Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-18, 16:07   #61
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det var väl dock ett riktigt skräpgäng den mötte senast i Halmstad så det gäller nog både att den gått framåt med loppet och att utrustningsändringarna ger rätt effekt för att den ska kännas intressant som storfavorit.
Rondine är en ren barfotahäst. Senaste loppet säger inget med järnskor på, tror vi får se en kraftigt förbättrad häst idag i sin andra start för duktiga Johan.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-18, 16:09   #62
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Helge, har du någon info angående Pillevallas Krabat?
Nej, tyvärr.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-18, 16:10   #63
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ssimonk Visa inlägg
(Varning för dumstrut på, men brukar inte lira reducerat och jag har aldrig varit något matematiskt geni xD)

Om jag vill lira ett reducerat system med krav på minst 1 av 3 A-hästar. Hur skriver jag ner kupongerna då? xD
Skriv ner det som vanligt men på tre kuponger med spik på varsin av de där tre hästarna. Du får tre åttor om alla A-hästarna sitter och 2 om två av dem sitter.

Om du nöjer dig med en åtta om kravet sitter kan du banta lite så du inte har alla A-hästar med på alla kuponger, men då får du se till att tänka till lite så du inte spricker på ursprungskravet du har.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-18, 16:13   #64
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 23
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Stekel..."Lyssna" på Helge om Research och kolla arkivet. Du är nog inte bara dåligt uppdaterad på Tenzing utan även runt Susannes springare? Trist åka på en häst som visar maximal form och som övertygar stort för stunden, eller hur?
Har väl inte mött nåt motstånd direkt & Susanne vinner inte ihjäl sig på V7 & V8.

Örjan tror jag mer på.
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-18, 16:20   #65
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 164
Sharp$: 57050
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Rondine är en ren barfotahäst. Senaste loppet säger inget med järnskor på, tror vi får se en kraftigt förbättrad häst idag i sin andra start för duktiga Johan.
Ja, det tror jag också. Men har inte spelbudget för att lira V86 (tror inte på system på den spelformen på under 5000 rader) och nu när det lyser rött kommer v oddset hos spelmonopolet mer troligt att hamna under än strax över 2 ggr pengarna som nätbolagen betalar. Det är inga odds jag spelar och därmed går det inte att göra något vettigt spel på den till spelvärt odds.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+1)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-18, 16:26   #66
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ja, det tror jag också. Men har inte spelbudget för att lira V86 (tror inte på system på den spelformen på under 5000 rader) och nu när det lyser rött kommer v oddset hos spelmonopolet mer troligt att hamna under än strax över 2 ggr pengarna som nätbolagen betalar. Det är inga odds jag spelar och därmed går det inte att göra något vettigt spel på den till spelvärt odds.
Nej, vinnarspel helt uteslutet, men på streckspelat helt ok, inte bland de mest streckade favoriterna. Komplettera med spik på skrällen (ej för vinnarspel men streckspel) Digital Winner 8%.

Vad tror du om din en gång mycket omtyckta häst New Moon Face idag?
Dags att börja prestera efter vad Ludde sa om den 2013.

"Det här är den bästa häst jag tränat efter Viking Kronos, Going Kronos och Raja Mirchi."
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-18, 16:28   #67
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Björne Visa inlägg
Har väl inte mött nåt motstånd direkt & Susanne vinner inte ihjäl sig på V7 & V8.

Örjan tror jag mer på.
Jag går alltid på hästen i första hand, känns de jämna får kusken en stor avgörande betydelse.

Jag vet inte vad jag känner mellan de där 3 hästarna egentligen och eftersom de verkar stå helt i en klass för sig, så känns det billigt att köpa loppet på tre häst.

____________

Jag brukar försöka bemöta Stekels tankar när jag känner att jag verkligen gillar eller dissar något ekipage i sammanhanget. Han lyssnar(streckar/reducerar) endast ibland efter mina tankegångar å så ska det ju vara. Utan travsnack blir det svårt att hitta andra/nya ingångsvinklar runt sin egen analys av loppet.

Har du sett loppen Research levererat på sistone? Det kan knappast kallas för slätstrukna insatser! Snarare talar det för att ytterligare framgång i nuvarande klass ligger och väntar runt hörnet. Kanske redan idag?

Lycka till!

Red: Samtidigt åkte 2 Åhlunda Survivor in i min "bok" senast efter fin insats ifrån sämsta läget. Här tänker jag lite som du, är det inte värre emot här? Värt ett lyxstreck?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5)

Senast redigerad av Voltstart den 2015-02-18 klockan 16:33.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-18, 16:30   #68
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 30
Sharp$: 166
Standard

när är det spelstopp ?
SharkNado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-18, 16:31   #69
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1095
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SharkNado Visa inlägg
när är det spelstopp ?
20.30
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-18, 16:32   #70
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 30
Sharp$: 166
Standard

ok då hinner man , tackar !
SharkNado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-18, 16:35   #71
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 23
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Jag går alltid på hästen i första hand, känns de jämna får kusken en stor avgörande betydelse.

Jag vet inte vad jag känner mellan de där 3 hästarna egentligen och eftersom de verkar stå helt i en klass för sig, så känns det billigt att köpa loppet på tre häst.



____________

Jag brukar försöka bemöta Stekels tankar när jag känner att jag verkligen gillar eller dissar något ekipage i sammanhanget. Han lyssnar(streckar/reducerar) endast ibland efter mina tankegångar å så ska det ju vara. Utan travsnack blir det svårt att hitta andra/nya ingångsvinklar runt sin egen analys av loppet.

Har du sett loppen Research levererat på sistone? Det kan knappast kallas för slätstrukna insatser! Snarare talar det för att ytterligare framgång i nuvarande klass ligger och väntar runt hörnet. Kanske redan idag?

Lycka till!

Red: Samtidigt åkte 2 Åhlunda Survivor in i min "bok" senast efter fin insats ifrån sämsta läget. Här tänker jag lite som du, är det inte värre emot här! Värt ett lyxstreck?
Spikar aldrig kusk som nästan aldrig vinner från bakspår, ser ett enormt spelvärde istället med att spela emot då ekipaget tydligen är favoriter.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+1)
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-18, 16:38   #72
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V86-1

Jag lyssnade häromdagen på en intervju med Johan om chanserna med West Wing. Den blir min första spik. Hästen är ute på sin önskedistans. Han var favorit senast i bronsdivisionens final - där Oliver Kronos vann. West Wing hoppade som trea i mål med punka på vagnen. Börja V86 med West Wing som spik!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-18, 16:39   #73
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 164
Sharp$: 57050
Standard

Har börjat regna rätt rejält i Malmö. Missade SMHI rapporten i radio Malmöhus kl 17 men av danska dmi-s radarbild att döma finns det risk för att det kommer regna större delen av kvällen. Det finns nog därmed även risk att det kan påverka banunderlaget på Jägersro.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-18, 16:44   #74
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Har börjat regna rätt rejält i Malmö. Missade SMHI rapporten i radio Malmöhus kl 17 men av danska dmi-s radarbild att döma finns det risk för att det kommer regna större delen av kvällen. Det finns nog därmed även risk att det kan påverka banunderlaget på Jägersro.
Innebär det att banan är hård som cement under ytlagret?
Vad säger tränarna - valfri balans?
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-18, 16:44   #75
 
dirteehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Skåne
Inlägg: 457
Sharp$: 216
Standard

Det regnar inte ens i malmö
dirteeh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td