Visa ett inlägg
Gammal 2015-02-07, 11:59   #193
clarund

clarunds avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
...

V75-7

Absolut mest intressant streckmässigt är Linus Wibb som visade att han kunde stå på benen i hela 3140 meter senast och såg fin ut. Nu endast spelad till 3%. Kanske är lite väl kort distans för att det ska gynna Wibben men med rätt lopp så blir han farlig ändå.

I am Dynamite med årets kuskförstärkning är också väldigt intressant till 5%.

I övrigt så har jag svårt att förstå att Jaguar Broline är favorit, trots intrycket senast. Han har någonsin visat att han kan vinna två lopp i rad? Varför skulle han börja göra det nu? Det är inte första gången han gör ett bra lopp och sedan går ut och blir en lågoddsare och inte lever upp till någonting alls egentligen. Spara pengarna och spela han nästa gång istället!

Jag förordar Johan Untersteiner som favorit i loppet, så det är väl bara att tacka och ta emot och spika egentligen. Men jag vill ha med fler hästar så spikar får hittas på annat håll.
svårt rangordna 6 9 12 13 14 15 i sista
lite minus på brodd bak / halvvintrig balans på nr 6 gissar jag.
9an vet jag inte om den är snabb nog är väl den eller Tomorrowland som först kan köra fram o ta över troligtvis är väl 9an slowstarter? så Tomorrowland i spets e 700m !?
eller Örjan?
skulle inte förvåna om Quality Q körs till spets o räcker långnäsa mot förståsigpåarna på spelvärde som sågat den om en av veckans mest överskattade @11%

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat