Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-27, 04:21   #31
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Många lopp är extremt ojämna.
Ax bör inte få V7 så länge de har nuvarande veterinär, eftersom tränarna inte vill anmäla dit.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-27, 13:36   #32
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2500
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Många lopp är extremt ojämna.
Ax bör inte få V7 så länge de har nuvarande veterinär, eftersom tränarna inte vill anmäla dit.
Vilka vägrar?
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-27, 15:40   #33
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Vilka vägrar?
Vägrar vet jag inte, men många som verkar få nog av barfotaförbudet...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-27, 16:24   #34
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vincere Scis Win ska nog inte underskattas på lördag. Lär blåsa till spets och släppa till lämplig häst. Långt upplopp ökar chansen för lucka och då blir den farlig. Förmodligen vinner Red Team Rex loppet, men 2% är på tok för lite.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tirich (+1), AMHC (+1)
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-27, 22:06   #35
 
Indeeds avatar
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 42
Sharp$: 425
Standard

http://www.expressen.se/sport/trav/b...valla-och-aby/

Välkommet, av väderrapporterna i nuläget att döma ser det ut som att valfri balans borde kunna tillåtas?

Mvh
Indeed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-27, 22:23   #36
 
Indeeds avatar
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 42
Sharp$: 425
Standard

Rocket zet med Björn upp och nu med lopp i kroppen från ett bra ett bra spår borde väl ha en toppchans att lägga gänget i avd 1 på rygg?

Superphotogenic som verkar vara värst emot har dem senaste 10 loppen 6 galopper 2 kval en etta och en tvåa i raden mot något så närt mediokert motstånd? Inget spikbud i mina ögon.

Det andra hotet livicious lindy med fröken tillman har blivit bortlottad från spår 11?

Det känns som att send in the clowns med Torbjörn i sulkyn som trivs I ryggar och går bra bakifrån värst emot?

listas rafiki är ju ofta med där fram men Anders svanstedt vinner väl inte ihjäl sig på v75.

Rocket zet har ju varit ute I två lopp och gjort okej ifrån sig mot riktigt tuffa kusar från dåliga lägen.

Med Björn i sulkyn känns det som en vettig och spelvärdspik i mina ögon.

Vad säger ni andra?


I avd 4 ser fossens bonus ut att bli jättefavorit. Favoritskapet är väl befogat antar jag utan att ha sett loppen den sprungit hem 4 raka det senaste.

Kan love palema utgöra ett allvarligt hot mot favoriten tro? Love palema har varit ute mot tuffare kusar och vunnit. Nu med adielsson upp borde vara ett gigantiskt plus?

Mvh

Senast redigerad av Indeed den 2015-01-27 klockan 22:38.
Indeed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 07:46   #37
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4270
Standard

Vid första anblicken såg startlistan riktigt tråkig ut, men det övergick sen till att se rätt lovande ut tillslut.

Veckans bank kommer ut i Avd.4 och har ett perfekt läge bakom bilen i form av ett 5:e spår - Fossens Bonus blir dock storfavorit, men det krävs nåt extraordinärt (typ att Bert Karlsson springer naken över Skaraslätten och ut på banan) för att den ska förlora detta! I ny regi har man opererat framknäna på hästen vilket gett den chansen att trava upp till sin kapacitet. Har 4 raka utan att ha bottnats och den här går spikrakt upp genom klasserna.
I övrigt finns det många favoriter från dåliga spår och med tveksamma kuskar...
Avd.1 - Har väntat på att 11 Livacious Lindy ska komma ut i V75, men hoppades på framspår för då hade jag spikat. Kan funka ändå, men vill ha med 2,4 därefter 10 och 1.
Avd.2 - Lärlingslopp... Favorit blir 11 men det är formstarka hästar emot 7,9,10 sen ska väl en sån som 5 Asterix Hornline vara given i systemet.
Avd.3 - Guld? Nja, snarare det som blev över! 2,3,4,7 och 9 då Flemming tror på bra chans med rätt lopp för Obi Wan.
Avd.4 - Spik!
Avd.5 - Stolopp där jag tror mest på 13 Bethel Hanover (utgång) men vi streckar på.
Avd.6 - 4 Mind Your Face är också en alternativ utgångshäst eller t.o.m spikförslag. Där bakom lurar 2 Henke Diablo som radat upp segrar mot enklare gäng. Senast var det bra motstånd och hästen gjorde det bra, kom igenom fint från bakspår och gick själv ut i 3:e spår 800 kvar och gick ifrån och vann knappt mot en fint spurtande Huge Star. Jämndåligt bakom då Bear Dancer fått sämsta spåret.
Avd.7 - 2 Raggamuffin mot 10,11,12 och främst då Odin Töll.

Så ser mina tankar ut...
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 17:27   #38
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Jag hittar ingen av Stall Dencos 62 hästar i programmet. Är jag blind - eller???
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 20:35   #39
Gus
 
Guss avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 127
Sharp$: 1497
Standard

Lördagen efter är det ju finaler på Valla.
En del startande på Axevalla är finalklara.
Bear Dancer, Art on Line (i silver) och Odin Töll vet jag att de är klara.
Någon som har koll på övriga ?

Senast redigerad av Gus den 2015-01-28 klockan 20:38.
Gus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 22:23   #40
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gus Visa inlägg
Lördagen efter är det ju finaler på Valla.
En del startande på Axevalla är finalklara.
Bear Dancer, Art on Line (i silver) och Odin Töll vet jag att de är klara.
Någon som har koll på övriga ?
Här är listan med klara..

https://www.travsport.se/polopoly_fs...g_s_150207.pdf
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 23:37   #41
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gus Visa inlägg
Lördagen efter är det ju finaler på Valla.
En del startande på Axevalla är finalklara.
Bear Dancer, Art on Line (i silver) och Odin Töll vet jag att de är klara.
Någon som har koll på övriga ?
Framförallt Odin Töll tror jag är intresserad av ett bra resultat här, då han har chansen att kvala in till ytterligare en klass 1-final (28 mars) vid en bra placering.
Tjänar han lite pengar (ca 7000) i detta lopp eller i finalen så kommer han inte vara kvar i Klass 1 längre.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-29, 02:42   #42
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

AVD 2

Efter en mer noggrann titt i arkivet står jag fast vid att 3 Vincere Scis Win spetsar.

4 Quantum Sailor är väl den som främst utmanar, men sida vid sida ska det inte gå. 5 Asterix Hornline kan inte öppna alls. 6, 7 och 8 har ganska bra fart om man laddar, men ska inte kunna komma före 3 i första skedet.

3 Vincere i spets efter 100 m alltså, men man är nog mest intresserade av att släppa. Vill väl helst ha rygg på favoriten men man lär nog få en allvarlig fråga innan favoriten ens har börjat lämna sin köposition och 2 Sander Esterel ligger nog bäst till för att vara först framme för att överta. Det är ingen blixt de första stegen, men den får upp bra fart efter 40-50 m och därmed känns spår 2 passande just i detta lopp. Sitter Sander Esterel i spets och samtidigt plockar fram toppformen från förra året vinner den nog, men det är just formen som är frågetecknet här.

Red Team Rex trodde jag skulle bli favorit här och gör den om den mäktiga långspurten från Klass 2-finalen så blir det tufft för de övriga. Favorit blir istället Asterix Hornline men det finns lite frågetecken för den. Galopplysten till att börja med och den passar nog dessutom bäst på 2640. Och skulle det bli skotvång känns den iskall.

9 Det är K.H.K Boko har bra startrygg och hygglig statistik från bakspår och kan vara en rolig vinnare. 10 Network Broline är kanske en bättre häst, men känns mer missgynnad av bakspår. 7 Fuzz har bra kapacitet som räcker men frågan är var den hamnar i starten.

Summa summarum: Jag vet inte vem som vinner, men hoppas på Vincere från rygg ledaren. Lärlingslopp blir ju som bekant ofta häftigt körda och luckan bör kunna uppenbara sig nån gång. Plockar även med 12 C.C Neo på lappen. Märkligt lite spelad i nuläget... Rikast i fältet och slog en så pass bra häst som Jarl af Solnäs i senaste starten på 14,2 över 2140. Kan jämföras med Red Teams segertid på 14,6. Sen är det ju faktiskt även så att spår 12 segrar i 18% av fallen när det gäller den här lopptypen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Icewinner (+10)

Senast redigerad av LeBanner den 2015-01-29 klockan 02:53.
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-29, 07:40   #43
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4270
Standard

Jaccaroo - är det någon som har koll på den? Är den överskattad eller rent utav underskattad gentemot Fossens Bonus? Resultatraden ser fin ut, men jag har aldrig sett den och har inte heller tillgång till Norska lopparkivet...
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-29, 08:16   #44
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Jaccaroo - är det någon som har koll på den? Är den överskattad eller rent utav underskattad gentemot Fossens Bonus? Resultatraden ser fin ut, men jag har aldrig sett den och har inte heller tillgång till Norska lopparkivet...
Man kan se 5 senaste loppen på ATG ifall du klickar i "utökad startlista"?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tirich (+10), Heuer (+5)

Senast redigerad av NicklasJ den 2015-01-29 klockan 09:15.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-29, 09:52   #45
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Man kan se 5 senaste loppen på ATG ifall du klickar i "utökad startlista"?
Resultat, ja. Rörlig bild från lopp, nej. Iom att jag inte sett hästen (Jaccaroo) vill jag gärna se den "in action".
__________________
- "nästa gång, ska jag f-n spela plats också" -
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td