Citat:
Ursprungligen postat av spalato
Snabb-analys
(analysen är gjord med barfota-balans mest)
1 Huge Star är loppets drag! Bakom är dt stallkamraten 2 Keeping Julia tillsammans med 6 Search Launcher och 12 Leader Thom som är i sitt livs form. 4 Denim Boko är spesbudet. Hela vägen ?
Loppets drag är 9 Anastacia Trot. Bättre än raden! 1 Ruigada dei Rex ska med på lappen. Mött tufft motstånd, enklare nu. 12 Bear With Me är loppets bedövare ! 7 Angel France snackis senast. Dags nu?
1 Raggamuffin överlägsen senast. Distansminus nu. 10 Renda LB. Är mitt första-val. 11 Gantab Håleryd möter beskedligt motstånd nu. Plugga på !
2 Octopus tar säkert hand om spets..Formen? 4 Quality Questioned måste snart få vinna lopp. 5 Deadwood var på väg mot seger (?) när galoppen kom senast. 11 Uranium är loppets givna ide. Sylvass avslutning senast. Med skor!
5 Network Broline är ett spikförslag! Imponerat med sin löpskalle!
9 Warrawee Persus en besvikelse senast. Får en ny chans. Robert Berghs duo ska med likaså. Plugga på !
Hästarna 7.9.12 kan alla vinna.4 Mr Simpson finfin senast. Skor nu? 5 Careful Victory spets o släpp. OP-vinnare? 8 Top Model målfotoslagen senast. Se upp! (Twitter vann)Bakom vill jag nämna 3 Berghults Leffe som får ny kusk i Johan nu. Plugga på!
12 Venkatesh gick bra senast och kommer att få många anhängare på grund av denna presentation. Är dock lite för ojämn. Garderar med 8 Papparazzi M och loppets drag i 7 Vacqueyras, som varit ute i tuffa gäng på sistone. Tobbe upp nu =plus plus!
|
Gantab Håleryd med SKOR och från spår 11...totalt chanslös enl. mig!!