Visa ett inlägg
Gammal 2015-02-19, 00:02   #295
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
Så du beskriver var så jag inledde mitt travspel för några månader sedan. Insåg ganska snabbt att det var en förlorande strategi.. Insåg lika fort att jag aldrig kommer bli en vinnande spelare.. Men jag gillar spänningen och har alltid älskar spel.. Så min enda chans ser jag som småspelare att jag spelar ett system som jag beskrev tidigare och hoppas det någon gång faller rätt och smäller till.. Förhoppningsvis kommer den vinsten innan jag spelat bort mer än den täcker, men där kan jag bara förlita mig på turen.

Trav i sig verkar extremt svårt att bli vinnande på.. Framförallt streckspel som tar 35% av omsättningen.. Jämför jag det med poker som jag tidigare lyckades hålla mig vinnande på är raken 5%.. Och anledningen till att jag kunde hålla mig vinnande där var rakeback..

Nej trav för mig får vara ett nöje där jag kan ha tur få in ett system mitt i prick om det vill sig väl
Du visar ett större intresse och driv för att utveckla dig än den stora majoriteten av travspelare av vad jag sett dig skriva här så du har nog goda förutsättningar att åtminstone landa någonstans där den här hobbyn åtminstone är gratis eller närapå inom en inte alltför snar framtid. Keep it up!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Icewinner (+10)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat