Citat:
Ursprungligen postat av Sprite
Vinner man inte mot Harry från dödens på 1640a från spår 6 idag så har man inget i Frankrike att göra anser jag. Så visst ska det inte vara 45% vs 17% på spelet. Det avgör för min del och spiken blir Noras denna gång.
|
Håller med, Noras ska vara favorit! Hade varit en annan sak om Harry fått gå skolöst dock, men nu är det givet.
Noterar att:
-Bronsförsöket är riktigt fint, skulle lika gärna ha kunnat vara en final!
-Lunatic Face inte lika påpassad som brukligt idag och det är väl helt rätt. Hästen ska trava i volt och tre varv och dessutom ska Jens Laursen lyckas vara först över mållinjen i ett V75-lopp mot toppkuskar. Händer ju bara inte...
Mitt enda spel för dagen:
Plats på Noken Fräkkert i V75-1. Ett par bra hästar i loppet, några i mittfåran (där han platsar) och några som utfyllnad. Odds över 20-50 lägger jag spel på, med tanke på förutsättningarna och 1% på V75 bör man få det oddset också!
-Dansktränad häst med Sjunnesson i sulkyn från spår 7 bäddar för spelvärde.
-Gjorde ett riktigt fint intryck senast han var i Sverige och vann, och i höstas tog han även hem största segerchecken i karriären på Charlottenlund.
-På sina 27 starter på denna sida sundet har han platsat 14 gånger och vunnit 6, och dragit in 16kkr i snitt.
Lycka till alla!