10 Global Perfection i avd 7 som jag skrev om innan Åbystarten (kan inte gasa från start utan måste spara speeden till upploppet, sa han). Att Robert Skoglund skickarner hästen till ÅBY veckan innan V75 på Bergsåker kan tyckas lite underligt eller också vet han hästens kapacitet. Trots nollan på Å så har hästen ändå näst högst poäng nu.
Loppet blev en skuffelse. Peter Ingves som körde backade från start och var sist utvändigt. Vred på i 3;e spår 900 kvar och lockade ut häst framför. Fick fin draghjälp på bortre långsidan och kurvan tycktes mina 20VP var ett bra spel. Bar fart och fint läge inför upploppet Då råkade Ingves köra upp i framförfarande häst eller om den framförvarande hästen stannade till och störde Skoglunds och det blev galopp och den dagen var förstörd.
Gissar att det blir samma upplägg denna gång med långsam start och 3;e spår sista varvet. Enda säkra är nog att hästen är BÄTTRE än vad kollektivet vet. jag blir heller inte förvånad om någon av betaltjänsterna har den som drag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: Tirich (+2)
|