Visa ett inlägg
Gammal 2015-01-27, 23:23   #36
Indeed

Indeeds avatar

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 425
Standard

Rocket zet med Björn upp och nu med lopp i kroppen från ett bra ett bra spår borde väl ha en toppchans att lägga gänget i avd 1 på rygg?

Superphotogenic som verkar vara värst emot har dem senaste 10 loppen 6 galopper 2 kval en etta och en tvåa i raden mot något så närt mediokert motstånd? Inget spikbud i mina ögon.

Det andra hotet livicious lindy med fröken tillman har blivit bortlottad från spår 11?

Det känns som att send in the clowns med Torbjörn i sulkyn som trivs I ryggar och går bra bakifrån värst emot?

listas rafiki är ju ofta med där fram men Anders svanstedt vinner väl inte ihjäl sig på v75.

Rocket zet har ju varit ute I två lopp och gjort okej ifrån sig mot riktigt tuffa kusar från dåliga lägen.

Med Björn i sulkyn känns det som en vettig och spelvärdspik i mina ögon.

Vad säger ni andra?

I avd 4 ser fossens bonus ut att bli jättefavorit. Favoritskapet är väl befogat antar jag utan att ha sett loppen den sprungit hem 4 raka det senaste.

Kan love palema utgöra ett allvarligt hot mot favoriten tro? Love palema har varit ute mot tuffare kusar och vunnit. Nu med adielsson upp borde vara ett gigantiskt plus?

Mvh

Senast redigerad av Indeed den 2015-01-27 klockan 23:38.
Indeed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat