Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-21, 04:13   #61
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
Läste tråden med intresse tills jag hitta mitt namn..

Sen fattar jag inte, konversationen du posta är med "Hero Turtles", sen svarar "Softpojk". Är det samma person?

(Jag driver inga bolagsspel över swish, kör bara ATG Tillsammans med automatisk lagkassa).. Fattar inte varför du ska smutskasta mitt namn helt utan anledning
Tror mer han är schitzofren. Det som går in ena kvällen, är ute andra kvällen. Hotar kvinnor & barn m.m. Vi har spelat tillsammans, även andra har varit inblandade. Aldrig varit problem med utbetalningar. aldrig någonsin. Sa att jag skulla swisha över denna natt/morgon. Sen läser man att personen hotar ens familj. Han ska få sina pengar, det handlar inte om lurendrejeri. Men då ska han ha stake att komma hit, och hämta dom kontant. Alla har fått sina pengar. Det ska påpekas, men hotar man ens familj får man ta följder av det. Men det är inte större än att han ska få komma och hämta pengarna i personlig fanör.

Du är en bra person, förstår inte varför han ska blanda in dig heller.

Jag ville bara svara hur det var från min synvinkel, utan att vinkla något till min fördel, nu har han min adress, namn m.m. har blockat han överallt på internet, nu är det upp till denne att leverera.


Jag forsätter gärna detta ämne, men inte över internet. Det ska tas "irl". Men det är väl förskrämmande för vissa.

Lycka till med spelen, ska även noteras att det började med ett par hundra jag lirade upp till några tusen. Lätt att bli girig.

Mvh Softpojk.


EDIT: Ska även noteras att det är mig, personen är arg på och känner sig bedragen av inte Icewinner. Så alla vet det. Så man ska inte tro eller tycka något ang Icewinner i detta. Han/Hon är totalt oskyldig.
__________________
Trav är kul.

Senast redigerad av softpojk den 2015-02-21 klockan 04:21.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 04:30   #62
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Tror mer han är schitzofren. Det som går in ena kvällen, är ute andra kvällen. Hotar kvinnor & barn m.m. Vi har spelat tillsammans, även andra har varit inblandade. Aldrig varit problem med utbetalningar. aldrig någonsin. Sa att jag skulla swisha över denna natt/morgon. Sen läser man att personen hotar ens familj. Han ska få sina pengar, det handlar inte om lurendrejeri. Men då ska han ha stake att komma hit, och hämta dom kontant. Alla har fått sina pengar. Det ska påpekas, men hotar man ens familj får man ta följder av det. Men det är inte större än att han ska få komma och hämta pengarna i personlig fanör.

Du är en bra person, förstår inte varför han ska blanda in dig heller.

Jag ville bara svara hur det var från min synvinkel, utan att vinkla något till min fördel, nu har han min adress, namn m.m. har blockat han överallt på internet, nu är det upp till denne att leverera.


Jag forsätter gärna detta ämne, men inte över internet. Det ska tas "irl". Men det är väl förskrämmande för vissa.

Lycka till med spelen, ska även noteras att det började med ett par hundra jag lirade upp till några tusen. Lätt att bli girig.

Mvh Softpojk.
Ja, det är klart båda ska ge sin syn på saken!

Jag tar ingens parti eller något, undrade mest vad jag hade med saken att göra

Pengar suger.

Min bästa polare IRL har varit skyldig mig 500 en längre tid, han slutade höra av sig efter det och återkommer väl när han kan betala. En annan lånade en betydligt större summa pengar (runt 10k), som jag aldrig fick se röken av, varpå han ett par år senare hörde av sig och ville låna mer.

Pengar suger.

Rättvisa var tvungen att skapas. Jag bjöd honom på fest och bad honom ta med sitt xbox med guitar hero och diverse spel. Så söp vi och gick ut. Sen gick jag hem och sålde hans Xbox på Blocket. Fick tillbaka lite iaf. Han ägde inget annat vettigt.

Pengar suger.

Det finns folk på förskolan som fortfarande är skyldig mig godis för de lånade ett par kronor till "S-märken".


Pengar suger.

Mycket poesi.
__________________
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Twitter: @Batmantyp
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
softpojk (+10)

Senast redigerad av Icewinner den 2015-02-21 klockan 04:31.
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 04:36   #63
 
the_mirages avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 206
Sharp$: 799
Standard

Nån med odds på att softpojk och Icewinner är samma person?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
allaballakaitoz (+1), jaroiten (+1)
the_mirage är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 04:48   #64
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av the_mirage Visa inlägg
Nån med odds på att softpojk och Icewinner är samma person?
Anade just att direkt "Melander" skulle slänga ut mitt namn från det blå, så skulle dessa spekulationer börja. Riktigt jävla trist faktiskt.

Men ja, oddsen lär vara jävla höga.

Gå tex igenom alla omgångar (trådar) under detta året (bara ägnat mig åt trav i ett par månader) och se min ilska i diverse trådar över att jag aldrig vinner.

Jämför med Softpojk som vinner ofta

Men jag bryr mig inte, jag har ingen anledning att vara anonym för jag ägnar mig som sagt bara åt att spela själv, inga bolagsspel. Mitt enda syfte här är att snappa upp tips, försöka ge tips och bli bättre på trav.

Här har du min Facebook-profil, adda gärna, så hoppas jag kunna bevisa att jag är jag och att jag är en skåning.. Inget annat

Har som sagt ingen anledning att vara anonym eller något annat.

Tack som fan Melander för att du skulle blanda in mig i denna skiten, så jag ska behöva sitta och försvara mig... Helt befängt med sådana påståenden som saknar rimlig grund

https://www.facebook.com/marcus.lincoln.165
__________________
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Twitter: @Batmantyp
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 05:02   #65
 
the_mirages avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 206
Sharp$: 799
Standard

Jag är långt ifrån övertygad, därav frågan
Tycker den dock var berättigad. Ni är reggade samtidigt, verkar båda inrikta er på trav, plussar varandra i tråden och är uppe samma udda tid.
Men visst, jag läser inte travtrådarna i övrigt då de mest är fulla med skit enligt min mening. Så nån vidare koll i övrigt har jag inte
the_mirage är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 05:09   #66
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av the_mirage Visa inlägg
Jag är långt ifrån övertygad, därav frågan
Tycker den dock var berättigad. Ni är reggade samtidigt, verkar båda inrikta er på trav, plussar varandra i tråden och är uppe samma udda tid.
Men visst, jag läser inte travtrådarna i övrigt då de mest är fulla med skit enligt min mening. Så nån vidare koll i övrigt har jag inte
Idag är vi uppe samma udda tid, helt korrekt.

Med tanke på att jag jobbar natt ca 20.00-05.00, kommer du om du snokar vidare troligen se att nicken "Icewinner" och "Softpojk" har väldigt olika dygnsrytmer och postar normalt sett vid olika tider. Sen har jag ju själv bustat "Softpojk" i tidigare tråd med att det var olika könsidentiteter, men det har ju förklarats här att det är två sambos som båda utnyttjar kontot.

Sen inser jag återigen.. Ju mer jag skriver, desto mer misstänksam blir alla

Återigen.. Jävla Melander, som av någon anledning valde att nämna mitt namn

Sen om jag läser rätt mellan raderna och fattar allt rätt så är Softpojk Hero_Turtles nya konto, dvs reggar samtidigt gjorde vi inte.

När jag reggade, var det för övrigt i November då jag höll på med bonustrading (sportsbet).

Trav började jag inte med förrän i januari vilket jag ångrar egentligen, för är back fett mycket hahaha
__________________
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Twitter: @Batmantyp

Senast redigerad av Icewinner den 2015-02-21 klockan 05:11.
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 05:17   #67
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 331
Sharp$: 3019
Standard

Man hotar ingen, men samtidigt måste man göra rätt för sig! betala alla pengar ni ska softpojk.
karpafan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 05:18   #68
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av karpafan Visa inlägg
Man hotar ingen, men samtidigt måste man göra rätt för sig! betala alla pengar ni ska softpojk.
Givetvis ska jag det, även ska Melander få betalt. Precis som dem andra redan fått. Det är bara att han kommer hem till mig och hämtar dom. Väldigt enkelt.
__________________
Trav är kul.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 05:20   #69
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av the_mirage Visa inlägg
Jag är långt ifrån övertygad, därav frågan
Tycker den dock var berättigad. Ni är reggade samtidigt, verkar båda inrikta er på trav, plussar varandra i tråden och är uppe samma udda tid.
Men visst, jag läser inte travtrådarna i övrigt då de mest är fulla med skit enligt min mening. Så nån vidare koll i övrigt har jag inte
Nej, ingen har plussat någon. Han skrev tydligt att han va neutral. & Jag avskrev bara han från anklagelser, väldigt enkelt.

Det jag plussade för var hans agerande i storyn om xboxet. Men om du tror vi är samma person vill jag verkligen sätta emot.

Anledning att jag är vaken, är för att jag har en dotter på sex månader som har svårt att sova ibland, om du så gärna vill veta.
__________________
Trav är kul.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 05:32   #70
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Och jag är uppe för jag inte har något liv
__________________
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Twitter: @Batmantyp
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 06:41   #71
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 145
Sharp$: 1373
Standard

Herregud! Det här måste vara skuggsidan av mänskligheten... Ni har gjort så många kardinalfel när det gäller etik och moral så man blir mörkrädd!

Varför inte bara swischa pengarna och avsluta sammarbetet?
Jag har aldrig sett storheten med ATG tillsammans men jag börjar ana att det kan vara ett bra alternativ när man ingår avtal med andra sharpsanvändare.
Milsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 07:25   #72
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Milsson Visa inlägg
Herregud! Det här måste vara skuggsidan av mänskligheten... Ni har gjort så många kardinalfel när det gäller etik och moral så man blir mörkrädd!

Varför inte bara swischa pengarna och avsluta sammarbetet?
Jag har aldrig sett storheten med ATG tillsammans men jag börjar ana att det kan vara ett bra alternativ när man ingår avtal med andra sharpsanvändare.
Ja ATG Tillsammans är riktigt bra!

Där löser sig allt på automatik ju

Tycker det är synd de inte har det för alla omgångar. Kul grej liksom.
__________________
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Twitter: @Batmantyp
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 07:26   #73
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4270
Standard

Lovad utbetalning sedan två veckor som uteblivit och gått från banköverföring till swish och slutligen "komochhämtaomdutörs"! Swisha över pengarna nu Softpojk så är allt utagerat! Min uppfattning är att det är din/er tur att göra nästa move och det finns egentligen bara ett, vilket är att betala. Enligt konversationen så lovades utbetalning flertalet ggr och helt klart har det löftet inte uppfyllts ännu. Melander har rätt att ställa krav på Softpojk som läget är nu... INTE tvärtom.
__________________
- "nästa gång, ska jag f-n spela plats också" -
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
uLFStR491 (+2), allaballakaitoz (+1)
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 07:38   #74
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

Det här är inte utagerat, med tanke på att min familj har blivit hotat. Ingen vet något om det förutom vad som beskrivs här.

Jag har varken tagit eller stulit något, vi spelade ihop två andra var även med. Dom kunde bete sig i en konversation och har fått pengar. Att Melander hotar min familj och tror det ska få effekt, sen när han inser att de inte får det. Ska han gråta ut på ett nätforum.

Sluta kom och tyck och tänk och tro er veta något när ni inte vet ett skit förutom det som skrivs här. Vill han ha en krona, som jag vunnit åt honom. Ska han komma hit, be min familj om ursäkt. Det rinner inte ut i sanden igenom en Swish betalning.


Skulle jag luras: Skulle jag inte säga "Grattis "vi" vann, du vann så mycket". Då skulle jag direkt säga nej förlust.


Om man ska ha en åsikt och döma, ska man inte läsa mellan raderna. För ingen dömer väl någon igenom att bara lyssna på "offret"?

Jag har inte gjort fel, jag skäms inte och tänker inte göra något för att nån på sharps tycker och tänker så. Går lika bra att han ber en vän komma hit vad som. Men att det ska va över med en swish betalning är fel. Det handlar inte om att ha en ballfaktor, utan en moral att stå upp för sin egen familj.


Sen att han också tar upp och anklagar oskyldiga som inte har med det och göra bevisar ju en del.


Nog om detta för mig här på internet. Min hemadress m.m. finns här om han vill något mer.


Som sagt, ALLA HAR FÅTT SIN DEL. Förutom personen som HOTADE MIN FAMILJ. Ser någon något fel i det, så borde dem ta sin moraliska temp.


Tycker någon jag gjort jättefel, är en idiot blabla. Skriv PM så får du mitt mobilnummer så kan vi ta det via telefon istället.
__________________
Trav är kul.

Senast redigerad av softpojk den 2015-02-21 klockan 07:47.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 07:43   #75
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Dom kan även vara involverade i nicket Icewinner
Jag vill gärna att du vidareutvecklar det påståendet sen när du vaknar.
För gör mig egentligen riktigt lack. Mer lack desto mer jag tänker på det.

För har lagt ner skitigt mycket tid vissa dagar efter jobbet och suttit mellan 05-08 på morgonen skrivit ihop analyser för att försöka verka söt och duktig och hoppas någon av er där ute ska få nytta av det.

Har gått in helhjärtat för att försöka bli bra på trav och hitta sätt att vinna på (inte lyckats dock xD)... Och för övrigt trivs jag jäkligt bra på detta forumet.

Sen smutskastar du mitt nick helt utan belägg.

Du och jag har aldrig fört en konversation, så vad grundar du detta på?

Sen är er situation tråkig och den kan jag bara beklaga, men kan inte göra något i den saken.

Mitt intresse är varför du ska smutskasta mig.
__________________
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Twitter: @Batmantyp
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td