Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-27, 23:35   #16
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 670
Sharp$: 4280
Standard

Diederik Meilink om 1 Tenzing i Expressen
– Gick vasst efter galopp senast och han blev
rädd när de körde för tufft, de vek ner ganska nära
honom. Han tog loppet sådär, han trampade sig och
fick en sårskada. Svårt att veta om han har tappat
något men han har gått två bra jobb. Jag är nöjd.


I Ronden säger han detta:
Hästen är tunt jobbad och kommer inte hålla någon toppform, men han var som vanligt fin i ett intervalljobb och jag hoppas inte han tappat så mycket!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mijo14 (+5)
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 08:20   #17
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1806
Standard

Får slänga in en tidig p.g.a arbete...

1 2 3 4 9 (1,9 det naturliga låset, tar med tre med bra läge som rensar skönt)
4 7 8 9 (4 talk the talk mött kanoner och kan spurta ner en ganska trögstark QQ)
1 (bra stolopp där jag tar ställning o spikar bästa läge o form)
1 2 3 4 (två kapabla utöver dessa men spår 11 0 12 är iskallt här)
2 11 (Sett 2an på jägers o det är en kanon, men möter nu helt andra hästar 11 t ex)
6 7 (hoppar över favoriten efter tveksamma rapporter)
2 (hittar inga realistiska motbud)
5 9 12 (tror att 12 vinner, men hästen är mer än lovligt korkad, så ingen spik)

lycka till!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 09:18   #18
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 10:26   #19
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Jag tror Tripolini V.P. plockar ner allting från dödens. Litet frågetecken för distansen men kör Jeppe tidigt och sätter fart på tillställningen så bör det lösa sig. Spelarkollektivet verkar ha glömt loppet senast när banan var skitig, balansen fel, värmningar och provstarter dåliga och sedan krossade han allt ändå från tolftespår. Barfota hade förmodligen varit en fördel men med tanke på insatsen med skor senast är jag inte orolig (utgår ifrån fortsatt förbud). Hoppas bara Jeppe inser att han har en överlägsen häst också så att han inte sitter och sölar nu när det är kort distans. Stenklar spik.
Överlägsen häst tror jag inte han har. Han hgjorde bra lopp sist men det var en del betrodda osm kom bort i det loppet o han vann ju knappt efter tung löpning dock. Finish Brandon sitter i spets och är nog dessutom distansgynnad av de två. SKulle finish brandon va lika bra som senast så vinner han detta. Den normalt så försiktige söderqvist låter dessutom påtagligt uppåt i intervjun i ronden. Står allt rätt till ikväll med hästen är det bara att inleda med spik !

Senast redigerad av Om_sommaren den 2015-01-28 klockan 10:26. Anledning: fel
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 11:13   #20
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Gällande Tripolini V.P. så instämmer jag med "kritikerna"! Man ska nog inte överdriva hästens storhet. Visst! Kapabel och bra häst men glöm inte att det är Åby med O.S. och bakspår på 1640! Den måste vara MYCKET BRA för att vinna!

Personligen spikar jag 1 Finish Brandon! Startsnabb häst med läge i toppform! Blir det inte spets av egen kraft eller överfallen så finns O.S. att tillgå! BRA CHANS över aktuell distans! Mycket uppåt från stallet!

7 Quality Questioned måste vinna ikväll! Nu eller aldrig! Sista chansen för den här annars skrotar jag den för gott!

Breidabliks G.T. blir stor favorit och har många förespråkare! Nej säger jag! Ingen spik! Bara stark häst som lätt kan bli nedspeedad! Herregud den har ju knappt gått under 17!? Dessutom klar galopprisk även om jag läst någon tycka sig att den är travsäker...
Heiskanens 1 Hot Way F.I. känns intressant från läget liksom 15 Tärnan!
6 Manstone's Image är begränsad men har toppform! Om smygresa kan den gå fort ett par hundra meter. 6% är intressant!

1 Tenzing har toppform och är klassen i gänget! Spik på mitt system då jag tror den tar pik och leker hem det! Första motbudet är för den som garderar 6 Twigs Atkin men Stig H varnar för att hovarna måste sparas (om ok köra valfritt) vilket skulle vara litet minus.
Vid fler än två är 12 Proud Victory Rose smällkaramellen som tredje häst i min rank! 6% är mumma! Tufft spår men är den här i närheten av toppform kan den speeda fort och långt!

2 Ruth Reerstrup är megalampa! Över 70%!! Kom igen nu...! FOLK ÄR FULLA!
Såååå stor ska den inte vara även om chansen är mycket god! Fynden tillika måsten är Jori Turjas (åååhhh vad jag älskar den tjocka flintisen!!) nyförvärv 3 Orderly och 9 Wiss Shadow på 5 respektive 7%! Lite bättre häst är Wissen och Björn Goop upp är kanon men bakspåret gör att jag rankar Orderly före! Får fint lopp i främre träffen och det är få hästar som har växlat ett upplopp på Solvalla som Orderly! Garanterat topp fem när det gäller mäktiga avslutningar till vinst i den raden! SE UPP FÖR I HELVETE!! Måstestreck!

I sista garderar jag massivt! Många grundkapabla hästar med diffus form och här kan det hända en del!

Frågor på det? Lycka till!
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 11:39   #21
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Gällande Tripolini V.P. så instämmer jag med "kritikerna"! Man ska nog inte överdriva hästens storhet. Visst! Kapabel och bra häst men glöm inte att det är Åby med O.S. och bakspår på 1640! Den måste vara MYCKET BRA för att vinna!

Personligen spikar jag 1 Finish Brandon! Startsnabb häst med läge i toppform! Blir det inte spets av egen kraft eller överfallen så finns O.S. att tillgå! BRA CHANS över aktuell distans! Mycket uppåt från stallet!

7 Quality Questioned måste vinna ikväll! Nu eller aldrig! Sista chansen för den här annars skrotar jag den för gott!

Breidabliks G.T. blir stor favorit och har många förespråkare! Nej säger jag! Ingen spik! Bara stark häst som lätt kan bli nedspeedad! Herregud den har ju knappt gått under 17!? Dessutom klar galopprisk även om jag läst någon tycka sig att den är travsäker...
Heiskanens 1 Hot Way F.I. känns intressant från läget liksom 15 Tärnan!
6 Manstone's Image är begränsad men har toppform! Om smygresa kan den gå fort ett par hundra meter. 6% är intressant!

1 Tenzing har toppform och är klassen i gänget! Spik på mitt system då jag tror den tar pik och leker hem det! Första motbudet är för den som garderar 6 Twigs Atkin men Stig H varnar för att hovarna måste sparas (om ok köra valfritt) vilket skulle vara litet minus.
Vid fler än två är 12 Proud Victory Rose smällkaramellen som tredje häst i min rank! 6% är mumma! Tufft spår men är den här i närheten av toppform kan den speeda fort och långt!

2 Ruth Reerstrup är megalampa! Över 70%!! Kom igen nu...! FOLK ÄR FULLA!
Såååå stor ska den inte vara även om chansen är mycket god! Fynden tillika måsten är Jori Turjas (åååhhh vad jag älskar den tjocka flintisen!!) nyförvärv 3 Orderly och 9 Wiss Shadow på 5 respektive 7%! Lite bättre häst är Wissen och Björn Goop upp är kanon men bakspåret gör att jag rankar Orderly före! Får fint lopp i främre träffen och det är få hästar som har växlat ett upplopp på Solvalla som Orderly! Garanterat topp fem när det gäller mäktiga avslutningar till vinst i den raden! SE UPP FÖR I HELVETE!! Måstestreck!

I sista garderar jag massivt! Många grundkapabla hästar med diffus form och här kan det hända en del!

Frågor på det? Lycka till!
Frågan lyder: Är det inte stor risk att Wiss shadow får bättre position än Orderly som är riktigt slö från start? Ruth är ju en bra rygg att följa. köper annar ditt resonemang om resten rakt av.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 11:45   #22
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Frågan lyder: Är det inte stor risk att Wiss shadow får bättre position än Orderly som är riktigt slö från start? Ruth är ju en bra rygg att följa. köper annar ditt resonemang om resten rakt av.
Intressant! Jo kanske? Men tappar Orderly verkligen så mycket från start? Vet att det långt ifrån är något spetsbud men minns inte att den är superdålig ut?

Hur som haver streckar jag båda!
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 11:54   #23
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 3954
Standard

Johnny baffel 2% och Uhrberg upp...man tackar!
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 12:20   #24
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Intressant! Jo kanske? Men tappar Orderly verkligen så mycket från start? Vet att det långt ifrån är något spetsbud men minns inte att den är superdålig ut?

Hur som haver streckar jag båda!
nä inte superdålig. Men kan björn hålla ryggen hyfsat på ruth så kan det bli nog lite vingel på kim o då bör han väl backa känns det som. För övrigt har jag svårt att se ruth torska. riktig löpskalle på den o lär bli släppt till spets här. Johnny vet var det är för häst o lär försöka dra musten ur dem innan upploppet
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 12:24   #25
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

ruggigt lopp av shes my dream i norge sist. snabb ut o bra chans på spets. högst troligt att Westergård-Takter tar en dubbel ikväll
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trance_error (+1)
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 12:45   #26
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Candy store var riktigt dålig senast. Bättre distans nu och hästen har mött tufft motstånd hela tiden. bör va bland de bättre hästarna i fältet kapacitetmässigt. Det skulle ju kunna bli rygg ledaren om Adrian väljer ryggen på shes my dream. 3% är streckvärt
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 14:32   #27
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

TT spikar Rascal Zet mot Tenzing.... Lite överraskande? Rakt ut!
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 14:43   #28
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
TT spikar Rascal Zet mot Tenzing.... Lite överraskande? Rakt ut!
båda skall väl räknas? passar även på att nämna Kincannon Hanover som gick en bra avslutning som fyra senast och verkar allmänt på gång, känns helt tappad på sina ynka 4%, står dessutom bra inne i loppet kan tänkas om det blir fart på loppet. U 10 mot H: 1-7 lär väl ge dryga 20 ggr tillbaka?
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 14:45   #29
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 847
Sharp$: 1685
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
TT spikar Rascal Zet mot Tenzing.... Lite överraskande? Rakt ut!
Tenzing har 3 vunnit lopp av 4 på Solvalla, Tobbe i form, bra läge.
Visst är den storfavorit, men onekligen en superchans att vinna. Klar förstahäst.
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-28, 14:47   #30
 
whatons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 374
Sharp$: 1361
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
TT spikar Rascal Zet mot Tenzing.... Lite överraskande? Rakt ut!
bra spik till bra procent lopp i kroppen nu redens hästar kommer sakta men säkert nu. för många minus på tenzing dagens sämsta favorit
whaton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td