Citat:
Ursprungligen postat av krilla18
Dagen rad:
1:
A= 2 B= 1,4,11 C= 5,12
2:
B= 1,12 (2-5)
3:
7 DIGITAL INK (9-2)
4:
A= 8 B= 2,3,5,12 C= 9,10
5:
A= 12 B= 1,2,3,6,10,13 C= 9,14,15
6:
8 ROCKY REACH (3-1)
7:
B= 1,8 (2-4)
.................................................. .................................................. .............
A= 1-2
C= 0-1
.................................................. .................................................. ............
DD
8
1,8
x 100:-
.................................................. .................................................. ...........
TVILLING V75 LOPP 2 & 7 som V7 x 100:-
.................................................. .................................................. ..........
LYCKA TILL ALLA SHARPSARE
|
Helt rätt. Lägg allt här trots att det finns specifika trådar för bongar utan motivering. Mod verkar ju inte bry sig nämnvärt iaf.
Ska vi inte börja lägga "Sju chanslösa" i den här tråden med så blir det ännu mer inlägg som inte ger något av värde alls?
Och inlägg tidigare i tråden om det svenska språket, pronomen och fan och hans moster. Jag kanske ska börja skriva i V75-tråden vad jag äter till frukost på lördagarna, hur gott kaffet smakar just idag och vad jag i övrigt har gjort i veckan?
Vuxna människor, skärp er och håll er till travsnacket med motiveringar istället!
(inlägget är inte riktat specifikt mot dig krilla18 utan mot dig och många andra)