Visa ett inlägg
Gammal 2015-02-05, 14:58   #73
Mrmatteoo

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1353
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Jag tror också, att Peter släpper och frivilligt ger loppet till Örjan. Kul att omedelbart ge upp!
Kommer du ihåg Harrys lopp i ledningen 17/1? Då var det bland alla "travexperter" ristat i sten att Peter skulle få ledningen med Nothing But Class från Johan, som då körde Harry. Men så blev det inte alls.
Lång erfarenhet av trav gör att jag aldrig tar något för givet. Visst är det sannolikt, att Peter nöjer sig med 125' i andrapris. Men jag vill gärna höra vad Peter har att säga i den här frågan.
Lycka till med din spik på just nu 73 % på Inken!
Vet inte ens om jag skall bemöda mig att svara på det här egentligen. Men fanns väll ingen seriös travtippare som inför starten på Åby trodde att Peter skulle få ledningen av Johan ? Vänder du på det närmar du dig mer sanningen. Men oavsett så är jag övertygad om att 125`i andrapris lockar mer än en knäckt häst. Stryk från ledningen sist, medeldistans den här gången samt en formtoppad Digital Ink i loppet. Känslan jag får när jag läser en del inlägg på forumet, är att folk borde använda ögonen lite mer frekvent istället för att lita blint på öronen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+5)

Senast redigerad av Mrmatteoo den 2015-02-05 klockan 15:00.
Mrmatteoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat