Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff
Jag tror Tripolini V.P. plockar ner allting från dödens. Litet frågetecken för distansen men kör Jeppe tidigt och sätter fart på tillställningen så bör det lösa sig. Spelarkollektivet verkar ha glömt loppet senast när banan var skitig, balansen fel, värmningar och provstarter dåliga och sedan krossade han allt ändå från tolftespår. Barfota hade förmodligen varit en fördel men med tanke på insatsen med skor senast är jag inte orolig (utgår ifrån fortsatt förbud). Hoppas bara Jeppe inser att han har en överlägsen häst också så att han inte sitter och sölar nu när det är kort distans. Stenklar spik.
|
Överlägsen häst tror jag inte han har. Han hgjorde bra lopp sist men det var en del betrodda osm kom bort i det loppet o han vann ju knappt efter tung löpning dock. Finish Brandon sitter i spets och är nog dessutom distansgynnad av de två. SKulle finish brandon va lika bra som senast så vinner han detta. Den normalt så försiktige söderqvist låter dessutom påtagligt uppåt i intervjun i ronden. Står allt rätt till ikväll med hästen är det bara att inleda med spik !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Om_sommaren den 2015-01-28 klockan 11:26.
Anledning: fel
|