Visa ett inlägg
Gammal 2015-02-05, 17:00   #6
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Avd VI: Italienskan 10 Priscilla Spin var ju riktigt klassig i regi "Gula Tröjan"(minns ej namnet rätt. Initialer: A.G.). Speedig och stark var hästen på en och samma gång, på bra tider.

Nu har hästen varken startat eller levererat på länge. Värt att tänka på kusen vid gardering mot den stora favoriten tycker jag. Roxie gillar ju att krångla till det för sig mellan varven.
Håller med. Nerone Bigi är bortglömd också. I övrigt tycker jag omgången ser intressant.

Främsta skrällchansen i första loppet. Kortlopp och lite galopplystna hästar, en betrodd på innerspår efter uppehåll. Jag ser en jätteintressant häst på bakspår som är van tufft motstånd! Men Flemming ser ut att ha en spikbar häst om man ska lägga en sån här, Veijo är nästan inte spelbar.

Wellino Boko-avkommorna ser riktigt bra ut och Editor verkar inte vara något undantag. Svårt att ta 20 på en häst som är minst lika bra, omgångens bästa spik!

I lärlingsloppet finns det massa streckvärda skrällbud, men jag måste gå kort någonstans och singlar Obsession. Sound Of Matchtown är väl bästa skrällen annars, toppspår, bättre än raden och i det närmaste kuskstärkt!

Jag lägger en rak lapp i stil med denna tror jag:

1,2,3,5,10
1,2,3,8,9,11
7
1
1,3,6
3,6,8,9,10

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat