Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-03, 05:52   #61
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kocken14 Visa inlägg
Brukar ha mina egna idéer och krydda med sharpsexpertis, det svåra med alla spelkungar SS,Snoken;Ögat,Spelvärde mm är ju att hänga på och fånga upp rätt idéer vecka till vecka, för det är ju sällan de har form en längre tid !!
Kör du bara efter Spelvärde, tycker själv att Ögat hittar en del kantbollar.
Jag bollar väl efter många olika ideér, håller helt klart med dig att det bästa är ju att krydda med sharpstips. Här finns nog dom bästa tipsen på nätet gratis dessutom. Ibland så kan jag dissa spelvärde totalt om jag inte tycker som dom. och gå helt emot. Men jag har aldrig lämnat in eller ryggat dom i ett streckspel, däremot vinnarspel och tvillingspel kan jag ibland rygga. Det är där dom är heta! Sen hitta skrällar ibland, men jag tycker dom är lite svaga på hitta spikar som är först i mål dessvärre. Men vad gör det, om man har andra ställen att kolla på plus lite egen kunskap? I slutändan handlar ju allt om att du ska gå efter vad du känner. Men att få en större bild av allt gör ju det lite lättare, även om det kan bli störe förvirring. Skål på dig.


Sen skulle jag aldrig ha råd eller lust att lämna in system för flera tusen, men där är väl spelvärde lite som snoken, att dom har olika valmöljigheter anpassade efter olika plånböcker.

Men ska man va ärlig, har jag nog vunnit mest på egna tankar och "rekar" när man i timmar grottat sig i lopparkiven och sen tagit med några små idéer från sharps.


Men man ska aldrig dissa sharps, som så många kvällar man kört V64 och det gått sådär, så kommer t.e.x Voltstart in och lägger lite snygg info om en häst som ofta står i mellan 6-9x pengarna som vinnare, och som oftast vinner ju dessa också. Sådant kan jag aldrig sluta tacka för, gällande alla som delger sådant.

Tror ja själv gett ut en sån ibland, finns så många begåvade här verkligen. Men det ibland tycker och tänker folk olika. även du och jag t.e.x. så svårt att allt blir rätt.
__________________
Trav är kul.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Melander (+5)

Senast redigerad av softpojk den 2015-02-03 klockan 05:58.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-03, 07:08   #62
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Harry släpper till Inken enligt intervju iaf!
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-03, 08:46   #63
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Sant, men jag hade inte heller vunnit om jag hade ryggat helt, får ju mixa det med egen feeling också.

Dom gav mig den fina vinnaren i lördags också! Jag ursäktar mig inte, utan tackar spelvärde.
Så är det ju alltid och för de allra flesta. Det är ju trots allt få av spelarna som har tid att ta hänsyn till alla parametrar och kolla alla hästars, låt säga, fem senaste lopp och vikta dessa insatser mot varandra.

Det är få gånger, om ens någon, då jag satt en sjua utan att ha tagit hänsyn till något sorts tips eller uppgift..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
softpojk (+5)
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-03, 11:30   #64
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 100
Sharp$: 1382
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
Harry släpper till Inken enligt intervju iaf!
Vilken intervju? Pratade med Peter igår, han sa att det bestämmer han lördag eftermiddag hur Harry känns...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
spalato (+5), mackpeter (+2), lepadd (+10)
TravRenen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-03, 14:12   #65
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TravRenen Visa inlägg
Vilken intervju? Pratade med Peter igår, han sa att det bestämmer han lördag eftermiddag hur Harry känns...
Då är det sent att lägga upp V75 systemet.
Om Peter släpper till Inken kan vi spika den.
Annars får man strecka 1,2,9,4.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-04, 17:01   #66
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TravRenen Visa inlägg
Vilken intervju? Pratade med Peter igår, han sa att det bestämmer han lördag eftermiddag hur Harry känns...
Intervju från Travronden med Johnny Johansson (ägaren?)

"Från det här läget gäller det bara att få rygg på Digital Ink då han nog är överlägen och sedan hänga med så länge som möjligt"
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-04, 18:06   #67
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
Intervju från Travronden med Johnny Johansson (ägaren?)

"Från det här läget gäller det bara att få rygg på Digital Ink då han nog är överlägen och sedan hänga med så länge som möjligt"
Harry Haythrow står hemma på gården och tränas av amatören Johnny Johansson. Han och hans bror har fött upp Harry, tränar och äger.
Till syvende og sidst brukar Peter bestämma om taktiken i loppen. Man skall lyssna på honom om han släpper till Inken eller ej. Gubbarna gillar rampljuset och pladdrar gärna i media.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+2), TOBYTYKE (+3)

Senast redigerad av mackpeter den 2015-02-04 klockan 18:07.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-04, 21:53   #68
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Harry Haythrow står hemma på gården och tränas av amatören Johnny Johansson. Han och hans bror har fött upp Harry, tränar och äger.
Till syvende og sidst brukar Peter bestämma om taktiken i loppen. Man skall lyssna på honom om han släpper till Inken eller ej. Gubbarna gillar rampljuset och pladdrar gärna i media.
Det vet väl inte jag. Däremot kan jag tycka att det är väldigt dåligt av tidningen Travronden att i så fall inte nämna något av ovanstående. De ska ju vara experter och borde veta mer än dig vilket de uppenbarligen inte verkar bistå med för sina läsare iaf..
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-04, 21:59   #69
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 243
Sharp$: 4030
Standard

"Johnny Johansson och Benno Karlsson är gänget bakom uppfödarnamnet Haythrow. De har känt varandra i princip så länge de kan minnas eftersom deras fäder ägde hästar ihop sedan sextio-talet"
Zniper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-05, 05:50   #70
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 204
Sharp$: 1353
Standard

Behövs väll ingen intervju för att förstå att Peter kommer släppa om Örjan ställer frågan tidigt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+5)
Mrmatteoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-05, 08:48   #71
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 816
Sharp$: 37788
Standard

Digital Ink blir svårslagen på lördag.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-05, 09:03   #72
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mrmatteoo Visa inlägg
Behövs väll ingen intervju för att förstå att Peter kommer släppa om Örjan ställer frågan tidigt.
Jag tror också, att Peter släpper och frivilligt ger loppet till Örjan. Kul att omedelbart ge upp!
Kommer du ihåg Harrys lopp i ledningen 17/1? Då var det bland alla "travexperter" ristat i sten att Peter skulle få ledningen med Nothing But Class från Johan, som då körde Harry. Men så blev det inte alls.
Lång erfarenhet av trav gör att jag aldrig tar något för givet. Visst är det sannolikt, att Peter nöjer sig med 125' i andrapris. Men jag vill gärna höra vad Peter har att säga i den här frågan.
Lycka till med din spik på just nu 73 % på Inken!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-05, 13:58   #73
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 204
Sharp$: 1353
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Jag tror också, att Peter släpper och frivilligt ger loppet till Örjan. Kul att omedelbart ge upp!
Kommer du ihåg Harrys lopp i ledningen 17/1? Då var det bland alla "travexperter" ristat i sten att Peter skulle få ledningen med Nothing But Class från Johan, som då körde Harry. Men så blev det inte alls.
Lång erfarenhet av trav gör att jag aldrig tar något för givet. Visst är det sannolikt, att Peter nöjer sig med 125' i andrapris. Men jag vill gärna höra vad Peter har att säga i den här frågan.
Lycka till med din spik på just nu 73 % på Inken!
Vet inte ens om jag skall bemöda mig att svara på det här egentligen. Men fanns väll ingen seriös travtippare som inför starten på Åby trodde att Peter skulle få ledningen av Johan ? Vänder du på det närmar du dig mer sanningen. Men oavsett så är jag övertygad om att 125`i andrapris lockar mer än en knäckt häst. Stryk från ledningen sist, medeldistans den här gången samt en formtoppad Digital Ink i loppet. Känslan jag får när jag läser en del inlägg på forumet, är att folk borde använda ögonen lite mer frekvent istället för att lita blint på öronen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+5)

Senast redigerad av Mrmatteoo den 2015-02-05 klockan 14:00.
Mrmatteoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-05, 14:39   #74
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Mycket "bollande" om Harrys spetsintresse.

En sak är att hästen nog anses vassare bakifrån på speed, likt sin farsa Rite On Line?
Hästen tror jag ej är individen som blir knäckt av att bli regelrätt besegrad ifrån ledningen. Alla hästar har inte det psyket och Harry verkar vara av sorten som klarar av det bra att bli nedplockad. Han kutar på bäst det går, ibland biter det på hyfsat bra och andra ggr ännu bättre.

Blir kul att se Berghs sto. Nu är det verkligen tal om utmaning!
_____________

Jag har ingen analys att komma med runt hästarna på V7 ännu, men V4:

Lopp 2, nr 10 King Southwind. Med tanke på de 3 förmodade favoriternas osäkerhet, så kan kanske ett kompletteringsstreck smaka? Bra spurt senast på klart gångbar tid för klassen. Dunderhet som vinnarbud känns hästen ej, men rolig kantboll och riktigt trevlig tvillinghäst i min värld!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+5)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-05, 18:41   #75
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 409
Sharp$: 988
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg

Avd2: Jag trodde man hade fått rätt på Calvin Borel (med utrustningsändringarna) och han rada upp åtminstone 2 raka segrar och såg väldigt fin ut. Men nere på Vincennes blev det galopp och diskning i senaste starten och man får väl fortfarande kalla hästen väldigt opålitlig!
De hade lätta CB fram i Frankrike. Nu återgår dom till vanligt balansen. Vet inte varför de i helvete skulle lätta honom i Frankrike.

Edit: Dvs samma balans som vid det två senaste vinsterna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1)

Senast redigerad av Ztazze den 2015-02-05 klockan 18:42.
Ztazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td