Visa ett inlägg
Gammal 2015-02-13, 22:17   #76
Helge

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
är det nån som har koll på om unique gowan gått i jänkarvagn innan?
Nej, aldrig.

"Jag slog en signal till hemmaprofilen Niklas Robertsson som fått ett fint läge med sin 2 Unique Gowan i avdelning 6. Här får du Niklas Robertssons syn på uppgiften:

– Det blev ett passande preparelopp för 2 Unique Gowan senast och även om hon inte var märkvärdig då så tar jag inte hårt på det. Hon har gjort många topprestationer hos mig och med tanke på att läget blev så dåligt senast samtidigt som detta lopp fanns i tankarna så fick hon gå med skor den gången. Nu blir det barfota runt om och eventuellt jänkarvagn för första gången. Hon har tidigare gått med en Customvagn som är en halvvariant av jänkarvagn. Vi ska prova om hon ryms i en riktig jänkarvagn nu med hennes breda bakaktion. Jag har nu dessutom vässat henne extra i jobb inför detta och hon känns precis som jag vill ha henne för dagen. Enda frågetecknet är att hon inte är speciellt snabb den första biten och jag hoppas att hon inte tappar för mycket position. Positivt dock att hon inte riskerar bli instängd och hon ska absolut gå i andraspår den här gången. Jag tycker hon ska räknas tidigt här."

/ http://www.travtipset.se/v75-intervj...ce=twitterfeed
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Om_sommaren (+5), Champinj0nen (+1), Ardberg (+2)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat