Citat:
Ursprungligen postat av Stekel
Har respekt för dig som tippare så när du står på dig om det här lämnar jag det öppet vem av oss som har rätt. Ska be viroid eller strappa om en tie-breaker, det är väl de enda två här inne som jag har verklig respekt för när det kommer till de spelteoretiska bitarna.
Lite mer on topic så kan det vara så att Il Sånna blir en överspelad "kommunare" till slut, men jag tvivlar på det då det på pappret är ett jämnt lopp och framförallt att det är så många ettor i raderna. Kommer nog hänga mycket på huruvida speltjänsterna tar ställning eller inte.
Är det bara jag som tycker det är långtifrån givet att Highspeed Call tar spets i silver? Ser ut att bli rätt stor där. Två ganska snabba direkt innanför som förmodligen laddas bör försvåra en del, och det är inga släppglada killar som kör de hästarna heller. Jag tror loppet vinns från spets och synar att HC är given där. Vad är er badkarsanalys?
|
Personligen tror jag som du säger att det kommer bli en ganska rejäl kamp om ledning. Både Erik, Jorma (vet man ju aldrig vad han får för sig) och Daniel innanför. Min känsla säger mig att ta med både 10an och 11an, och hoppas på att dom tar ut sig framför, och att Goop eller Örjan plockar ner dom vid upploppet.