Det här är inte utagerat, med tanke på att min familj har blivit hotat. Ingen vet något om det förutom vad som beskrivs här.
Jag har varken tagit eller stulit något, vi spelade ihop två andra var även med. Dom kunde bete sig i en konversation och har fått pengar. Att Melander hotar min familj och tror det ska få effekt, sen när han inser att de inte får det. Ska han gråta ut på ett nätforum.
Sluta kom och tyck och tänk och tro er veta något när ni inte vet ett skit förutom det som skrivs här. Vill han ha en krona, som jag vunnit åt honom. Ska han komma hit, be min familj om ursäkt. Det rinner inte ut i sanden igenom en Swish betalning.
Skulle jag luras: Skulle jag inte säga "Grattis "vi" vann, du vann så mycket". Då skulle jag direkt säga nej förlust.
Om man ska ha en åsikt och döma, ska man inte läsa mellan raderna. För ingen dömer väl någon igenom att bara lyssna på "offret"?
Jag har inte gjort fel, jag skäms inte och tänker inte göra något för att nån på sharps tycker och tänker så. Går lika bra att han ber en vän komma hit vad som. Men att det ska va över med en swish betalning är fel. Det handlar inte om att ha en ballfaktor, utan en moral att stå upp för sin egen familj.
Sen att han också tar upp och anklagar oskyldiga som inte har med det och göra bevisar ju en del.
Nog om detta för mig här på internet. Min hemadress m.m. finns här om han vill något mer.
Som sagt, ALLA HAR FÅTT SIN DEL. Förutom personen som HOTADE MIN FAMILJ. Ser någon något fel i det, så borde dem ta sin moraliska temp.
Tycker någon jag gjort jättefel, är en idiot blabla. Skriv PM så får du mitt mobilnummer så kan vi ta det via telefon istället.
Senast redigerad av softpojk den 2015-02-21 klockan 08:47.
|