Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-17, 00:22   #3
Mare Nostrum

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 0
Standard

Gott!

Hursomhelst, rekade två spel i en tråd idag. Cagliari och Montpellier, båda gick hem! Återigen stämmer profetian om att jag har rätt när jag väl tänker till lite. Däremot blev det inte så mycket + i kassan idag, då vissa andra bet sprack. Länkar till min spreadsheet här nedan. Som sagt är det bara små insatser nu, då mitt spelkonto i princip var nere på 0 igår, jag förde över från mina "vanliga" pengar och således inte ville ta för mycket. Fegspelar lite nu i början och kommer vid framgång successivt att öka insatserna.

http://www.spreadsheet.se/1631

Tänkte gå igenom spelen jag förlustspelen lite snabbt, i ett tappert försök att vara både självkritisk och uppmuntrande:

Dubbel:
Lille - Paris SG (0-1) @ 3.50 RÄTT
Athletic Bilbao - Real Madrid (1-0) @ 2.60 FEL

Dubbel:
Columbus Blue Jackets - Chicago Blackhawks Antal gjorda mål: Under 5.5 @ 1.80 FEL SOM FAN
San Jose - Edmonton @ 1.50 RÄTT

Fyrling:
Rögle - Brynäs IF Antal gjorda mål: Under 6.5 @ 1.27 RÄTT
Lille - Paris SG @ 1.85 RÄTT
Bayer Leverkusen - Mainz 05 @ 1.40 RÄTT
Athletic Bilbao - Real Madrid @ 1.60 FEL

Stoke City - Liverpool @ 3.35 FEL

Alltså sabbade Real Madrid två stycken bet, vilka båda hade gått hem annars. Ett generalmisstag att ha samma match i två olika system måhända, men jag var verkligen stensäker på att de skulle vinna just idag. En felbedömning från min sida!

Var länge inne på att spela X alternativt 1X i Stoke-matchen, men beslutade mig tillslut för att lira på 1an. Det visade sig vara dumt, då matchen slutade 1-1. Dock förlorade jag ändå inte så mycket här och det var ändå värt en chansning imo!

San Jose hade jag också med i två bet, ett som gick hem och ett som inte gjorde det. Däremot gick ju underspelet i Columbus-Chicago helt åt helvete (slutade 5-6 tror jag, slutade följa då det stod 2-3 efter 1 period). Columbus lirar under nästan alla sina matcher, men icke idag. Ska sluta spela under/över i NHL, då det har blivit fel i princip varenda gång jag försökt mig på det och istället fokusera på vinnarspel.

Rulle vid start (15/1): 150 kr
Rulle efter idag (16/1): 270,36 kr
Vinst/förlust idag: + ca 17 kr

Ingen större vinst idag, men min chansning igår gick hem, så har nästan lyckats fördubbla min rulle ändå. Och två raka dagar med vinst är väl inget man ska klaga på. Imorgon siktar jag på den tredje!

Godnatt
Mare Nostrum, numera icke-filantrop

Senast redigerad av Mare Nostrum den 2010-01-17 klockan 01:22.
Mare Nostrum är inte uppkopplad   Ge poäng