....)
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-04, 23:43   #14
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av luggen77 Visa inlägg
4 Debra Boko i avdelning fyra måste ju ha kanonchans. Blev nedstruken till innerspår senast och kunde inte hålla upp ledningen och hamnade i maskineri, sen avslutande rappt när lucka kom. Torbjörn (som körde sist) nämnde i intervju senare under tävlingsdagen att den vunnit med annat startspår än innerspår. Tror den har toppchans på lördag.
Ett bra drag, absolut. Hästen visade att den funkar med skor på tilltalande vis dessutom.
Jag känner ändå att hästar som 8 Raffinos och 12 Stepping For Money är av annan kaliber än motståndet senast. 3 Rub It Out går riktigt bra för dagen.

Själv funderar jag på att sätta 12 Stepping For Money överst i rank. Travsäker och klarar av att bli framkörd i dödens utan större problem. Sedan släpper hästen ogärna nån förbi sig. Nadal Broline, som sträcker nos hela vägen in i kaklet, blev för svår senast. En blötare variant i front så känner jag att segergrepp kan kopplas på hela fältet denna gång...

Kan detta vara den korrekta strategin tro, för att koppla greppet runt omgången med min alltjämt seriösa lilla jokerreducerade chansrad?
__________

Kan man få se 7 Max Not Sand utan skor denna ggn?(Avd II)
I så fall hoppas jag på överpace. Allt för att ta reda på hur väl spurten biter inom riksspelet.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-04, 23:49   #15
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 264
Sharp$: 3119
Standard

Jag kanske tog till lite för stora ord angående Debra

Håller med om att SFM höll riktigt fint senast, men bricka 12 på V75 är ju aldrig särskilt kul.
luggen77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td