Ämne: V75 Åby
Visa ett inlägg
Gammal 2015-01-17, 12:20   #173
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Vinner man inte mot Harry från dödens på 1640a från spår 6 idag så har man inget i Frankrike att göra anser jag. Så visst ska det inte vara 45% vs 17% på spelet. Det avgör för min del och spiken blir Noras denna gång.
Håller med, Noras ska vara favorit! Hade varit en annan sak om Harry fått gå skolöst dock, men nu är det givet.

Noterar att:

-Bronsförsöket är riktigt fint, skulle lika gärna ha kunnat vara en final!

-Lunatic Face inte lika påpassad som brukligt idag och det är väl helt rätt. Hästen ska trava i volt och tre varv och dessutom ska Jens Laursen lyckas vara först över mållinjen i ett V75-lopp mot toppkuskar. Händer ju bara inte...

Mitt enda spel för dagen:

Plats på Noken Fräkkert i V75-1. Ett par bra hästar i loppet, några i mittfåran (där han platsar) och några som utfyllnad. Odds över 20-50 lägger jag spel på, med tanke på förutsättningarna och 1% på V75 bör man få det oddset också!

-Dansktränad häst med Sjunnesson i sulkyn från spår 7 bäddar för spelvärde.

-Gjorde ett riktigt fint intryck senast han var i Sverige och vann, och i höstas tog han även hem största segerchecken i karriären på Charlottenlund.

-På sina 27 starter på denna sida sundet har han platsat 14 gånger och vunnit 6, och dragit in 16kkr i snitt.

Lycka till alla!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Sprite (+2)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat