Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-16, 23:48   #1
Mare Nostrum

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 0
Standard

Mare Nostrum - Sysslar inte längre med filantropi (fotboll & hockey)

Tjäna,

Efter några månader av upp- och nedgångar med stundtals rent jävla idiotiska spel, har jag nu bestämt för att ta tag i mig själv och börja spela metodiskt. Till att börja med kommer jag spela med relativt små summor för att komma in i det hela och sedan förhoppningsvis jobba mig uppåt. Jag hävdar envist att när jag väl lägger ner lite tid på mina analyser och litar på min magkänsla, har jag väldigt ofta rätt. En sak som är säker, är att jag inte längre kommer att agera som någon jävla filantrop där jag stundtals skänker bort mina surt förvärvade vinster till spelbolagen, genom diverse efterblivna bets.

Mestadels lirar jag fotboll och hockey, då detta är de sporter som jag besitter bäst kunskaper inom och även tycker är roligast att följa. Jag bettar inte enbart för att tjäna pengar, utan även för att det är kul att följa sina bets och dessutom få den där lilla adrenalinkicken.

För närvarande lirar jag nästan enbart på Unibet, förutom när jag känner för att få den där rosaorangea lappen från svenska spel som är lite rolig att ha i plånboken, hehe.

Aja, nog snackat. Ska knåpa ihop en Spreadsheet med start från och med igår (då båda mina bets satte igår hehe) och lägga upp när dagboken är godkänd! Tycker att dagböcker blir oerhört mycket roligare att följa när man har en spreadsheet som visar mer tydligt hur det går. Alla mina bets är tänkt att bli uppskrivna i min spreadsheet, vilket även är till min fördel då jag i sådana fall kanske inte längre kommer att göra vissa idiotbet med tanke på att jag gärna undviker naab-stämpel

Ser gärna att folk kommenterar min dagboken och har inga större krav på att inläggen ska hålla någon hög nivå, sålänge modsen tycker att nivån är ok. Diskuterar gärna mina bets, kommande bets, pågående matcher etc. här.

Rulle från start (igår): 150 kr

Spreadsheet: http://www.spreadsheet.se/1631

Wish me GL!

Senast redigerad av Mare Nostrum den 2010-01-17 klockan 01:23.
Mare Nostrum är inte uppkopplad   Ge poäng