Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-13, 21:17   #76
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
är det nån som har koll på om unique gowan gått i jänkarvagn innan?
Nej, aldrig.

"Jag slog en signal till hemmaprofilen Niklas Robertsson som fått ett fint läge med sin 2 Unique Gowan i avdelning 6. Här får du Niklas Robertssons syn på uppgiften:

– Det blev ett passande preparelopp för 2 Unique Gowan senast och även om hon inte var märkvärdig då så tar jag inte hårt på det. Hon har gjort många topprestationer hos mig och med tanke på att läget blev så dåligt senast samtidigt som detta lopp fanns i tankarna så fick hon gå med skor den gången. Nu blir det barfota runt om och eventuellt jänkarvagn för första gången. Hon har tidigare gått med en Customvagn som är en halvvariant av jänkarvagn. Vi ska prova om hon ryms i en riktig jänkarvagn nu med hennes breda bakaktion. Jag har nu dessutom vässat henne extra i jobb inför detta och hon känns precis som jag vill ha henne för dagen. Enda frågetecknet är att hon inte är speciellt snabb den första biten och jag hoppas att hon inte tappar för mycket position. Positivt dock att hon inte riskerar bli instängd och hon ska absolut gå i andraspår den här gången. Jag tycker hon ska räknas tidigt här."

/ http://www.travtipset.se/v75-intervj...ce=twitterfeed
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Om_sommaren (+5), Champinj0nen (+1), Ardberg (+2)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 21:36   #77
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Apetass Visa inlägg
Varför är Arn Hammering så lite spelad? Vinner ju som en galning från alla spår och på alla distanser?
hårt emot. kan bli jänkarvagn dock
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 21:46   #78
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 346
Sharp$: 1150
Standard

Jag tänker mig 12 Daydream Rapida som en storskräll i avd 2. Smyger med bakom 11 Staro Hollywood. Då behöver det såklart vara körning o galopper där framme. Vad säger ni om denna?
Har känslan att 7 Super Photogenic vinner sista. Där framme tidigt o med lite klaff så sitter den.
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 22:28   #79
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Champinj0nen Visa inlägg
Jag tänker mig 12 Daydream Rapida som en storskräll i avd 2. Smyger med bakom 11 Staro Hollywood. Då behöver det såklart vara körning o galopper där framme. Vad säger ni om denna?
Har känslan att 7 Super Photogenic vinner sista. Där framme tidigt o med lite klaff så sitter den.
Trodde folk hade lärt sig vid det här laget att Kim Eriksson inte funkar så bra på v75. Hästen kommer dessutom med 50% sannolikhet galoppera. Ska du leta skrällar i det loppet så är Zonguldak och Send in the clowns betydligt intressantare.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 22:58   #80
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 31
Sharp$: 246
Standard

Har inte läst igenom alla sidor men kastar in min fråga. I fjärde avdelningen stoloppet, tränaren av Googla (Och även Optimal Photo) Åker alltså från Bollnäs till Kalmar med sina hästar? Det är ju en liten nätt tripp på dryga 70 mil för att starta tre hästar. Lär väl inte ha kört dit utan att ha chans med åtminstone någon av kusarna?
Moozart1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 23:07   #81
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Jag bjuder på tre spelvärda till morgondagens omgång:

11 Staro Hollywood har vunnit mot hårdare motstånd än favoriten på imponerande sätt och är förstahäst kapacitetsmässigt. Två strykningar invändigt innebär rygg på favoriten inledningsvis och att Johnny snabbt kan hamna i främre träffen. Oavsett om det blir rygg på Redéns eller dödens så är det bra vinstchans. Bortglömd!

2 Flash Oak är en grundkapabel häst för klassen och inte sämre än någon annan i loppet som jag ser det. Vann för tre starter sedan mot Veijos nye finne, Callum, och höll godkänt från dödens på V75 näst senast. Spelvärd till 5 %!

12 Tärnan är en häst som många säkert inte har särskilt bra koll på. Hon tränades tidigare i regi Flemming Jensen och har gått många bra lopp i Danmark. Senast galopperade hon i debuten för Stenströmer när kusken styrde ut för attack. Såg ut som det fanns mycket sparat och det var säkert en framskjuten placering som rök. Imorgon blir det förmodligen optimal balans, till skillnad från senast (Stenströmer sade att det kändes som en barfotahäst då), och det ska bli intressant att se vad hästen kan i avslutningen om den håller sig på benen den här gången. Omgångens drag!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MikaF (+5), Champinj0nen (+1)
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 08:07   #82
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 540
Sharp$: 5118
Standard

Liten analys
Avd 1-
Ett utav de sämsta silverförsöken på länge, tycker det ser ut som en bunt icke vinnare, hemmalaget brukar av tradition vinna på Kalmar , kanske att Persson satt Caliber TT 3% i topptrim att Jonny Takter är ju ett plus , bara han sätter sig i andra spår från start så kan han säkert få andra ytter.
Således rankar jag 9-5-8-3

Avd 2- Il Sånna 9% , galopperade sist segern som rök ? sämst tvåa ialla fall, märkligt bortglömd idag. Tror eller hoppas att Jorma försöker svara om han tar ledningen, klar andrahäst 11 Staro Hollywood 17% som lyser av form.
Ranken ser ut så här 1-11-2-3

Avd 3 - Kanske är lite fel ute men har aldrig sett nån riktig vinnarhäst i Dreams Take Time, Skall Mongomery Hill 9% gå barfota så tror jag att han är huvudet högre än de han möter idag, frågan är hur Redéns hästar är på formkurvan, en svårlöst gulddivision i mina ögon.
Rank 7-10-5-1

Avd 4 -Här kan vi få dagens snabbaste öppning, 3 Vinceres scis vin, 4 Digital photo och även 1 Folli är alla snabba ut och kommer köra för bästa positionerna, loppet kommer 9 Wingait Ida 4% (hallå är folk fulla....) få kört för att vinna och mitt i banan så tar Stefan Persson årets första V75 seger (kan bli en dubbel idag), 10 Network Broline (spik sist) men även att den blev störd så såg den inte riktigt bra ut.
Rank 9-5-2-1

Avd 5 -Stolopp spetshästen brukar hålla väldigt länge och här är jag inne på att chansspika nr 1 Googla 4% som jag tror sitter i spets och sedan med ett jämnt 16 tempo kan hålla undan för tilläggshästarna , motbuden är i första hand Tvings divigaflinga och Felicia V.E
Rank 1-13-11-9

Avd 6 - Dagens två hästars lås 9 Roxy Hill 8% (barfota)och 12 Rina Chen hai 3%(storform) med bra fart och veckans sämsta favorit i Geisha Sund så ligger loppet öppet för dessa två.
Ranken blir så här 9-12-2-7

Avd 7 - Super photo genic och Zonguldak är båda lite streckade ,men tycker att de står för klassen i detta långlopp, brukar spelas hårt men är helt bortglömda idag. Tidiga på min lapp.
Rankar så här 7-3-9-11

Som ni ser så har jag lyft fram många lågprocentare och hoppas på hög utdelning
i eftermiddag,
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 08:22   #83
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 731
Sharp$: 458
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kocken14 Visa inlägg
Liten analys
Avd 1-
Ett utav de sämsta silverförsöken på länge, tycker det ser ut som en bunt icke vinnare, hemmalaget brukar av tradition vinna på Kalmar , kanske att Persson satt Caliber TT 3% i topptrim att Jonny Takter är ju ett plus , bara han sätter sig i andra spår från start så kan han säkert få andra ytter.
Således rankar jag 9-5-8-3

Avd 2- Il Sånna 9% , galopperade sist segern som rök ? sämst tvåa ialla fall, märkligt bortglömd idag. Tror eller hoppas att Jorma försöker svara om han tar ledningen, klar andrahäst 11 Staro Hollywood 17% som lyser av form.
Ranken ser ut så här 1-11-2-3

Avd 3 - Kanske är lite fel ute men har aldrig sett nån riktig vinnarhäst i Dreams Take Time, Skall Mongomery Hill 9% gå barfota så tror jag att han är huvudet högre än de han möter idag, frågan är hur Redéns hästar är på formkurvan, en svårlöst gulddivision i mina ögon.
Rank 7-10-5-1

Avd 4 -Här kan vi få dagens snabbaste öppning, 3 Vinceres scis vin, 4 Digital photo och även 1 Folli är alla snabba ut och kommer köra för bästa positionerna, loppet kommer 9 Wingait Ida 4% (hallå är folk fulla....) få kört för att vinna och mitt i banan så tar Stefan Persson årets första V75 seger (kan bli en dubbel idag), 10 Network Broline (spik sist) men även att den blev störd så såg den inte riktigt bra ut.
Rank 9-5-2-1

Avd 5 -Stolopp spetshästen brukar hålla väldigt länge och här är jag inne på att chansspika nr 1 Googla 4% som jag tror sitter i spets och sedan med ett jämnt 16 tempo kan hålla undan för tilläggshästarna , motbuden är i första hand Tvings divigaflinga och Felicia V.E
Rank 1-13-11-9

Avd 6 - Dagens två hästars lås 9 Roxy Hill 8% (barfota)och 12 Rina Chen hai 3%(storform) med bra fart och veckans sämsta favorit i Geisha Sund så ligger loppet öppet för dessa två.
Ranken blir så här 9-12-2-7

Avd 7 - Super photo genic och Zonguldak är båda lite streckade ,men tycker att de står för klassen i detta långlopp, brukar spelas hårt men är helt bortglömda idag. Tidiga på min lapp.
Rankar så här 7-3-9-11

Som ni ser så har jag lyft fram många lågprocentare och hoppas på hög utdelning
i eftermiddag,
Är du full redan? Loppets enda sto har bättre rekordtid på lång med galopp inräknat än de du lyftet fram som klassen i gänget i sista
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 08:26   #84
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Oavsett hur det går så tänker du rätt.
Finns tveksamheter hos favoriterna så är det bara att leta upp alla motbud och strecka samtliga.

Citat:
Ursprungligen postat av Kocken14 Visa inlägg
Liten analys
Avd 1-
Ett utav de sämsta silverförsöken på länge, tycker det ser ut som en bunt icke vinnare, hemmalaget brukar av tradition vinna på Kalmar , kanske att Persson satt Caliber TT 3% i topptrim att Jonny Takter är ju ett plus , bara han sätter sig i andra spår från start så kan han säkert få andra ytter.
Således rankar jag 9-5-8-3

Avd 2- Il Sånna 9% , galopperade sist segern som rök ? sämst tvåa ialla fall, märkligt bortglömd idag. Tror eller hoppas att Jorma försöker svara om han tar ledningen, klar andrahäst 11 Staro Hollywood 17% som lyser av form.
Ranken ser ut så här 1-11-2-3

Avd 3 - Kanske är lite fel ute men har aldrig sett nån riktig vinnarhäst i Dreams Take Time, Skall Mongomery Hill 9% gå barfota så tror jag att han är huvudet högre än de han möter idag, frågan är hur Redéns hästar är på formkurvan, en svårlöst gulddivision i mina ögon.
Rank 7-10-5-1

Avd 4 -Här kan vi få dagens snabbaste öppning, 3 Vinceres scis vin, 4 Digital photo och även 1 Folli är alla snabba ut och kommer köra för bästa positionerna, loppet kommer 9 Wingait Ida 4% (hallå är folk fulla....) få kört för att vinna och mitt i banan så tar Stefan Persson årets första V75 seger (kan bli en dubbel idag), 10 Network Broline (spik sist) men även att den blev störd så såg den inte riktigt bra ut.
Rank 9-5-2-1

Avd 5 -Stolopp spetshästen brukar hålla väldigt länge och här är jag inne på att chansspika nr 1 Googla 4% som jag tror sitter i spets och sedan med ett jämnt 16 tempo kan hålla undan för tilläggshästarna , motbuden är i första hand Tvings divigaflinga och Felicia V.E
Rank 1-13-11-9

Avd 6 - Dagens två hästars lås 9 Roxy Hill 8% (barfota)och 12 Rina Chen hai 3%(storform) med bra fart och veckans sämsta favorit i Geisha Sund så ligger loppet öppet för dessa två.
Ranken blir så här 9-12-2-7

Avd 7 - Super photo genic och Zonguldak är båda lite streckade ,men tycker att de står för klassen i detta långlopp, brukar spelas hårt men är helt bortglömda idag. Tidiga på min lapp.
Rankar så här 7-3-9-11

Som ni ser så har jag lyft fram många lågprocentare och hoppas på hög utdelning
i eftermiddag,
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 08:31   #85
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DavidP Visa inlägg
Är du full redan? Loppets enda sto har bättre rekordtid på lång med galopp inräknat än de du lyftet fram som klassen i gänget i sista
Alla vet hur sjukt bra dernier kan vara, men amatörtränad nu.
Bakom känns det vidöppet.
Motbudet enligt alla är en snigel ut och blir hängande.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 08:40   #86
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+1)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 08:45   #87
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Alla vet hur sjukt bra dernier kan vara, men amatörtränad nu.
Bakom känns det vidöppet.
Motbudet enligt alla är en snigel ut och blir hängande.
dernier har bara bytt tränare på papperet, inte i verkligheten.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 08:48   #88
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Det mesta brukar gå fel när fredrik persson ska göra taktiska bedömningar i loppen, men han sitter nog bakom bästa hästen i loppet (britt palema) o den är sjukt lågt streckad. Kan va läge att ta en rövare o spika i en knepig omgång.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 08:49   #89
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
dernier har bara bytt tränare på papperet, inte i verkligheten.
Jodå även i verkligheten. Veijo sköter inte träningen längre enligt honom själv.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 08:51   #90
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
dernier har bara bytt tränare på papperet, inte i verkligheten.
Såvitt jag vet är Veijo inte inblandad i träningen numera.
Å andra sidan kanske de följer hans koncept ?
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td