Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-18, 21:24   #286
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
Nu kan jag inte räkna vad det hade gett men har man 5 spikar och heltäcker 2 lopp och låser ett på två (andrafavorit och skräll tex). Bör man väl kunna få bra utdelning på 8an om det smäller i rätt lopp. Liten chans såklart, men även liten insats. Kanske var idiotiskt , jag är inte grym på trav men så såg mitt system ut idag iaf xD
Ja är man bra på att läsa vilka lopp det bör skrälla i är det där mycket vinstgivande, betydligt bättre att spela så än att ta de två-tre mest streckade i varje lopp som de flesta andra småspelare gör. Men man ska ha klart för sig att det är svårt att få in fem spikar så det blir en ganska hög varians även om man skulle välja fem favoriter som spikar.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Icewinner (+10)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-18, 21:30   #287
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 248
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
JAG! Och jag är nöjd efter satsade 108.
Jag blir glad för din skull
techtrade1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-18, 21:30   #288
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 31
Sharp$: 246
Standard

Sjukligt nöjd med att sätta 8an idag. Tur att jag bara spelade för 250:- så fick tillbaka lite! (Tolka ironin)
Moozart1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-18, 21:34   #289
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 248
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
Varför förstöra glädjen för de som vann?

Vem fan vill ha 7 rätt när det ger under 1000kr?
Hej
Inte min mening att förstöra för de som vann
Men kan tycka att utdelningen sög för de som hade 7 resp 6 rätt vid en jackpot omgång
Eller vad tyckte du?
techtrade1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-18, 21:36   #290
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 248
Sharp$: 2383
Standard

[QUOTE=Moozart1337;408980]Sjukligt nöjd med att sätta 8an idag. Tur att jag bara spelade för 250:- så fick tillbaka lite! (Tolka ironin)[/QUOTEgrattis
Om du förstår ironin ;-)
techtrade1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-18, 21:41   #291
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av techtrade1 Visa inlägg
Hej
Inte min mening att förstöra för de som vann
Men kan tycka att utdelningen sög för de som hade 7 resp 6 rätt vid en jackpot omgång
Eller vad tyckte du?
Den som inte lyckades få sex eller sju rätt idag eller för den delen valde att reducera bort de lättaste raderna ska inga pengar ha! Eller tycker du man ska slopa allt vad jackpottar heter och dela ut sju öre för sexorna en sån här omgång? OBS! Frågan är retorisk...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+50)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-18, 21:56   #292
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 248
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Den som inte lyckades få sex eller sju rätt idag eller för den delen valde att reducera bort de lättaste raderna ska inga pengar ha! Eller tycker du man ska slopa allt vad jackpottar heter och dela ut sju öre för sexorna en sån här omgång? OBS! Frågan är retorisk...
Rätt
Men suger ändå
techtrade1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-18, 22:00   #293
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av techtrade1 Visa inlägg
Rätt
Men suger ändå
Ja problemet är väl att de som skriver propositioner inte verkar göra vad de kan för att jämna ut loppen och därmed antalet jackpottar. För det är ju inte så att det finns jättefå hästar runt våra största städer, det är ju de som skriver ut loppens fel att loppen inte blir fullt anmälda. Och när det väl blir fullanmält så kommer alla med och då blir det ändå ojämna lopp.

Det är bra för omsättningen att ha jackpottar emellanåt, men inflationen som gått i det senaste året är inte bra.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-18, 22:41   #294
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ja är man bra på att läsa vilka lopp det bör skrälla i är det där mycket vinstgivande, betydligt bättre att spela så än att ta de två-tre mest streckade i varje lopp som de flesta andra småspelare gör. Men man ska ha klart för sig att det är svårt att få in fem spikar så det blir en ganska hög varians även om man skulle välja fem favoriter som spikar.
Så du beskriver var så jag inledde mitt travspel för några månader sedan. Insåg ganska snabbt att det var en förlorande strategi.. Insåg lika fort att jag aldrig kommer bli en vinnande spelare.. Men jag gillar spänningen och har alltid älskar spel.. Så min enda chans ser jag som småspelare att jag spelar ett system som jag beskrev tidigare och hoppas det någon gång faller rätt och smäller till.. Förhoppningsvis kommer den vinsten innan jag spelat bort mer än den täcker, men där kan jag bara förlita mig på turen.

Trav i sig verkar extremt svårt att bli vinnande på.. Framförallt streckspel som tar 35% av omsättningen.. Jämför jag det med poker som jag tidigare lyckades hålla mig vinnande på är raken 5%.. Och anledningen till att jag kunde hålla mig vinnande där var rakeback..

Nej trav för mig får vara ett nöje där jag kan ha tur få in ett system mitt i prick om det vill sig väl
__________________
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Twitter: @Batmantyp
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-18, 23:02   #295
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
Så du beskriver var så jag inledde mitt travspel för några månader sedan. Insåg ganska snabbt att det var en förlorande strategi.. Insåg lika fort att jag aldrig kommer bli en vinnande spelare.. Men jag gillar spänningen och har alltid älskar spel.. Så min enda chans ser jag som småspelare att jag spelar ett system som jag beskrev tidigare och hoppas det någon gång faller rätt och smäller till.. Förhoppningsvis kommer den vinsten innan jag spelat bort mer än den täcker, men där kan jag bara förlita mig på turen.

Trav i sig verkar extremt svårt att bli vinnande på.. Framförallt streckspel som tar 35% av omsättningen.. Jämför jag det med poker som jag tidigare lyckades hålla mig vinnande på är raken 5%.. Och anledningen till att jag kunde hålla mig vinnande där var rakeback..

Nej trav för mig får vara ett nöje där jag kan ha tur få in ett system mitt i prick om det vill sig väl
Du visar ett större intresse och driv för att utveckla dig än den stora majoriteten av travspelare av vad jag sett dig skriva här så du har nog goda förutsättningar att åtminstone landa någonstans där den här hobbyn åtminstone är gratis eller närapå inom en inte alltför snar framtid. Keep it up!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Icewinner (+10)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-18, 23:03   #296
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Du visar ett större intresse och driv för att utveckla dig än den stora majoriteten av travspelare av vad jag sett dig skriva här så du har nog goda förutsättningar att åtminstone landa någonstans där den här hobbyn åtminstone är gratis eller närapå inom en inte alltför snar framtid. Keep it up!
Tack! Kul att höra
__________________
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Twitter: @Batmantyp
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-18, 23:15   #297
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Alltid trevligt med folk som visar rätt inställning och som vill utvecklas. Det är då som Sharps är som allra bäst.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-18, 23:24   #298
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Sharps har gjort mig till en relativt duktigt travspelare från en redig amatör, som bara spelade efter strecken i butiken. På ett par månader, har jag vunnit summor jag inte trodde va möjligt. Har en vinst över 100 tusen, ett par som ligger mellan 10-30. Och detta hade aldrig hänt utan sharps. Så instämmer med Niclas på den. Det är då sharps är som allra bäst, det som gör mig mest glad är som idag, då ja spelade ett system för 5000:- delade det på tre personer. men jag stog för skapandet av systemet. tror jag har 2 hästar på plats i varje lopp förutom i ett. Att få fram vinnande hästar, och bra placerade har mig senate veckorna visat sig varit väldigt lönsamt. Jag har fastnat enormt för att spela tvilling med u-häst. Och där finns det inte lätta, men ändå inte omöjliga pengar att nå. streckspel är svårt, nångång har jag haft tur och fått in dem. Men majoriteten av vinsterna, senaste tiden (då jag faktist vet vad jag spelar på & varför) kommer vinsterna oftast från dd/ld & tvillingspel. även V4 & V5. Men för mig är det inte riktiga streckspel, i dem räknar jag V6,V7&V8.

Så ja... Tack till er alla. Från enkla mig. Nu forsätter vi alla att hjälpa varrandra till nya mål. Så blir det rikitgt bra och trevligt här inne.


Mvh Softpojk.
__________________
Trav är kul.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-18, 23:30   #299
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2397
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Sharps har gjort mig till en relativt duktigt travspelare från en redig amatör, som bara spelade efter strecken i butiken. På ett par månader, har jag vunnit summor jag inte trodde va möjligt. Har en vinst över 100 tusen, ett par som ligger mellan 10-30. Och detta hade aldrig hänt utan sharps. Så instämmer med Niclas på den. Det är då sharps är som allra bäst, det som gör mig mest glad är som idag, då ja spelade ett system för 5000:- delade det på tre personer. men jag stog för skapandet av systemet. tror jag har 2 hästar på plats i varje lopp förutom i ett. Att få fram vinnande hästar, och bra placerade har mig senate veckorna visat sig varit väldigt lönsamt. Jag har fastnat enormt för att spela tvilling med u-häst. Och där finns det inte lätta, men ändå inte omöjliga pengar att nå. streckspel är svårt, nångång har jag haft tur och fått in dem. Men majoriteten av vinsterna, senaste tiden (då jag faktist vet vad jag spelar på & varför) kommer vinsterna oftast från dd/ld & tvillingspel. även V4 & V5. Men för mig är det inte riktiga streckspel, i dem räknar jag V6,V7&V8.

Så ja... Tack till er alla. Från enkla mig. Nu forsätter vi alla att hjälpa varrandra till nya mål. Så blir det rikitgt bra och trevligt här inne.


Mvh Softpojk.
Nog är V4 och V5 streckspel alltid. V5 är ju streckspelens "urmoder"!
För mig är de här spelformerna de som jag lägger mest tid på. "Fördelen", om man nu kan uttrycka sig i såna termer är att om man har 1 eller 2 vassa bortglömda idéer så går det att pussla ihop resten med en skapligt rimlig insats oftast. Eller stänga igen helt för en lite större.

Men jag förstår vad du menar. De är inte "miljonpott"-spel på samma sätt som 6-8-loppsvarianterna.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
softpojk (+10)
Strappa71 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td