Visa ett inlägg
Gammal 2015-02-21, 06:09   #66
Icewinner

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av the_mirage Visa inlägg
Jag är långt ifrån övertygad, därav frågan
Tycker den dock var berättigad. Ni är reggade samtidigt, verkar båda inrikta er på trav, plussar varandra i tråden och är uppe samma udda tid.
Men visst, jag läser inte travtrådarna i övrigt då de mest är fulla med skit enligt min mening. Så nån vidare koll i övrigt har jag inte
Idag är vi uppe samma udda tid, helt korrekt.

Med tanke på att jag jobbar natt ca 20.00-05.00, kommer du om du snokar vidare troligen se att nicken "Icewinner" och "Softpojk" har väldigt olika dygnsrytmer och postar normalt sett vid olika tider. Sen har jag ju själv bustat "Softpojk" i tidigare tråd med att det var olika könsidentiteter, men det har ju förklarats här att det är två sambos som båda utnyttjar kontot.

Sen inser jag återigen.. Ju mer jag skriver, desto mer misstänksam blir alla

Återigen.. Jävla Melander, som av någon anledning valde att nämna mitt namn

Sen om jag läser rätt mellan raderna och fattar allt rätt så är Softpojk Hero_Turtles nya konto, dvs reggar samtidigt gjorde vi inte.

När jag reggade, var det för övrigt i November då jag höll på med bonustrading (sportsbet).

Trav började jag inte med förrän i januari vilket jag ångrar egentligen, för är back fett mycket hahaha

Twitter: @Batmantyp

Senast redigerad av Icewinner den 2015-02-21 klockan 06:11.
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat