1. 1 Västerboonthenews är ett spikförslag. Kan vinna oavsett upplägg. Möjligt att man inte ger sig in i någon spetskörning och släpper till 3 Bear Dancer och sedan via open-stretch. Dt troliga är dock att Ingves väljer att köra i ledningen.Bedövaren i loppet är 11 On Line d' Amour om dt blir utdragen körning mellan ovannämnda.
2. 4 Spring Over är värd en seger snart efter två andraplatser. 3 Il Sånna vek sig senast över distansen och ett spets-och-släpp upplägg är att vänta nu. 11 Cashier Center är en barfotahäst. Kolla balansen! 1 Sassafras vek sig från ledningen sensast. Annat upplägg nu?
3.6 Quick Fix har varit strålande på slutet. Inte många som kan haka på Calvin Borel i dagsläget. Upplagt för spets och slut! Toppchans !
4. 4 Network Broline visar prov på löpskalle i varje start. Förra motståndaren blev dock för svår. 5 Artemis har gjort dt bra hittills och ska räknas på nytt. 6 Jetset får dock min tipsetta.11 Min Finish har varit en följetång ett tag nu på sharps.se.
2 Wingait Ida har vi väntat på , men verkar inte bjuda till. Här kan man få dt serverat och utnyttja OP. Dags nu?
5.1 Tack Wee står bra till och kan leda länge. Hela vägen? 3 Lunatic Face kördes ren prepare inför detta senast. Jens Laursen trivs på Åby och ekipaget kan storskrälla! 4 G. Man Tooma likaså. 8 Linus Wibb är osäker men stark som få.
11 Trailing Edge imponerar och är ett givet bud. 10 Nusa Dua har en giftig slutrökare. Rätt distans nu. Se upp ! 14 Chip Dealer visade prov på sitt kunnande senast , även om man fick dt serverat. 12 Naglo har vunnit över aktuell distans på v75.Favorit?Plugga på !
6. Här ger jag min röst till 3 Alamo Boko som höll mkt bra efter ett tufft upplägg. 11 Asterix Hornline är en vass avslutare och kan vinna med klaff. 9 Vacqueyras hade uppvisning senast. Repris? 8 Montdore gjorde dt bra som tvåa med skor. 4 Westline var inte lika bra senast som vid vinsterna. 12 Listas Rafiki bäst barfota runt om. Ej borta.
7. Far & son är tidiga kandidater inför avslutningen. Tänker då på familjen Untersteiner. Upplägget blir föga överraskande oavsett vem som släpper resp. utnyttjar OP. 7 Noras Bean är oöm för positioner. Slutar långt framme. 9 Montgomery Hill får dock min tipsetta och kan växla ner allt på upploppet ! 12 Arazi Boko står med uselt läge , men har dunderform. Kan inte avskrivas helt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av spalato den 2015-01-12 klockan 23:17.
|