Visa ett inlägg
Gammal 2015-02-03, 00:08   #51
spalato

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

V75-1
4 Queasy fick inget grratis senast och svarade för en mkt bra preststion. Det kan bli repris nu. I striden. 6 Västerboonthenews är en allvarlig utmanare men får svårt att nå täten nu. 1 Rebellion har fått ett bra läge och kan vinna med klaff. Om 2 October Kronos vinner fattar jag inget. Schaas..

V75-2
Halvöppet lopp.
Dt behöver inte vara fel att spika Calvin , då många väljer att gardera denna osäkra varelse. Fågel eller fisk återstår att se. 8 Obi Degato körs nu av Jorma. Högt spelvärde ! 11 Nelly Burge körs av Örjan ffg. Kommer troligen få många streck nu. 1 Certification kan inte uteslutas. Långt framme. Mest intressant ur spelsynpunkt i loppet är 12 Tenzing. Kan man få ligga därbak och vila , går ingen säker över upploppet.Plugga på !

V75-3
9 Going For Goldzaz är min vinnare i loppet. Såg fulltankad ut bakom vinnaren senast. Banans beskaffenhet gjorde att Jorma valde att släppa , vilket var fel beslut så här i efterhand. 1 Harry Haythrow kan leda runt om barfota! 2 Digitalen har jag ingen direkt feeling för att den vinner. 3 Dreams Take Time strör Johnny Takter lovord över. Får ej glömmas !

V75-4
4 Nadal Broline borde ha toppchans att vinna. 11 Digital Collection utmanar främst. Vill ändå passa på att utnämna veckans smällkaramell i 12 New Revolution. Varningen är utfärdad!

V75-5
Vidöppet lärlingslopp. Nämner två med större chans i nuläget. 7 I Love Champagne kan sitta i spets från sitt springspår och blir svårfångad. Min tipsetta i loppet är dock 8 Radysin America. Mkt vass upphämtning efter galopp på Jägersro senast. Plugga på !

V75-6
1 Finish Future körs nu barfota men innerspåret kan vara en fälla. 2 Staro Woodland är spetsbudet och blir en svår nöt att knäcka. 3 West Wing fick ge sig mot Oliver Kronos senast men höll bra. 7 Super Otto håller knallform för dagen. Givet bud. 11 Diego M Boko är min vinnare i loppet. Kan Örjan rygga starke 10 Montdore under slutvarvet vore den perrfekta draghjälpen. Hästen besitter en vass avslutning.

V75-7
Kan 15 Canaka B.F. vinna från bakspår? Inte helt omöjligt, men borde bli långt fram. 4 Rub it Out är vansklig i volt men Erik verkar har bra pejl. 6 Dixie Exclusive slutar i främre träffen
Loppets bedövare hittar jag i 11 Aloe Vera. Nu med lopp i kroppen i ny regi a la Westholm. Plugga på !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2), Major (+2)
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat