Visa ett inlägg
Gammal 2015-02-18, 16:28   #67
Voltstart
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Björne Visa inlägg
Har väl inte mött nåt motstånd direkt & Susanne vinner inte ihjäl sig på V7 & V8.

Örjan tror jag mer på.
Jag går alltid på hästen i första hand, känns de jämna får kusken en stor avgörande betydelse.

Jag vet inte vad jag känner mellan de där 3 hästarna egentligen och eftersom de verkar stå helt i en klass för sig, så känns det billigt att köpa loppet på tre häst.

____________

Jag brukar försöka bemöta Stekels tankar när jag känner att jag verkligen gillar eller dissar något ekipage i sammanhanget. Han lyssnar(streckar/reducerar) endast ibland efter mina tankegångar å så ska det ju vara. Utan travsnack blir det svårt att hitta andra/nya ingångsvinklar runt sin egen analys av loppet.

Har du sett loppen Research levererat på sistone? Det kan knappast kallas för slätstrukna insatser! Snarare talar det för att ytterligare framgång i nuvarande klass ligger och väntar runt hörnet. Kanske redan idag?

Lycka till!

Red: Samtidigt åkte 2 Åhlunda Survivor in i min "bok" senast efter fin insats ifrån sämsta läget. Här tänker jag lite som du, är det inte värre emot här? Värt ett lyxstreck?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5)

Senast redigerad av Voltstart den 2015-02-18 klockan 16:33.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat