Visa ett inlägg
Gammal 2015-02-21, 05:13   #61
softpojk

softpojks avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
Läste tråden med intresse tills jag hitta mitt namn..

Sen fattar jag inte, konversationen du posta är med "Hero Turtles", sen svarar "Softpojk". Är det samma person?

(Jag driver inga bolagsspel över swish, kör bara ATG Tillsammans med automatisk lagkassa).. Fattar inte varför du ska smutskasta mitt namn helt utan anledning
Tror mer han är schitzofren. Det som går in ena kvällen, är ute andra kvällen. Hotar kvinnor & barn m.m. Vi har spelat tillsammans, även andra har varit inblandade. Aldrig varit problem med utbetalningar. aldrig någonsin. Sa att jag skulla swisha över denna natt/morgon. Sen läser man att personen hotar ens familj. Han ska få sina pengar, det handlar inte om lurendrejeri. Men då ska han ha stake att komma hit, och hämta dom kontant. Alla har fått sina pengar. Det ska påpekas, men hotar man ens familj får man ta följder av det. Men det är inte större än att han ska få komma och hämta pengarna i personlig fanör.

Du är en bra person, förstår inte varför han ska blanda in dig heller.

Jag ville bara svara hur det var från min synvinkel, utan att vinkla något till min fördel, nu har han min adress, namn m.m. har blockat han överallt på internet, nu är det upp till denne att leverera.

Jag forsätter gärna detta ämne, men inte över internet. Det ska tas "irl". Men det är väl förskrämmande för vissa.

Lycka till med spelen, ska även noteras att det började med ett par hundra jag lirade upp till några tusen. Lätt att bli girig.

Mvh Softpojk.

EDIT: Ska även noteras att det är mig, personen är arg på och känner sig bedragen av inte Icewinner. Så alla vet det. Så man ska inte tro eller tycka något ang Icewinner i detta. Han/Hon är totalt oskyldig.

Senast redigerad av softpojk den 2015-02-21 klockan 05:21.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat