Citat:
Ursprungligen postat av Kocken14
Brukar ha mina egna idéer och krydda med sharpsexpertis, det svåra med alla spelkungar SS,Snoken;Ögat,Spelvärde mm är ju att hänga på och fånga upp rätt idéer vecka till vecka, för det är ju sällan de har form en längre tid !!
Kör du bara efter Spelvärde, tycker själv att Ögat hittar en del kantbollar.
|
Jag bollar väl efter många olika ideér, håller helt klart med dig att det bästa är ju att krydda med sharpstips. Här finns nog dom bästa tipsen på nätet gratis dessutom. Ibland så kan jag dissa spelvärde totalt om jag inte tycker som dom. och gå helt emot. Men jag har aldrig lämnat in eller ryggat dom i ett streckspel, däremot vinnarspel och tvillingspel kan jag ibland rygga. Det är där dom är heta! Sen hitta skrällar ibland, men jag tycker dom är lite svaga på hitta spikar som är först i mål dessvärre. Men vad gör det, om man har andra ställen att kolla på plus lite egen kunskap? I slutändan handlar ju allt om att du ska gå efter vad du känner. Men att få en större bild av allt gör ju det lite lättare, även om det kan bli störe förvirring. Skål på dig.
Sen skulle jag aldrig ha råd eller lust att lämna in system för flera tusen, men där är väl spelvärde lite som snoken, att dom har olika valmöljigheter anpassade efter olika plånböcker.
Men ska man va ärlig, har jag nog vunnit mest på egna tankar och "rekar" när man i timmar grottat sig i lopparkiven och sen tagit med några små idéer från sharps.
Men man ska aldrig dissa sharps, som så många kvällar man kört V64 och det gått sådär, så kommer t.e.x
Voltstart in och lägger lite snygg info om en häst som ofta står i mellan 6-9x pengarna som vinnare, och som oftast vinner ju dessa också. Sådant kan jag aldrig sluta tacka för, gällande alla som delger sådant.
Tror ja själv gett ut en sån ibland, finns så många begåvade här verkligen. Men det ibland tycker och tänker folk olika. även du och jag t.e.x. så svårt att allt blir rätt.