Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-19, 16:12   #76
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: hälsingland
Inlägg: 489
Sharp$: 12
Standard

Prata med Janne Nord igår! Han tyckte inte att varesej Rigeljärven el Rigelodin va på topp stått över lite för länge för att ha absolut toppform, Rigeljärven har ett smickrande läge men Janne trodde inte det räcker till vinst? Nöjd med skaplig slant tyckte han. Jag far in te stall J.O.Persson i veckan å hör mej för om Guli järven
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1), peozz (+5), Stekel (+10), MattiasB75 (+10), monimaker1 (+2), Micke (+2), lepadd (+30)
hammering är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-19, 21:59   #77
ML2
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 142
Sharp$: 1069
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hammering Visa inlägg
Prata med Janne Nord igår! Han tyckte inte att varesej Rigeljärven el Rigelodin va på topp stått över lite för länge för att ha absolut toppform, Rigeljärven har ett smickrande läge men Janne trodde inte det räcker till vinst? Nöjd med skaplig slant tyckte han. Jag far in te stall J.O.Persson i veckan å hör mej för om Guli järven
Guli Järven om de står och väger vill den aldrig först över linjen! Vinner Aldrig detta!
ML2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-20, 08:41   #78
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Man kan ju undra om Robert Bergh svor när Jan Norberg vann senaste loppet med Tangen Didrik så att han klev över tilläggsgränsen i V75-loppet. :-)

Ett andrapris och han hade stått på startfållan nu, men med 20 meter extra så får han mitt avslag i omgången trots ett mycket bra lopp senast.

Normalt är han väl ganska likvärdig med Rigeljerven, men nu står han 20m sämre till.

Nu var det väl ingen formtopp på Rigeljerven å andra sidan.

Krusen 1%??
Nu slipper han att springa lång distans där han aldrig gjort några resultat och garderar man här borde man nog fundera på att plocka med honom till 1%
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-20, 10:02   #79
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 140
Sharp$: 1140
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Aldrig sett en norrlandsomgång som är så öppen på förhand! Brukar vara en del ihåliga och rejält skiktade lopp, men här ser jag inga på förhand lättlösta lopp. Till och med guld som bara har 9 startande kräver fyra streck för att vara fullständigt säker.

Canaka BF ser ut att kunna vara en mycket spelvärd spik. Är nog bäst i loppet och från ett bra läge bör hon ha hygglig chans så länge de inte ger Bergh walk over fullständigt (vilket å andra sidan är ganska troligt).

Pave The Way har en bra uppgift också. Piper den till spets blir den svårslagen, och inte ens Fredde är väl så dum att han släpper i det här gänget?
Vilka fyra streck i guld rekar du
abandofhope är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-20, 11:47   #80
 
Indeeds avatar
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 42
Sharp$: 425
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Man kan ju undra om Robert Bergh svor när Jan Norberg vann senaste loppet med Tangen Didrik så att han klev över tilläggsgränsen i V75-loppet. :-)

Ett andrapris och han hade stått på startfållan nu, men med 20 meter extra så får han mitt avslag i omgången trots ett mycket bra lopp senast.

Normalt är han väl ganska likvärdig med Rigeljerven, men nu står han 20m sämre till.

Nu var det väl ingen formtopp på Rigeljerven å andra sidan.

Krusen 1%??
Nu slipper han att springa lång distans där han aldrig gjort några resultat och garderar man här borde man nog fundera på att plocka med honom till 1%
Med Tangen 20 meter bakom åker ska nog mitt hjärtas lilja med på kupongen trots allt

Raske gutter 7% tar nog hem detta! vågar nog inte spika som sist denna gången dock.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tirich (+5)

Senast redigerad av Indeed den 2015-01-20 klockan 11:49.
Indeed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-20, 12:38   #81
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Indeed Visa inlägg
Med Tangen 20 meter bakom åker ska nog mitt hjärtas lilja med på kupongen trots allt

Raske gutter 7% tar nog hem detta! vågar nog inte spika som sist denna gången dock.
Jag är också inne på att plocka med Mitt hjärtas lilja. Var ju tvåa efter Rutger senast.

Rino Dox måste ju med på kupongen med.
Rankar Rino och Rutger 1 och 2 utan inbördes rank.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1), Indeed (+5)
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-20, 12:41   #82
 
Indeeds avatar
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 42
Sharp$: 425
Standard

Lina Liv i avd fem känn bortglömd. Gjort riktigt bra ifrån mot tuffare hästar än detta vid flertalet tillfällen me skor.
Indeed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-20, 18:16   #83
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
5 sidor söndag kväll!!? Rekord!!

Elles W. Fill spik till låg procent på lördag! Första tanken liksom Bergh x2 (vinner tredje och sista)! Dock mindre roliga! Rak DD 1-3! 20 ggr?

Elles W. Fill har verkligen toppform! Fin vid vinst och fast i tredje in sist mot guldluffare! Vred ut tre spår i rät vinkel 100 kvar och accelererade fint! Bricka ett och Jansson upp är plusplus!! Bra feeling!! Vinner!
Rätt mannen. Dessutom var det ju Thomas Claesson i sulkyn. Han har inte kört så många lopp sista åren. Man har nog siktat på detta lopp en längre tid och suttit fast med vilje skulle jag tro. Det var 1 år sedan Eklöf vann V75;1 på B, när hästen blåste ner favoriten Highspeed call från ett illaluktande elftespår.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-20, 18:39   #84
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

10 Global Perfection i avd 7 som jag skrev om innan Åbystarten (kan inte gasa från start utan måste spara speeden till upploppet, sa han). Att Robert Skoglund skickarner hästen till ÅBY veckan innan V75 på Bergsåker kan tyckas lite underligt eller också vet han hästens kapacitet. Trots nollan på Å så har hästen ändå näst högst poäng nu.

Loppet blev en skuffelse. Peter Ingves som körde backade från start och var sist utvändigt. Vred på i 3;e spår 900 kvar och lockade ut häst framför. Fick fin draghjälp på bortre långsidan och kurvan tycktes mina 20VP var ett bra spel. Bar fart och fint läge inför upploppet Då råkade Ingves köra upp i framförfarande häst eller om den framförvarande hästen stannade till och störde Skoglunds och det blev galopp och den dagen var förstörd.

Gissar att det blir samma upplägg denna gång med långsam start och 3;e spår sista varvet. Enda säkra är nog att hästen är BÄTTRE än vad kollektivet vet. jag blir heller inte förvånad om någon av betaltjänsterna har den som drag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tirich (+2)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-20, 18:45   #85
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Jag är också inne på att plocka med Mitt hjärtas lilja. Var ju tvåa efter Rutger senast.

Rino Dox måste ju med på kupongen med.
Rankar Rino och Rutger 1 och 2 utan inbördes rank.
Tänk på att kallblodsston enbart har segrat vid 3 tillfällen på V75 de senaste 11 åren (ungefär).
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-20, 18:46   #86
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ML2 Visa inlägg
Guli Järven om de står och väger vill den aldrig först över linjen! Vinner Aldrig detta!
Mycket märkligt inlägg. Läser man dagens travrond vad Jan Nordh skriver är det helt andra tongångar. Citat hästarna från 20 skrämmer inte och jag tycker att Rigeljrven ska ha en bra chans-----Hästen är snyggt inmatchad i detta lopp. Kan inte tänkte mig att Gulijärven slår Raske Rutger. Det har väl aldrig hänt att så skett tidigare.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-20, 18:55   #87
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37805
Standard

Fel, tar bort!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-20, 19:16   #88
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ML2 Visa inlägg
Guli Järven om de står och väger vill den aldrig först över linjen! Vinner Aldrig detta!
Mycket märkligt inlägg. Läser man dagens travrond vad Jan Nordh skriver är det helt andra tongångar. Citat hästarna från 20 skrämmer inte och jag tycker att Rigeljrven ska ha en bra chans-----Hästen är snyggt inmatchad i detta lopp. Kan inte tänkte mig att Gulijärven slår Raske Rutger. Det har väl aldrig hänt att så skett tidigare.

Det var svar på hammerings inlägg och inget annat / sorry SO
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-20, 23:38   #89
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75-7
Per Lennartsson sliter hårt för att få rätsida på sitt stall. Håller tummarna för att han får iväg 5 Obi Degato felfritt. Då vinner han plättlätt till ett hyfsat odds.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-21, 00:03   #90
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 147
Sharp$: 522
Standard

V75 Solvalla på Söndag? Snart heter allt 'V75' på atg.se!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bokis29 (+5), criba (+10)

Senast redigerad av Yersinia1347 den 2015-01-21 klockan 00:04.
Yersinia1347 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td